Mercedes si BMW au avut vanzari record in prima luna a lui 2017.
Constructorul german a raportat pentru luna ianuarie vanzari de peste 178.000 de unitati, in crestere cu 18,3% comparativ cu perioada similara din 2016, remarca Automarket.
E cea mai profitabila luna ianuarie din istoria Mercedes.
De asemenea, si BMW a inregistrat cea mai buna luna ianuarie din istorie, cu 144.000 de unitati vandute, in crestere cu 7,2%.
In schimb, Audi a avut parte de o scadere de 13,5%, cu 124.000 de vehicule comercializate.
Diferenta a fost facuta de piata din China. Daca Mercedes a vandut 59.000 de unitati, Audi a comercializa doar 35.000 de unitati. ...citeste mai departe despre "Vanzari record pentru Mercedes si BMW. Audi, cifre ingrijoratoare" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 15 Februarie 2017, ora 20:09
Mercedes-Benz a inregistrat in 2016 vanzari mai mari decat BMW, pentru prima oara in ultimul deceniu, si a devenit cel mai mare producator de automobile de lux din lume.
BMW a anuntat vanzarea a 2.003.359 de automobile in 2016, sub cele de 2.083.888 de unitati comercializate de Mercedes, relateaza Reuters.
Vanzarile BMW au fost mai mari decat cele ale Mercedes incepand din 2005.
Performanta este o lovitura reusita de directorul general al Daimler, Dieter Zetsche, care a facut eforturi sa relanseze compania dupa separarea dificila de marca americana Chrysler, in 2007.
Acum 4 ani, Zetsch se confrunta cu actionarii nemultumiti ca Daimler era in urma BMW si Audi, marca... citeste mai departe despre "Pentru prima data in 10 ani, Mercedes-Benz a depasit BMW si a devenit cel mai mare producator auto de lux" pe Ziare.com mai mult
Marti, 10 Ianuarie 2017, ora 10:44
Americanii de la Tesla au reusit sa produca o surpriza majora pe piata auto, "nava amiral" a flotei lor, Model S, depasind la capitolul vanzari in Europa modele mult mai bine cotate.
Masina electrica se situeaza la capitolul vanzari pentru BMW Seria 7 si Audi A8, fiind, in acelasi timp, foarte aproape de Mercedes S-Klasse.
Potrivit Automarket, Tesla a reusit sa vanda in ...citeste mai departe despre "Surpriza majora pe piata auto: Modelul surprinzator care a depasit BMW Seria 7 si Audi A8" pe Ziare.com mai mult
Marti, 20 Octombrie 2015, ora 16:37
BMW se indreapta spre incheierea celui de-al zecelea an consecutiv ca lider al pietei auto premium, insa competitorii Audi si Mercedes continua sa reduca decalajul fata de BMW, datorita cresterii vanzarilor din primele 11 luni ale anului, relateaza Automotive News.
Diferenta dintre livrarile din primele 11 luni ale BMW si Audi a scazut cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 43.000 de unitati, de la 54.000 de unitati. BMW a vandut 1,63 milioane de automobile, iar Audi 1,59 milioane de masini in intervalul ianuarie-noiembrie.
De asemenea, Mercedes a redus cu 17% decalajul fata de BMW, la 147.000 de automobile fata de 177.000 anul trecut, in conditiile in care vanzarile din primele 11 luni ale anului s-au ridicat la 1,49 milioane de unitati.
Vanzarile BMW sub marca proprie au avansat cu 6% in luna noiembrie fata de aceeasi luna din 2013, la 158.953 de unitati, datorita cererii mari de pe pietele din Europa si China, marcand cea mai buna luna noiembrie din istorie.
Prin comparatie, livrarile Audi s-au ridicat la 146.250 de unitati in noiembrie, in crestere cu 11%, in timp ce vanzarile sub marca Mercedes au urcat cu 13%, la 150.742 unitati. Este pentru a doua oara in acest an cand Mercedes, al treilea mare producator de masini de lux, depaseste Audi, ocupanta locul al doilea la nivel mondial, in ceea ce priveste vanzarile lunare.
