Saisprezece firme romanesti din sectorul IT&C au avut oportunitatea de a se intalni cu lideri mondiali din industria IT si companii internationale de top interesate de tehnologiile si solutiile romanesti din domeniul comunicatiilor mobile, la cea mai mare expozitie pentru industria de telefonie mobila, MOBILE WORLD CONGRES 2019, desfasurata in perioada 22-24 octombrie a.c. la Los Angeles.
Firmele romanesti si-au expus produsele, serviciile si solutiile sub pavilion national, pe o suprafata de 149 mp, alaturi de mari companii si experti influenti din toate sectoarele industriei tehnologiei mobile, promovand conectivitatea inteligenta, o fuziune 5G, IoT, AI si Big Data.
Pavilionul national a gazduit, pe perioada celor trei zile ale expozitiei, intalniri de afaceri si de match-making, in cadrul carora antreprenorii au stabilit contacte cu parteneri straini pentru livrarea de produse si servicii romanesti. Totodata, delegatia romana a identificat, prin participarea la conferintele, forumurile si sesiunile de lucru organizate in cadrul MOBILE WORLD CONGRES 2019, oportunitati concrete de colaborare si extindere a businessului pe plan extern.
Beneficiile participarii la targ si oferta de produse si servicii a companiilor romanesti au fost discutate in prezenta Consulului General al Romaniei la Los Angeles, E.S. Cosmin Dumitrescu, care i-a asigurat pe cei prezenti de sprijinul pentru intrarea pe piata americana si extinderea in aceasta zona geografica.
Mobile World... mai mult
Vineri, 25 Octombrie 2019, ora 13:31
Se discuta din ce in ce mai mult despre Mobile Marketing si despre utilitatea acestuia, intrucat asigura o selectie precisa a audientei reclamelor. Inainte de a incepe o campanie, este foarte important sa stabilim cui ne adresam, indiferent de domeniul in care activam.
Deseori, o campanie nu genereaza rezultatele dorite tocmai pentru ca nu ajunge la oamenii interesati cu adevarat de produsul sau serviciul oferit.
In prima faza, cand alegi sa faci o campanie directionata catre smartphone-uri si tablete, ai sansa sa te folosesti de informatiile pe care utilizatorul le-a impartasit in prealabil din proprie initiativa (sex, varsta, locatie, de exemplu).
Astfel, putem pregati campanii adresate doar femeilor, in cazul in care produsul e de beauty, sau doar tinerilor.
In functie de numerele unice GAID si IDFA pe care le are orice dispozitiv, e posibil sa il identificam si sa orientam o campanie doar catre utilizatorii care detin un anumit model de telefon, un anumit sistem de operare sau un anumit operator.
Conteaza foarte mult si contextul in care apare reclama. Daca promovam, de exemplu, o aplicatie dedicata unui brand de haine, trebuie sa realizam o campanie care sa ajunga la oameni interesati in mod direct de moda, care au aplicatii de acest tip instalate sau care plaseaza comenzi de pe mobil.
Daca avem un produs pentru bebelusi, reclama trebuie sa ajunga la parintii tineri sau la femeile insarcinate.
Aplicatiile instalate si paginile web vizitate de pe... mai mult
Marti, 17 Aprilie 2018, ora 11:22
Serviciile de plati prin dispozitive mobile sunt pregatite pentru noul val de crestere, insa operatorii de telefonie mobila trebuie sa gaseasca solutii pentru preocuparile clientilor intr-o piata fragmentata din punct de vedere tehnologic pentru a fructifica potentialul pietei
Desi cota platilor mobile gestionate de institutiile non bancare este in crestere, punand in evidenta o oportunitate pentru marii operatori de telefonie, procentul de utilizatori de dispozitive mobile care fac plati cu ajutorul mobilului ramane inca la un nivel scazut, se arata in studiul EY - Mobile Money - the next wave of growth report.
Conform datelor provenind din diverse surse din industrie, utilizatorii de servicii mobile de plati reprezentau doar 7% din totalul abonatilor la nivel mondial in 2013. Cu toate acestea, procentul utilizatorilor de servicii mobile de plati este asteptat sa creasca in urmatorii ani, ajungand ca valoare absoluta la mai mult de 450 milioane de utilizatori pana in 2017.
