Magazinul online evoMAG tinteste anul acesta o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro, in crestere cu cel putin 30% fata de vanzarile inregistrate in 2013, avans superior evolutiei pietei de retail online IT&C, care va avea anul acesta o majorare de cel mult 15 - 20%.
"Am atins la finele anului trecut o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de nivelul vanzarilor din 2012. Ne-am depasit astfel tinta propusa si suntem increzatori ca vom reusi acest lucru si in 2014. Inceputul de an este unul promitator. Ne asteptam la un an foarte bun pentru comertul online pentru ca este, in continuare, un domeniu favorabil, iar clientii constientizeaza tot mai mult beneficiile de a face cumparaturi online", a spus Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro.
2014, an al investitiilor pentru evoMAG
Pentru acest an, compania are in plan mai multe investitii. Estimarea se ridica la nivelul a 500.000 de euro. Investitii importante se vor face si in oamenii care alcatuiesc echipa evoMAG si care vor beneficia pe parcursul acestui an de mai multe training-uri.
"Vom pune accent pe acapararea de cota de piata, pe cresterea increderii clientilor nostri in produsele si serviciile evoMAG. Pe plan secund trece dorinta de a face profit. Cu toate acestea, am fost intotdeauna o companie profitabila. Aproape tot castigul evoMAG a fost investit in dezvoltarea companiei si in achizitia altor business-uri. Iar aceasta strategie o vom aplica si in 2014.
Referitor la... mai mult
Miercuri, 22 Ianuarie 2014, ora 11:46
Mihai Patrascu, CEO evoMAG, sustine ca puterea de cumparare a scazut anul acesta si va continua sa scada si anul viitor. "Va fi astfel nevoie anul viitor de mai multa munca pentru a ajunge aceleasi rezultate ca anul acesta", spune omul de afaceri.
In plus, el subliniaza ca ingredientul absolut necesar succesului este munca "din placere".
Anul 2014 este anul achizitiilor pentru compania pe care o conduce:
"Urmarim magazinele online care au o baza de clienti stabila si care au cel putin trei ani de activitate. De asemenea, ar fi de preferat sa aiba o cifra de afaceri de minimum 500.000 de euro pe an. Nu conteaza in ce domeniu activeaza", a declarat Mihai Patrascu, intr-un interviu acordat Business24.
Pe plan personal isi propune extinderea familiei Patrascu, dar si a familiei sale de magazine online, in 2014.
"Un alt obiectiv este dezvoltarea altor magazine online folosindu-ma de experienta castigata in opt ani de business", spune omul de afaceri.
Cum a fost anul 2013 pentru afacerile dumneavoastra?
2013 inseamna pentru evoMAG o crestere a cifrei de afaceri de peste 30% pana la 15 milioane de euro. Rezultatele din ultima luna a anului ar putea influenta pozitiv aceasta estimare. Sunt premise sa depasim targetul.
Dar pentru mediul de afaceri, in general?
Pentru mediul de afaceri, in general, 2013 este sinonim cu un an de stabilitate si de consolidare. Nimeni nu a exagerat, nu s-a aruncat la proiecte marete, nu a facut investitii importante. Tot ce... mai mult
Vineri, 03 Ianuarie 2014, ora 00:00
Potentialul comertului online pe piata romaneasca este imens, in conditiile in care reprezinta doar 3 - 4% din cel traditional, a declarat directorul general al evomag.ro, Mihai Patrascu, prezent la ICEEfest, un eveniment dedicat industriei digitale din Europa Centrala si de Est.
"Spre exemplu, pentru campania Black Friday, evomag.ro a fost pregatit sa suporte un trafic de 4-5 ori mai ridicat. In realitate, traficul a depasit de 12 ori nivelul estimat. Efectiv, serverul nu mai putea face fata solicitarilor", a spus Patrascu.
Prezent la eveniment, directorul general al PayU Romania, Daniel Nicolescu, a spus ca, in ciuda temerilor, exista clienti pe aceasta piata, chiar daca este de dimensiuni reduse.
"Clienti exista si asta s-a vazut cand, spre exemplu, Blue Air a intrat cu bilete de avion pe online", a spus Nicolescu.
La randul sau, directorul general al elefant.ro, Cristian Herghelegiu, a spus ca in Romania exista potential pe piata comertului online.
"Din perspectiva noastra, pe acest segment de piata se poate face un business bun si este momentul sa facem un business bun", a afirmat Herghelegiu.
El a adaugat ca mediul online permite clientilor sa isi cheltuiasca mai eficient banii.
"Observam ca gradul de sofisticare a clientilor creste de la an la an, sunt mai atenti in privinta cumparaturilor, se informeaza mai mult", a spus seful elefant.ro.
Directorul evomag.ro a afirmat ca, in raport cu magazinele traditionale, magazinele online prezinta mai... mai mult
Vineri, 07 Iunie 2013, ora 15:33