Ministrul interimar al Economiei, Virgil Popescu, sustine ca pana la sfarsitul acestui an trebuie finalizate demersurile legislative privind definirea consumatorului vulnerabil, adica aceia dintre
Vase de lux pentru croaziere, ambarcatiuni de mare capacitate pentru exploatatii petroliere si nave de transport maritim vor fi construite la Damen Shipyards Mangalia, cel mai mare santier naval din
Ministerul Economiei si Ministetul Finantelor au initiat un proiect de OUG care, odata adoptat, le va da olandezilor de la Damen posibilitatea sa preia controlul Santierului Naval Mangalia.
Ministerul Economiei si Damen s-au inteles in cele din urma, dupa trei luni de negocieri, asupra modului in care vor administra, in comun, Santierul Naval de la Mangalia. In urma cu putin timp a
Mai bine de o treime dintre cei aproape 1.600 de muncitori ai Santierului Naval Mangalia protesteaza miercuri dupa-amiaza, pe 20 iunie, in piata din centrul orasului, fata de situatia critica in care
Ministerul Economiei s-a grabit cand a anuntat, pe 22 martie, ca "a finalizat negocierile cu Damen" privind viitorul Santierului Naval de la Mangalia. De fapt, nici pana astazi statul roman si
Olandezii de la Damen vor prelua Santierul Naval Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI), dar ii vor permite statului roman sa devina actionar majoritar al unitatii de productie.
Sindicalistii de la Santierul Naval Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI) sustin ca societatea a ajuns intr-o situatie critica, dupa ce constructia de nave s-a suspendat pe termen nelimitat, iar