Semnalizarea gresita de pe recent inaugurata Autostrada Nadlac-Arad ii determina pe soferi sa faca manevre riscante.
Mai exact, conducatorii auto care vin dinspre Nadlac si vor sa mearga catre Arad sunt indusi in eroare intr-un punct in care autostrada se bifurca, deoarece pe panou nu este indicat in ce directie se afla acest oras, informeaza Opinia Timisoarei.
Romania, legata pentru prima data in istorie de o alta tara pe autostrada
Soferii dau peste un panou suspendat care arata doua variante: la stanga - spre Oradea - sau la dreapta - spre Lugoj, Bucuresti sau Deva. Aradul lipseste, insa, din ecuatie.
Situatia a fost semnalata de un aradean, care a vazut cum soferii, fiind derutati, fac manevre riscante pe autostrada, pentru ca nu stiu pe unde sa o ia. Se razgandesc in ultimul moment si schimba directia pe linia continua sau chiar se opresc pentru a se gandi in ce directie sa mearga.
Aradeanul a filmat ce se intampla in bufurcatia respectiva si s-a aratat socat de cat ...citeste mai departe despre "Pericol pe Autostrada Nadlac-Arad: Soferii fac manevre riscante din cauza unui indicator" pe Ziare.com mai mult
Joi, 16 Iulie 2015, ora 21:33
Lucrarile la lotul II al autostrazii Nadlac-Arad (Pecica-Arad) vor fi incheiate in luna iunie, intregul tronson fiind deja asfaltat, iar tot in aceasta luna se va finaliza si noul punct de control de la granita cu Ungaria, declara reprezentantii constructorului.
Directorul proiectului Autostrazii Nadlac-Arad, Adrian Adler, a declarat marti ca lotul II al autostrazii, cuprins intre orasul Pecica si municipiul Arad, este aproape finalizat, iar toate lucrarile vor fi incheiate in cel mult trei saptamani, conform termenului contractual, care este sfarsitul lunii iunie.
"Asfaltarea s-a incheiat, iar in acest moment se lucreaza la montarea de parapeti, de garduri si panouri de antifonare", a precizat Adler.
Conform sursei citate, lucrarile sunt avansate si la frontiera cu Ungaria, unde este in curs de amenajare noul punct de control de la granita, care ar urma sa fie finalizat tot in aceasta luna.
Referitor la momentul dechiderii traficului pe lotul II, pentru a se putea circula ...citeste mai departe despre "Inca o bucata din autostrada Nadlac-Arad, finalizata - cand putem circula pe ea" pe Ziare.com mai mult
Marti, 02 Iunie 2015, ora 14:23
Lotul I al autostrazii Nadlac-Arad, de 22 de kilometri, ar putea fi deschis circulatiei saptamana viitoare, in conditiile in care lucrarile la corpul soselei au fost finalizate si mai trebuie realizate doar santuri, garduri sau poduri, spun reprezentantii constructorului.
Directorul proiectului autostrazii Nadlac-Arad, Adrian Adler, a declarat, vineri, corespondentului MEDIAFAX, ca lotul I ar putea fi deschis circulatiei saptamana viitoare, pentru ca lucrarile au fost incheiate.
"Au fost finalizate lucrarile la corpul autostrazii, iar de acum se lucreaza doar in exteriorul acesteia, cum ar fi la santuri, garduri sau poduri. Asteptam la inceputul saptamanii viitoare o comisie tehnica de la CNADNR, care va verifica elementele ce tin de siguramta circulatiei, astfel incat daca se primeste acceptul, traficul va fi deschis in jurul datei de 18 decembrie", a declarat Adler.
El a precizat ca, pentru a se putea circula pe autostrada, s-au mai finalizat sase kilometri din lotul II, care asigura legatura cu DN7 printr-un nod rutier existent langa orasul Pecica. La capatul de la frontiera cu Ungaria, va exista un alt drum de legatura cu DN7, spre actualul punct de control pentru trecerea granitei.
"Acest drum de legatura are doar doua benzi, motiv pentru care propunem ca traficul pe lotul I sa fie deschis doar pentru autoturisme. In caz contrar, apare riscul unor blocaje create de camioanele care in mod obisnuit asteapta in coloana controlul de la frontiera. Luam in... mai mult
Vineri, 12 Decembrie 2014, ora 14:41
Asocierea italo-germana Astaldi - Max Boegl va finaliza lucrarile la cel de-al doilea lot al autostrazii Nadlac-Arad, intre Pecica si Arad, pentru 110,7 milioane de lei, (25,1 milioane de euro) cu TVA.
