Cuptorul Moldovencei este o afacere construita de Nicoleta Hritcu de la zero, incepand cu 2012, care a depasit pragul de 1.000.000 de euro cifra de afaceri anuala in 2018. Cofetaria cu prajituri dupa retete de peste Prut nu s-a oprit aici, ci a dat nastere unui nou brand, Glazurai, care promite, de asemenea, dublarea afacerilor de la an la an.
"Drumul a fost destul de lung, dar firesc. Optiunile pe care le aveam in 2012 - cand aveam deja 30 de ani, eram mamica si nu performasem prea bine ca salariat la companiile unde lucrasem - erau 0. In schimb, aveam o ambitie extraordinara de a reusi si o pregatire buna in spate: Facultatea de Marketing de la FEAA, A. I Cuza, Facultatea de Teatru din Iasi, Scoala de pictura la Soroca. Si nu in ultimul rand aveam zestrea primita de la familia mea: gusturi si arome de placinte si prajituri facute de Babusea Maria, de Sarbatori, cu mare daruire si seriozitate", povestea antreprenoarea intr-un interviu acordat Business24 anul trecut.
Am urmarit povestea de succes a Nicoletei Hritcu si am aflat ca a reusit sa-si depaseasca obiectivul de 1.000.000 de euro cifra de afaceri anuala, asa ca am revenit cu intrebari despre piata de prajituri artizanale din Romania, despre planurile de extindere la nivel national prin sistemul de francizare (pentru Glazurai) si despre cum poti creste un brand autohton.
"Cand eu aveam ca misiune sa ajung cu prajiturile noastre gustoase in cat mai multe case, avand un pret corect si accesibil, mi se tot... mai mult
Joi, 22 Noiembrie 2018, ora 13:25