"Serviciile mobile de plati sunt intr-un stadiu incipient de crestere in pietele dezvoltate, dar reprezinta oportunitati fara precedent pentru viitor. Dupa un inceput lent, cresterea ratei de adoptie a platilor mobile este de asteptat sa se accelereze incepand cu 2015, determinata de factori precum cresterea ratei de acceptare din partea comerciantilor si cresterea nivelului de educare a clientilor", a spus Elena Badea, director de marketing, EY Romania.
Adoptarea serviciilor mobile de... mai mult
Marti, 01 Aprilie 2014, ora 13:00
Internet and Mobile World, cea mai ampla expo-conferinta dedicata solutiilor digitale de business, va avea loc pe 9-10 octombrie, in Bucuresti, la Romexpo (pavilioanele C1 si C2) si va reuni speakeri internationali de top, consultanti, dezvoltatori de solutii digitale si reprezentanti ai companiilor care pot adopta noile solutii pentru amplificarea proiectelor de business.
Editia a doua a evenimentului introduce noi elemente in structura si anvergura Internet and Mobile World. Astfel, expo-conferinta are o structura noua, compusa din trei sectiuni:
- Marketing Technologies World va avea drept focus cele mai recente inovatii in marketing, subiecte dezvoltate in detaliu in cadrul conferintelor si regasite in solutiile de ultim moment prezente in zona expozitionala.
- Mobile and Apps World va aduce in prim plan cele mai recente solutii pentru mobile app development, site-uri mobile, mobile commerce, augmented reality, mobile payments, mobile advertising, email marketing catre mobil si tablete.
- Business Software World va include un showcase de produse software, servicii IT si sisteme de solutii ICT - dezvoltare de software personalizat, solutii CRM sau cloud.
Fiecare dintre aceste sectiuni va include o scena de conferinta si o zona expozitionala dedicata, iar rolul sau este acela de a oferi o viziune completa asupra businessului online si de a pune la dispozitia participantilor solutii personalizate.
"Challenge-ul in organizarea unui astfel de eveniment... mai mult
Marti, 09 Iulie 2013, ora 15:02
Cele mai noi tendinte si strategii de promovare in mobile marketing vor fi prezentate la Bucuresti, intre 16-17 mai 2013, in cadrul celei de-a sasea editii a Mobile Conference, cel mai mare eveniment dedicat promovarii si dezvoltarii aplicatiilor in mediul mobil.
Evenimentul este organizat impreuna cu Nokia, Voxline si Syscom Digital si va avea loc la Howard Johnson Hotel Bucuresti.
Mobile Conference va reuni numerosi marketeri si cei mai buni specialisti din mediul mobil: operatori de servicii, producatori, dezvoltatori si agentii interactive.
Evenimentul aduce in acest an un concept complex, cele doua zile de eveniment vor cuprinde sesiuni interactive de conferinte, seminarii intensive, un program de workshop avansat si gala de premiere Mobile Awards, ce ofera recunoastere celor mai bune campanii si aplicatii mobile din domeniu.
Editia din acest an va aduce in prim plan cele mai noi idei si solutii pentru promovarea eficienta a brandurilor in mediul mobil, idei de crestere a vanzarilor si crearea interactiunii intre branduri si consumatori.
"Mediul mobil cunoaste o adoptie accelerata in randul companiilor din Romania. Daca pana de curand vorbeam de un interes deschis fata de modalitatile de promovare pe telefoanele mobile, astazi vedem o extindere a afacerilor in acest mediu sau idei de aplicatii, care pot fi monetizate pe baza de clienti din Romania. De aceea, Mobile Conference Romania promite cel mai bun si mai avansat program dintre toate editiile de... mai mult
Joi, 25 Aprilie 2013, ora 09:15
Afacerile Google pe segmentul publicitatii online ar putea ajunge anul acesta la 4,5 miliarde de dolari, in crestere cu 80% fata de anul trecut, cand veniturile Google din acest domeniu au fost de 2,5 miliarde de dolari, potrivit companiei de cercetare Gene Munster.
Estimarea include si business-ul pe care Google il are cu sistemul de operare Android, care include smartphone-uri si tablete. Google furnizeaza reclame si cautare pe aceste dispozitive.