CNADNR a reziliat in vara anului trecut contractul de proiectare si executie a lotului doi, in lungime de 16,6 kilometri, dupa falimentul constructorului, Alpine Bau din Austria, comunicand la vremea respectiva ca stadiul de executie a lucrarii era de 84,75%, potrivit Mediafax.
"Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania anunta ca astazi, 26.09.2014, a fost semnat contractul Proiectare si Executie Autostrada Nadlac - Arad si Drum de legatura, Lotul 2, km 22+218 - km 38+882 pentru remedierea lucrarilor existente si finalizarea lucrarilor ramase de executat. Contractul a fost atribuit, in urma unei licitatii deschise, Asocierii Astaldi SpA - Max Boegl Romania SRL si are o valoare totala de 89.348.287,63 lei fara TVA", se arata intr-un comunicat transmis vineri de CNADNR.
Finantarea este asigurata din fonduri europene (85%) si sume de la bugetul de stat (15%).
Potrivit comunicatului, lucrarile se vor realiza pe o lungime de 16,6 kilometri.
Contractul vizeaza finalizarea lucrarilor ramase de executat, inclusiv conexiunea cu primul lot al autostrazii si varianta de ocolire a orasului Arad.
Asocierea Astaldi-Max Boegl construieste si primul lot al autostrazii Arad - Nadlac, in lungime de 22 de kilometri.
Directorul acestui proiect,... mai mult
Vineri, 26 Septembrie 2014, ora 16:17
Primul lot al Autostrazii Nadlac-Arad, care are o lungime de 22 de kilometri, a fost asfaltat in intregime, urmand ca stratul de uzura sa fie turnat pana la sfarsitul lunii august.
Potrivit reprezentantilor asocierii italo-germane Astaldi-Max Boegl, care realizeaza lucrarile, in cursul zilei de luni s-a ajuns la frontiera cu Ungaria cu primul strat de asfalt turnat pe lotul intai al Autostrazii Nadlac-Arad, cuprins intre frontiera si orasul Pecica.
"Suntem la limita de contract cu lucrarile de asfaltare, respectiv la frontiera cu Ungaria. Toti cei 22 de kilometri au primul strat de asfalt, cu mici intreruperi, pentru ca pasajele si podetele nu au fost realizate inca", a declarat corespondentului MEDIAFAX directorul adjunct al santierului, Danut Dascalu.
Potrivit sursei citate, stratul final de asfalt, cel de uzura, va fi turnat cel tarziu pana la sfarsitul lunii august, iar lucrarile pe acest segment al Coridorului IV pan-european vor fi incheiate in decembrie.
In acest moment, potrivit lui Dascalu, peste 50 la suta din proiectul cuprins intre granita si Pecica este realizat. O mare parte din lucrarile ramase de realizat o reprezinta construirea unor pasaje, podete si a sistemelor de colectare a apelor pluviale.
Decembrie, estimarea lui Ponta pentru inaugurarea primului lot
Premierul Victor Ponta declara, in 17 iulie, cand s-a aflat pe santierul Autostrazii Nadlac-Arad, ca primul lot ar putea fi finalizat in decembrie, iar in cazul celui de-al doilea lot,... mai mult
Luni, 04 August 2014, ora 14:22
Lotul intai din Autostrada Nadlac-Arad, construit de asocierea italo-germana Astaldi-Max Boegl, ar putea fi gata in octombrie, au anuntat joi constructorii. Acestia au executat pana acum 20% din contract.
Potrivit directorului de proiect, Adrian Adler, lucrarile sunt in grafic si ar putea fi incheiate in luna decembrie, informeaza Mediafax.
Conform contractului, lotul intai din autostrada trebuie finalizat pana pe 22 ianuarie 2015.
Consortiul italo-german Astaldi-Max Boegl a castigat licitatia pentru construirea lotului la sfarsitul anului 2013, dupa rezilierea contractului cu Romstrade, care a intrat in insolventa.
La momentul rezilierii contractului cu firma administrata de omul de afaceri Nelu Iordache, executia lotului era de 39%, insa acest procent nu s-a mai confirmat in teren, deoarece lucrarile au suferit degradari importante, a explicat Adler.
