Farmec, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, continua investitiile in modernizarea echipamentelor si liniilor de productie, pregatind constant fabrica pentru dezvoltarea portofoliului multibrand, unul dintre cele mai complexe de pe piata locala de profil.
In 2019, Farmec aloca peste 2 milioane de euro pentru modernizarea proceselor de productie, planuieste sa deschida noi magazine de brand si sa dezvolte reteaua proprie de distributie, astfel incat sa asigure produse de calitate superioara, dar si acces mai usor la acestea, prin eficientizarea intregului proces.
"Pentru a oferi consumatorilor nostri cosmetice romanesti capabile sa concureze si sa depaseasca marcile straine, Farmec investeste continuu in extinderea portofoliului de produse si in deschiderea de noi unitati de vanzare si distributie. Inovatia, eficienta si calitatea stau la baza fiecarei strategii de dezvoltare, acestea fiind valorile ce caracterizeaza businessul Farmec.
In 2019, ghidati de angajamentul de a realiza cosmetice extraordinare fabricate in Romania, alocam un buget de peste 2 milioane de euro in retehnologizarea unor procese de fabricatie, in vederea cresterii productivitatii muncii. De asemenea, vom dezvolta reteaua proprie de distributie, astfel incat sa avem o acoperire cat mai buna la nivel national si sa atingem noi standarde de performanta pe piata romaneasca si nu numai", a declarat Mircea Stanceanu, Director Economic Farmec.
De-a lungul anilor, Farmec... mai mult
Joi, 27 Iunie 2019, ora 12:13