Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, anunta un avans al cifrei de afaceri in 2017, in crestere cu 9,12% fata de 2016. Astfel, businessul Farmec de anul trecut s-a ridicat la peste 214 milioane lei (45.8 milioane Euro).
Pentru 2018, a fost stabilit un program investitional de peste 11 milioane lei (2,4 milioane de euro), o suma considerabila fiind alocata proceselor de retehnologizare si modernizare a productiei, dar si dezvoltarii retelei magazinelor de brand, atat la nivel national, cat si international.
"Businessul Farmec a crescut constat, pe fondul expansiunii sustinute si dezvoltarii portofoliului propriu, in conformitate cu ultimele tendinte din domeniul cosmetic, dar adaptate pietei locale. An de an, am atins noi tinte de dezvoltare, care ne-au reconfirmat statutul de lider local al acestui sector.
Suntem primul si singurul producator roman de cosmetice care dispune de o retea proprie de magazine de brand si, dupa dublarea numarului de spatii in 2017 (de la 11 la 21 de centre nationale), ne propunem sa deschidem alte 10 magazine in 2018, in toata tara.
Bazandu-ne pe un plan sanatos de investitii si pe un model propriu de business, anul 2017 a fost unul curajos din punct de vedere strategic, fiind anul in care am lansat primele game pe 2 segmente de piata noi pentru Farmec - cosmeticele de lux si cosmetica decorativa", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Cresterea cu peste 9% a Farmec din 2017 s-a datorat mai multor... mai mult
Marti, 17 Aprilie 2018, ora 12:45
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare mereu tanara.
Mircea Turdean, Director General Farmec, vorbeste despre modul in care compania reuseste sa pastreze cu sfintenie traditia care a consacrat-o si, totusi, sa se adapteze la o piata mereu in schimbare dar si la noile generatii ce nu mai seamana deloc cu cele de dinaintea lor.
"Compania Farmec este una dintre cele mai longevive companii romanesti, care isi continua succesul pe o piata caracterizata de fluctuatii masive de ritm. Si suntem, probabil, printre foarte putinele exemple de privatizare MEBO reusite in Romania postdecembrista", spune managerul, intr-un interviu acordat Business24.
Cifra de afaceri Farmec creste de la an la an (ati incheiat prima jumatate a anului 2015 cu o cifra de afaceri de 82.655 mii lei, obtinand o crestere cu 10% mai mare decat in aceeasi perioada a anului 2014). Cum reusiti sa obtineti constant aceste cresteri?
Evolutia noastra constanta se datoreaza in primul rand portofoliului extins, foarte bine adaptat nevoilor consumatorilor si imbogatit permanent cu produse revolutionare. Portofoliul nostru ne permite sa ne adresam unor piete diferite, pe care suntem deja prezenti de cativa ani.
Pe de o parte, prin gamele traditionale ne adresam pietei de cosmetice, iar pe de alta parte, prin gama de dermatocosmetice Gerovital H3... mai mult
Joi, 31 Decembrie 2015, ora 00:00
Mircea Turdean, directorul general Farmec, vede brandul emblematic al Romaniei in materie de "frumusete" ca pe "o a doua casa". Asa cum alegi sa-ti faci mereu imbunatatiri in casa in care locuiesti, managerul s-a asigurat ca afacerea sa atinge o cira de 105 milioane de lei in 2013, in crestere cu 16% fata de anul trecut.
"Mi-am inceput cariera la Farmec, ca ucenic in laboratorul de cercetare, in timpul anilor de studentie la Facultatea de Chimie. Am ramas apoi aici, am crescut impreuna cu compania si i-am invatat toate rotitele si mecanismele.
Farmec este o a doua casa pentru mine, alaturi de colegii mei suntem o mare familie si ne dedicam toata energia dezvoltarii minunatului potential inovator pe care-l avem aici", spune Turdean, intr-un interviu acordat Business24.
Pus in fata provocarii de a analiza eventualitatea unui rebranding pentru firma aflata pe piata de peste 120 de ani, Turdean enumera cateva elemente de baza de care va tine cont in momentul in care va lua o astfel de decizie.
Pana la urma, produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada, iar un rebranding ar putea fi un risc.
Citeste si Managerul Farmec arata ca si companiile romanesti de altadata se pot lupta cu marile branduri internationale de azi
Care este povestea Farmec?
De la un mic atelier de cosmetice, deschis catre finele secolului 19, la un atelier de fabricatie de produse... mai mult
Sambata, 23 Noiembrie 2013, ora 00:00