"Au existat degradari la terasamente si fundatii, din cauza ca nu s-au facut conservari si s-a scurs timp indelungat de ...citeste mai departe despre "Veste buna pentru soferi: cand va fi terminata prima parte din Autostrada Nadlac-Arad" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 20 Iunie 2014, ora 12:09
Noul constructor al primului lot din autostrada Nadlac - Arad, respectiv asocierea Astaldi - Max Boegl, va incepe lucrarile cel mai devreme in aprilie, abia dupa ce evalueaza daca exista degradari la lucrarile realizate anterior de Romstrade, in timp ce sase pasaje vor fi reproiectate.
Reprezentantii constructorului primului lot din autostrada Nadlac-Arad au declarat, joi, ca in acest moment se face organizarea de santier, iar cel mai probabil in luna aprilie vor incepe efectiv lucrarile.
Potrivit lui Danut Dascalu, director adjunct al santierului, in acest moment are loc si o evaluare a lucrarilor realizate de Romstrade si a eventualelor degradari aparute in perioada in care santierul a fost abandonat, dupa rezilierea contractului cu fostul constructor.
"Facem unele inspectii pe teren, pentru a stabili metoda de continuare a lucrarilor si pentru a evalua degradarile care ar putea exista. Estimam ca in aprilie incepem efectiv lucrul, urmand sa aducem pe santier pana la 400 de ...citeste mai departe despre "Nou constructor pentru primul lot al autostrazii Nadlac-Arad: Cand incep lucrarile" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 07 Martie 2014, ora 13:46
nstanta a respins plangerile depuse impotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrarilor de constructie a tronsonului de autostrada Nadlac-Arad, lot 1, astfel ca autoritatile pot semna contractul cu asocierea Astaldi - MaxBoegl, castigatoarea licitatiei CNADNR, potrivit Bostina si Asociatii.
"In acest moment nu mai exista niciun impediment legal pentru ca autoritatile sa nu poata semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnata castigatoare a licitatiei derulate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR)", se arata intr-un comunicat al casei de avocatura, care a reprezentat consortiul in acest proces.
Plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire, respinsa ca nefondata
Curtea de Apel Bucuresti a respins joi ca nefondata plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire, formulata de asocierea Porr Construct SRL- Porr BAU GmbH. Hotararea este irevocabila.
De asemenea, pe 4 noiembrie Curtea de Apel Bucuresti a respins ca nefondata, tot printr-o hotarare irevocabila, plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire formulata de asocierea CCCF Drumuri si Poduri Timisoara -Societatea de Constructii in Transporturi - Luca Way.
"Anterior, contestatiile formulate de cei doi ofertanti nemultumiti de rezultatul procedurii de atribuire au fost respinse de CNSC prin decizia 3388/3524/3600 din 20.09.2013, casa noastra de avocatura asigurand asistenta si reprezentarea si cu acea ocazie",... mai mult
Vineri, 13 Decembrie 2013, ora 13:07
CNADNR va relua in ianuarie licitatia pentru primul tronson al autostrazii Nadlac-Arad, dupa rezilierea contractului cu asocierea condusa de compania Romstrade, detinuta de omul de afaceri Nelu Iordache, si estimeaza ca al doilea tronson va fi finalizat la termen, respectiv in aprilie 2013.
"Toate la timpul lor. Speram sa reluam licitatia in ianuarie", a declarat agentiei MEDIAFAX directorul general al CNADNR, Mircea Pop.
El a precizat ca realizarea celui de-al doilea lot, construit de compania germana Alpine Bau, se va incadra in termenul prevazut, respectiv luna aprilie a anului viitor.
Constructia autostrazii Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, pe o distanta totala de aproape 39 kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea romano-portugheza Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit companiei germane Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.
CNADNR a reziliat recent contractul pentru construirea primului tronson al autostrazii, motivul principal fiind intarzierea lucrarilor.
MEDIAFAX a anuntat in luna iulie ca oficialii Comisiei Europene pregatesc o scrisoare de intrerupere a uneia din platile solicitate de catre CNADNR pentru un contract de constructie a autostrazii Arad-Nadlac in contextul in care au fost identificate "iregularitati si suspiciuni de frauda".
Constructia autostrazii este finantata din fonduri europene (85%) si de la... mai mult
Miercuri, 28 Noiembrie 2012, ora 14:59