Credeai ca luxul oferit de limuzinele de serie Mercedes AMG S63 e punctul culminant al senzatiei de confort pe care ti-l poate oferi acesta masina de lux?
Ei bine, designerii de la Vilner tin sa iti dea peste cap tot sistemul de valori in materie de opulenta traita la bordul unui automobil, folosindu-se de un model S63 AMG modificat radical si botezat simplu: The King, anunta Luxatic.
Mda, odata ce ai apucat sa conduci bestia opulenta denumita Mercedes AMG S63, ramai cu impresia ca senzatia data de sofatul acestei limuzine nu poate fi depasita de un alt automobil din clasa sa.
Cel mai probabil, acest lucru tinde sa fie adevarat, daca ne referim strict la modelele de serie existente pe piata. Cand vine vorba de tuning auto de lux insa, specialistii in domeniu arata ca limitele pot fi depasite in mod surprinzator.
The King, modelul de Mercedes AMG S63 tunat in atelierele Vilner, este o dovada "vie" in acest sens.
O prima diferenta o sesizezi inca de la intrarea in limuzina unicat, al carei interior vine acum invelit aproape in totalitate in piele neagra Alcantara pusa bine in evidenta de contrastul coloristic al cusaturilor pe alb.
A, si sa nu uitam, pana si portbagajul "regelui" limuzinelor Mercedes este invelit in piele neagra.
Bordul evita clasicul design cu furnir din lemn natural intalnit in majoritatea limuzinelor Mercedes pentru a expune un mult mai intunecat material de tip Piano Gloss Black.
Atentia surprinzatoare data si celor mai mici... mai mult
Sambata, 07 Ianuarie 2017, ora 00:00
Segmentul SUV de pe piata auto este din ce in ce mai accesat de clienti, iar Mercedes nu putea rata ocazia de a lansa o masina care sa concureze direct cu creatiile rivalilor de la BMW.
Mercedes AMG GLC43 Coupe se remarca printr-un design deosebit, formele sale tradand agilitate dublata de o eleganta fara cusur, insa nici la capitolul tehnic SUV-ul german nu se prezinta rau, dupa cum remarca revista Business Insider.
Extrem de practica, dar imbracata in forme stilate, AMG GLC43 este o masina pe care nu ai cum sa nu o ravnesti.
Dincolo de designul acesteia, puterea motorului biturbo de 3 litri capabil sa produca 367 CP se face remarcata prin timpul scos la demarajul 0-100km/h: 4,9 secunde.
Sistemul de tractiune integral 4Matic si cutia de viteze 9G-Tronic in 9 trepte iti demonstreaza din prima ca nu ai in fata un simplu SUV urban.
De altfel, producatorul german se mandreste cu faptul ca Mercedes AMG GLC43 Coupe este capabil sa atace o panta de 19,8 grade fara probleme, unghiul de degajare fiind de 20,8 grade.
Viteza maxima a automobilului este de 250 km/h, iar consumul este de 8,4 litri la 100 km.
Desi detaliile legate de pret nu vor fi dezvaluite decat dupa lansarea in cadrul Salonului Auto de la Paris, Mercedes AMG GLC43 Coupe se anunta un competitor redutabil in piata SUV-urilor de lux, mizand atat pe forma urbana, cat si pe caracteristicile off-road ale masinii. mai mult
Sambata, 03 Septembrie 2016, ora 00:00
Pentru pasionatii auto, aparitia unei noi masini de lux este o surpriza similara cu gasirea cadoului dorit sub bradul de Craciun. Iata ca, anul acesta, Mosul se arata darnic cu ei si le vesteste lansarea in 2016 a nu mai putin de 10 modele auto de lux.
Cele mai asteptate modele ale anului 2016 poarta numele unor branduri celebre, iar dotarile lor, cu finisaje care imbina eleganta pielii naturale sau a lemnului nobil cu noi tehnologii aduagate la bord sunt in masura sa-ti atraga atentia, arata Luxatic.
Primele 5: Surprize auto de lux pentru 2016. Iata modelele care promit sa faca senzatie anul viitor!
Mercedes Maybach Pullman
Daca numele Mercedes este sinonim cu luxul, Maybach este egalul opulentei in lumea auto. Prin urmare, Mercedes Maybach Pullman este o limuzina capabila sa reprezinte etalonul suprem in lumea producatorilor de masini.
Foto: Top Speed
Cu un sasiu mai lung decat al altor limuzine, inclusiv al celebrelor Rolls Royce, Maybach Pullman se prezinta cu un interior spatios caracterizat de finisajele din piele fina.
Luxul opulent redat de limuzina germana are un pret de pornire de peste 455.000 euro.
Jaguar F-Pace
Este primul SUV iesit din mainile constructorilor britanici de la Jaguar, iar acestia au reusit sa scoata la iveala o eleganta masina de lux.
Foto: Cars on the Road 2016
Jaguar F-Pace nu este doar o jucarie SUV destinata mediului urban, desi aspectul elegant al masinii te poate induce in eroare. SUV-ul a fost testat in... mai mult
Miercuri, 30 Decembrie 2015, ora 15:40
Germanii de la Mercedes au prezentat in premiera mondiala SUV-ul care va inlocui vechile modele GLK.