Andy Rubin, senior vice president in cadrul diviziei de continut digital la Google, declara la Mobile World Congress, saptamana trecuta, ca Google are parte de aproximativ 850.000 de activari pe zi de dispozitive cu Android. El a spus ca in piata exista peste 300 de milioane de smartphone-uri Android.
Piper Jaffray, analist in cadrul Gene Munster, a declarat ca numarul de smartphone-uri cu Android ar putea ajuta compania Google cu pana la 10% din vanzarile totale in 2012, in crestere cu 7% fata de 2011.
Potrivit reprezentantilor companiei de cercetare, 50% din vanzarile totale ale Google din segmentul mobile vor veni din sectorul dispozitivelor Android, in crestere cu 30% fata de 2011. Venitul mediu per dispozitiv Androiid va creste de la cinci dolari la 6,5 dolari in 2012.
Publicitatea pe mobil in Romania
In Romania, piata de mobile advertising era in crestere cu 50% in 2010.
Potrivit lui Dan Virtopeanu, mobile marketer si fost director general al Voxline Communications, piata de publicitate pe mobil din... mai mult
Luni, 05 Martie 2012, ora 12:26
Expo Media organizeaza, in parteneriat cu Vodafone Romania, a treia editie a Mobile Advertising Congress, in data de 29 martie.
Piata de mobile advertising din Romania este in extindere, iar nevoia de servicii inovatoare de publicitate pe telefonul mobil este din ce in ce mai mare.
Piata de publicitate pe telefonul mobil (mobile advertising) a fost de 7,5 milioane de euro in 2011, iar anul acesta va stagna, potrivit unor estimari facute la sfarsitul anului trecut de catre Maia Novolan, directorul general al Syscom Digital.
Conferinta de business Mobile Advertising Congress va aduce in prim plan cele mai inovatoare instrumente de promovare ale momentului, prin intermediul unor personalitati influente din industria locala si internationala. Evenimentul va avea un caracter dinamic, interactiv si practic, si il va avea drept moderator pe Mircea Criveanu, Managing Partner Orasul Meu.
Printre invitatii acestei editii se numara:
- Dan Romescu - Mobile Social Architect, Augmented Citizen Advocate;
- Stefan Iordache - COO, Leo Burnett Romania;
- Jonathan Kelly - Head of Mobile Advertising, Vodafone Group;
- Huseyin Savas - Regional Product Expert for mSearch, Google Ireland;
- Marco Veremis - President, Upstream;
- Angus Slater - Chief Marketing Officer at Vodafone Romania;
- Miki Devic - Co-Founder, CEO Germany & Chief Sales Officer, Httpool Group.
"De la campanii independente, pana la integrari in mixul de comunicare, serviciile de adresare directa a... mai mult
Vineri, 24 Februarie 2012, ora 19:10
Dan Virtopeanu, General Manager Voxline Communication
Compania a fost infiintata in 1998 cu capital francez, beneficiind de suport tehnic si know-how vest European in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciilor interactive, fiind unul dintre principalii astfel de operatori pe piata romaneasca si membru fondator al Asociatiei Romane a Operatorilor Nationalo de Servicii Audiotext.
•Mobile Advertising
•Jocurile pe mobil
•Succesul companiilor de mobile marketing
Principalul element care poate migra de la publicitatea online spre marketingul mobil este reclama prin bannere pe site-urile mobile. De altfel, putem asemana publicitatea prin e-mail cu cea prin SMS, afirma Dan Virtopeanu.
mai mult
Duminica, 19 Octombrie 2008, ora 00:00
Cristian Manafu, Managing Partner Evensys
EVENSYS este o companie care se ocupa cu organizarea de evenimente si meeting-uri corporate, oferind atat consultanta pentru planificarea de evenimente de business (conferinte, forumuri, trade-show-uri, workshop-uri, sesiuni de networking) sau de companie (conferinte de presa, mese rotunde, etc), cat si implementarea solutiilor propuse.
•Mobile Advertising
•Tehnologii de comunicare abordabile
•Marketingul viitorului
Daca pana in acest moment, publicitatea online s-a dezvoltat foarte mult, a venit timpul publicitatii mobile, crede Cristian Manafu, partner Evensys. "Vedem deja promotii prin SMS, vedem cum internetul mobil creste", spune Manafu.
mai mult
Duminica, 19 Octombrie 2008, ora 00:00