Mihai Vinatoru a creat un business numit Digital Workforce sau, pe romaneste, forta de munca digitala. Numele pe care l-a ales spune multe despre modul in care a anticipat cum va evolua mediul de business si viata noastra de zi cu zi.
Dupa ce a creat o platforma, un fel de marketplace simplificat, si a luat contact cu zeci de mii de companii, si-a dat seama de o necesitate care urma sa fie tot mai mare pentru companiile romanesti: promovarea in mediul online.
Din 2013, de la infiintarea DWF, afacerile sale au crescut liniar, ajungand in 2017 la 850.000 euro. Si estimeaza o crestere de pana la 50% in 2018.
Si totusi, nu prea multe s-au schimbat in online, din 2013 si pana acum, recunoaste Mihai Vinatoru, intr-un interviu acordat Business24.
"In 2008, am fondat o companie in cadrul careia am dezvoltat o platforma deschisa, accesibila companiilor din Romania. Cu ajutorul ei, acestea isi puteau lista cataloagele de produse si aveau un profil", isi incepe acesta povestea.
Practic, putem vedea asta ca o versiune extrem de simplificata a unui marketplace actual, "de tipul eMag".
"Prin aceasta platforma, am interactionat cu peste 40.000 de companii din Romania si am avut sansa de a accesa volume mari de date, care m-au ajutat sa inteleg modurile in care acestea se promovau online", mai spune el.
Cel mai mult l-a atras zona de SEO, unde a simtit ca exista un potential extrem de mare.
In 2013 ati fondat agentia DWF, specializata in optimizarea site-urilor... mai mult
Joi, 03 Mai 2018, ora 16:20