O agentie de evaluare a ajuns la concluzia ca Mos Craciun este cel mai valoros si puternic brand din lume, depasind cu mult Apple, Google, IBM sau Microsoft.
Potrivit agentiei Brand Finance, Mos Craciun valoreaza 1,6 mii de miliarde de dolari. Prin comparatie, Apple valoreaza doar 87 de miliarde de dolari. Pana si Coca Cola, brandul care l-a facut celebru pe Mos Craciun, in varianta cu barba si haina rosie, valoreaza mai putin decat personajul in sine, se arata pe site-ul agentiei Brand Finance.
Pentru aceasta estimare, agentia Brand Finance a folosit aceleasi instrumente de masurare pe care le ...citeste mai departe despre "Mos Craciun, cel mai puternic brand din lume. Cat valoreaza" pe Ziare.com mai mult
Marti, 24 Decembrie 2013, ora 19:58
Competitia intre gigantii americani ai informaticii si internetului s-a extins in Marele Nord, Google si Microsoft lansandu-se in acelasi timp pe urmele lui Mos Craciun.
Google a lansat miercuri site-ul internet www.google.com/santatracker/# cu lotul sau de jocuri, reni si elfi, precum si cu un calendar si o numaratoare a secundelor care se scurg pana la plecarea lui Mos Craciun pentru a-si distribui darurile.
Google a creat, de asemenea, un program care permite asocierea la site a tuturor aparatelor care functioneaza pe Android si motorul sau de cautare Chrome.
"O echipa de ingineri ai Google a lucrat dur pentru a urmari traseul saniei lui Mos Craciun cu harti si tehnologie de ultimul racnet", explica Sandi Russell, "director creativ al elfilor" la Google.
La randul sau, Microsoft a facut echipa cu Centrul apararii aerospatiale a Americii de Nord (NORAD), care supravegheaza atacurile potentiale venind din cer si ocean, pentru a-l depista pe Mos Craciun.
"Cum noi privim cerul ca sa vedem ce se intampla, este logic sa-l supraveghem si pe Rudolf (seful cerbilor lui Mos Craciun)", comenteaza Marisa Novobilski, responsabila proiectului "Norad Tracks Santa" ("NORAD pe urmele lui Mos Craciun").
NORAD a inceput sa se intereseze de Mos Craciun in 1955, cand o reclama a dat din eroare un numar de telefon al Centrului pentru a-l contacta pe Mos. Un colonel de serviciu a raspuns copiilor pentru a nu-i deceptiona si aceasta a devenit de atunci o traditie.
Cu... mai mult
Joi, 05 Decembrie 2013, ora 08:22