Mai mare, mai economic, mai performant, mai elegant - ce ti-ai mai putea dori in plus de la un SUV de lux Mercedes?
2016 GLC este o aparitie de senzatie in randul masinilor de teren produse de compania germana facandu-se remarcat printr-o imagine cu totul noua, potrivit Luxury Launches.
Dupa ce si-a facut intrarea in segmentul SUV-urilor de dimensiuni medii cu GLK, contracarand invazia Audi Q5 si BMW X3, Mercedes continua sa atace aceasta nisa de piata cu un produs ireprosabil: SUV-ul 2016 GLC.
Noul vehicul de lux se face remarcat din prima, abandonand formele rigide ale gamei GLK pentru finetea liniilor curbe, aerodinamice, care definesc caroseria noului model.
Este o caracteristica pe care designerii firmei germane sunt hotarati sa o pastreze pentru mai toate modelele care vor iesi pe piata in urmatorii 10 ani, iar estetica este de-adreptul fermecatoare.
De altfel, prima experienta in tovarasia SUV-ului hybrid GLC te va lamuri ca acesta impartaseste doar putine lucruri cu predecesorul sau. Spatiul interior este mai mult mai generos prin noile dimensiuni pe care le imbraca masina.
Cu toate acestea, greutatea sa este redusa cu aproape 50 de kilograme fata de modelele GLK, ceea ce face din Mercedes-Benz 2016 GLC un adevarat bolid al gamei sale.
Este si mult mai economic in consum fata de predecesorul sau, in varianta standard motorul de doi... mai mult
Sambata, 20 Iunie 2015, ora 00:00
Vanzarile grupului BMW au depasit 2 milioane de automobile pentru prima oara in istorie anul trecut, asigurand pozitia de lider a producatorului german pe piata masinilor de lux pentru al zecelea an consecutiv, in pofida competitiei tot mai stranse din parte Audi si Mercedes.
Vanzarile sub marca BMW au urcat cu 9,5% anul trecut fata de 2013, la 1,81 milioane de automobile, in timp ce la nivel de grup producatorul german a stabilit un record al livrarilor, ajungand la 2,12 milioane de unitati, potrivit datelor publicate vineri de constructorul auto german, informeaza Mediafax.
Audi a inregistrat un avans al vanzarilor anuale de 10,5%, la 1,74 de milioane de masini, iar Mercedes a consemnat o crestere de 12,9%, la 1,65 de milioane de automobile sub marca proprie, se arata in comunicatele emise vineri de cei doi producatori.
"Succesul modelelor BMW X4 si BMW Seria 2 Active Tourer demonstreaza abilitatea noastra de a dezvolta noi vehicule si de a atrage clienti. Popularitatea modelelor i3 si i8 indica rezultatele bune ale strategiei noastre bazate pe motoare electrice", a declarat Ian Robertson, directorul de vanzari al BMW.
In 2013, BMW a vandut 1,66 de milioane de automobile sub brand propriu, in timp ce Audi a ocupat locul al doilea pe piata auto de lux, cu 1,58 de milioane de unitati comercializate, urmat de Mercedes, cu 1,46 de milioane de automobile vandute.
BMW este lider mondial pe piata auto premium din 2005, cand a depasit Mercedes, in timp ce Audi... mai mult
Vineri, 09 Ianuarie 2015, ora 13:52
Cu o luna inainte de lansarea marcii Lexus in America, in 1989, Toyota pregatise o reclama al carei mesaj era ca, dupa ce au dominat piata masinilor de lux aproape 60 de ani, producatorii germani de automobile mai au doar 30 de zile sa se bucure de aceasta pozitie.
Reclama nu a mai ajuns pe ecranele televizoarelor, iar cele trei marci germane, Mercedes, BMW si Audi, au devenit tot mai puternice, odata cu cresterea cererii de automobile premium venita de pe pietele emergente.
Lexus, Acura si Infinity, marcile de lux ale companiilor japoneze Toyota, Honda si Nissan, au ramas in urma. Cele trei marci germane acopera 70% din piata automobilelor premium, in timp ce japonezii doar 10%. Si acestia sunt prinsi din urma de Jaguar Land Rover (JLR), o marca britanica, dar detinuta de indieni, care a vandut anul trecut circa o jumtate de milion de automobile, aproape la fel ca Lexus, conform The Economist
Cei trei japonezi depun eforturi pentru a se apropia de germani. Luna trecuta, Infiniti si-a "redesenat" automobilele, incepand cu noul Q50, pentru mai multa "pasiune" latina, in incercarea de a se distinge de modelele germane "reci". Lexus va lansa un SUV, NX, care este rivalul modelului Range Rover Evoque al celor de la Jaguar si al modelelor similare ale Audi si BMW. Acura isi pune sperantele in noul model RLX.
Pentru Toyota, Honda si Nissan, diviziile premium sunt sau ar trebui sa fie importante. Profitul obtinut pe piata modelelor de baza este, de multe ori,... mai mult
Marti, 10 Iunie 2014, ora 16:46
Vehiculele crossover compact, care combina confortul cu alura sportiva, au fost introduse si in gama constructorilor de automobile de lux, precum Porsche, Jaguar si Mercedes, care vor astfel sa atraga clientii mai tineri.
Porsche a prezentat in premiera, la salonul auto de la Los Angeles, noul crossover compact Macan, fapt care scoate in evidenta interesul in crestere al producatorilor de automobile de lux pentru vehicule cu alura de 4X4 dar cu echipare si confort demne de o berlina premium.
Provocarea pentru producatorii de prestigiu este sa profite de interesul cumparatorilor, la nivel mondial, pentru astfel de vehicule, si sa atraga clientii mai tineri, pentru care achizitia unei berline de lux ar putea fi intimidanta.
"In ultimii cativa ani, dupa declansarea crizei, cererea mondiala pentru crossoverele compact a fost de 65 de milioane de vehicule pe an, cifra care urmeaza sa creasca pana la 100 de milioane de unitati pe an pana la sfarsitul acestui deceniu", a explicat Bernhard Maier, director de vanzari la Porsche.
Cresterea anuala, intre debutul crizei si sfarsitul deceniului, va fi astfel de 3%. Pe segmentul crossoverelor de lux, cresterea va fi de 4,5%-4,6% pe an, a precizat Maier.
Porsche a revolutionat deja gama cu SUV-ul Cayenne, dar cu modelul Macan constructorul german vizeaza clientii din zona urbana, care nu au nevoie de spatiul oferit de Cayenne dar care nu vor sa renunte la un SUV si nici la spiritul sportiv al marcii, a spus Maier.
"Cel... mai mult
Vineri, 22 Noiembrie 2013, ora 16:59
Producatorii auto germani considera de mult timp China o piata majora, iar rivalii francezi, afectati de vanzarile slabe din Europa, vor sa ii ajunga din urma si se bazeaza pe popularitatea brandurilor de lux din Franta.
Franta este principala destinatie a turistilor chinezi, iar produsele franceze Louis Vuitton, Chanel si Cartier domina lista brandurilor preferate de cumparatorii bogati din China, potrivit Hurun Report Chinese Luxury Consumer Survey 2013, relateaza Automotive News Europe.
Citroen considera dezvoltarea in China o prioritate si va prezenta sambata, la salonul auto de la Shanghai, conceptul Wild Rubis, un model crossover care va fi comercializat pe piata chineza in cadrul gamei de lux DS.
PSA/Peugeot-Citroen anticipeaza ca China va devansa Franta ca principala sa piata pana cel mai devreme in 2015, urmand sa reprezinte 15% din vanzarile sale mondiale de vehicule.
Vanzarile PSA in China au urcat anul trecut cu 0,2%, la 441.512 de unitati, peste estimarile analistilor, conferind grupului o cota de piata de 3,5%.
Renault numeste China "noua sa frontiera" si urmareste o dezvoltare puternica pe aceasta piata. Grupul va deschide o fabrica de masini si motoare in China in colaborare cu partenerul japonez Nissan, in 2014.
Potrivit informatiilor din piata, la aceasta fabrica vor fi construite un SUV si un automobil electric, dar Renault nu a dorit sa comenteze. Renault este inca un jucator minor pe piata Chineza, o cota de 0,2%. Vanzarile de... mai mult
Vineri, 19 Aprilie 2013, ora 18:10
Dupa 12 ani de lupta, Mercedes reuseste sa isi recastige pozitia de lider pe una dintre cele mai importante piete a masinilor de lux - cea americana.
Cu ajutorul vehiculelor sport-utilitare noi sau modernizate, Mercedes a surclasat BMW, care a fost lider doar un an, dupa ce a intrecut Lexus. Astfel, vanzarile Mercedes in Statele Unite au crescut cu 18% in primele cinci luni ale acestui an, la 106.364 vehicule de lux, peste cele ale BMW, care au urcat cu 14%, la 104.779 unitati.
Mercedes a pierdut prima pozitie din SUA pe acest segment de piata in anul 2000, in favoarea Toyota.
"Mercedes si-a imbunatatit oferta. Modernizarile si reproiectarile aduse sedanurilor vor fi completate de modificarile aplicate SUV-urilor", a delcarat Rebecca Lindland, analist la IHS Automotive.
Producatorul german a fost sustinut de vanzarile noului SUV Clasa M, coupe-ului Clasa C si sedanului modernizat Clasa C, toate introduse anul trecut. In august urmeaza sa fie disponibil pe piata americana SUV-ul compact GLK, urmat in septembrie de noul SUV mare Clasa GL.
Concurenta din SUA ar putea sa se extinda si in afara acestei piete, BMW, Mercedes si Audi avand fiecare ambitia sa fie cel mai bine vandut brand de lux la nivel global.
Mercedes a vandut in primele cinci luni 531.382 de vehicule pe piata mondiala, ocupand locul al treilea, in urma liderului BMW, care a livrat 607.207 unitati si Audi, cu 600.200 unitati. mai mult
Vineri, 29 Iunie 2012, ora 18:00