Mircea Turdean, directorul general al Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc, afirma ca prelungirea autorizatiilor pentru a putea vinde pe piata
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, marcheaza o noua etapa in povestea sa de succes, prin lansarea oficiala a sistemului de franciza pentru magazinele Gerovital. Anuntul a fost facut
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, este dublu castigator in cadrul competitiei Progresiv Awards desfasurata pe 14 martie, adaugand in palmares doua premii importante pentru industria
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane lei (50,8 milioane euro), inregistrand o crestere cu 10% fata de rezultatele
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, este unul dintre finalistii competitiei "Made in Romania", proiect desfasurat de Bursa de Valori Bucuresti.
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, anunta un avans al cifrei de afaceri in 2017, in crestere cu 9,12% fata de 2016. Astfel, businessul Farmec de anul trecut s-a ridicat la peste 214
Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.
Clujenii de la Farmec au inaugurat recent primul magazin de brand din Italia, in Acqui Terme, o zona turistica aflata la 50 de km distanta de Genova, faimoasa pentru izvorul cu apa sulfuroasa, ce
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare
Mircea Turdean, directorul general Farmec, vede brandul emblematic al Romaniei in materie de "frumusete" ca pe "o a doua casa". Asa cum alegi sa-ti faci mereu imbunatatiri in casa in care locuiesti,
Unul dintre cele mai longevive branduri de cosmetice de pe piata locala, Farmec, ramane pe lista preferintelor consumatorilor pe o piata disputata de branduri internationale. O noua strategie de
Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 9% in primele trei luni, fata de perioada similara a anului trecut, la 28,9 milioane lei (6,7 milioane euro), in linie cu estimarile companiei, a anuntat
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul semestru al anului cu o cifra de afaceri de 46,7 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009