Proiectul GLAMI Fashion (Re) search de cercetare pe termen lung a pietei e-commerce din Romania lanseaza noi informatii cu privire la impactul pandemiei COVID-19 asupra cumparaturilor de vara si a
Start-up-ul ceh GLAMI a inregistrat o crestere de 8 ori a veniturilor in ultimii 4 ani, devenind cel mai mare motor de cautare online de moda din Europa. GLAMI ocupa locul 20 in topul companiilor
Ca urmare a studiului GLAMI Fashion (Re) search, disponibil pe www.fashion-research.ro, GLAMI Romania lanseaza un ghid al materialelor, incluzand materialele sustenabile, disponibil pe platforma
Sezonul reducerilor de iarna e pe cale sa inceapa, prilej cu care magazinele online se vor intrece in afisarea si promovarea de oferte atragatoare pentru clienti. Orice factor diferentiator poate
Numarul romanilor care fac cumparaturi online a ajuns la 1,2 milioane de persoane, dintre care mai mult de jumatate sunt femei, cosmeticele numarandu-se printre cele mai cautate produse in mediul
Din ce in ce mai multi oameni au ajuns sa considere motoarele de cautare ca fiind o "memorie externa". Internetul a facut ca informatiile sa fie mult mai usor de uitat. Daca pana acum acest lucru era
13 posturi TV live, nou continut video si muzica digitala pe mobil.La un an de la lansarea portalului wap Orange World, Orange, inoveaza acest univers de informatii si divertisment prin lansarea unui
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite