Mircea Turdean, directorul general Farmec, vede brandul emblematic al Romaniei in materie de "frumusete" ca pe "o a doua casa". Asa cum alegi sa-ti faci mereu imbunatatiri in casa in care locuiesti, managerul s-a asigurat ca afacerea sa atinge o cira de 105 milioane de lei in 2013, in crestere cu 16% fata de anul trecut.
"Mi-am inceput cariera la Farmec, ca ucenic in laboratorul de cercetare, in timpul anilor de studentie la Facultatea de Chimie. Am ramas apoi aici, am crescut impreuna cu compania si i-am invatat toate rotitele si mecanismele.
Farmec este o a doua casa pentru mine, alaturi de colegii mei suntem o mare familie si ne dedicam toata energia dezvoltarii minunatului potential inovator pe care-l avem aici", spune Turdean, intr-un interviu acordat Business24.
Pus in fata provocarii de a analiza eventualitatea unui rebranding pentru firma aflata pe piata de peste 120 de ani, Turdean enumera cateva elemente de baza de care va tine cont in momentul in care va lua o astfel de decizie.
Pana la urma, produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada, iar un rebranding ar putea fi un risc.
Citeste si Managerul Farmec arata ca si companiile romanesti de altadata se pot lupta cu marile branduri internationale de azi
Care este povestea Farmec?
De la un mic atelier de cosmetice, deschis catre finele secolului 19, la un atelier de fabricatie de produse... mai mult
Sambata, 23 Noiembrie 2013, ora 00:00