BMW este lider mondial pe piata auto premium din 2005, cand a depasit Mercedes, in timp ce Audi ocupa locul al doilea din... mai mult
Miercuri, 10 Decembrie 2014, ora 16:25
1Profitul net al BMW a crescut in primul trimestru cu 11,4%, la 1,46 miliarde euro, dupa de vanzarile companiei au urcat cu 3,9%, la 18,2 miliarde euro, datorita cererii solide pentru autoturisme SUV, care a acoperit cresterea cheltuielilor pentru dezvoltarea tehnologiei si extindere.
In perioada corespunzatoare a anului trecut, producatorul german de automobile premium raporta vanzari de 17,5 miliarde euro si un profit net de 1,31 miliarde euro.
Grupul BMW, care include marcile BMW, Mini si Rolls Royce, a livrat in primele trei luni din acest an peste 487.000 automobile, cu 8,7% mai multe decat in perioada similara a lui 2013, potrivit raportului financiar prezentat marti de companie.
Profitul inainte de dobanzi si taxe (EBIT) a urcat cu 2,6% in perioada analizata, la 2,09 miliarde euro, depasind estimarile analistilor intervievati de Bloomberg.
Vanzarile marcii BMW, in crestere cu 12% in primul trimestru
Vanzarile marcii BMW au urcat cu 12% in primul trimestru, la 428.259 unitati, compania mentinandu-se astfel pe prima pozitie la nivel global in topul producatorilor de automobile de lux, urmata de Audi, parte a grupului Volkswagen, si Mercedes-Benz, controlata de grupul Daimler.
Evolutia vanzarilor BMW a fost sprijinita in principal de modelele SUV, cu cresteri de 15% pentru X1, 11% pentru X3, respectiv 14% pentru X5.
Atat Audi, cat si Mercedes au ca tinta preluarea primei pozitii in topul mondial pana in anul 2020.
BMW a confirmat marti tinta de... mai mult
Marti, 06 Mai 2014, ora 13:38
BMW a recastigat in februarie, de la Audi, pozitia de cel mai mare furnizor de masini de lux la nivel global, datorita cererii pentru modelul Serie 3 si SUV-ul X1.
Livrarile brandului BMW, cel mai mare producator de masini de lux la nivel mondial din 2005, au crescut cu 7% in februarie, peste avansul de 3,2% realizat de Audi, divizie a Volkswagen, relateaza Bloomberg.
In primele doua luni ale acestui an, BMW a livrat cu 407 mai multe masini decat Audi.
Vanzarile Mercedes-Benz au scazut cu 5,8% in februarie, compania livrand cu 37.229 vehicule mai putin decat BMW. Divizia Daimler urmeaza insa sa lanseze noi modele in urmatoarele luni, care vor ajuta la cresterea vanzarilor.
Directorul general al BMW Norbert Reithofer a declarat in aceasta saptamana la salonul auto de la Geneva ca fabricile companiei lucreaza la capacitate maxima pentru a satisface cererea.
Vanzarile de SUV-uri X1 au urcat in primele doua luni cu 40%, iar cele de BMW Serie 3 cu 26%.
Cresterea livrarilor Audi a fost sustinuta de cererea pentru automobilul de dimensiuni mici A1 si SUV-ul compact Q3. mai mult
Luni, 11 Martie 2013, ora 09:20
Decalajul dintre vanzarile Mercedes si ale rivalilor sai germani de pe piata automobilelor de lux, BMW si Audi, a crescut.
Mercedes are probleme din cauza mai multor factori, printre care se numara strategia adoptata pe piata chineza, imbatranirea sedanului Clasa S si un avans redus al modelelor entry-level.
Dieter Zetsche, Directorul General Mercedes, se angajase sa readuca firma pe locul intai, dupa ce aceasta a fost depasita de BMW si Audi, scrie Mediafax. Promisiunea pare sa fie insa tot mai dificil de indeplinit in aceste conditii.
"Problemele Mercedes sunt interne. Va fi foarte greu sa revina pe primul loc. Ceilalti nu dorm", a comentat Christian Ludwig, analist la banca de investitii Bankhaus Lampe in Dusseldorf.
Pana in septembrie, Mercedes a livrat la nivel mondial 964.900 de autoturisme si vehicule sport utilitare, in crestere cu 5% fata de aceeasi perioada a lui 2011.
Aceasta evolutie a fost insa insuficienta pentru a depasi concurenta, Mercedes ramanand in urma Audi 132.600 de masini si fata de BMW, cu 145.000 de automobile.
In comparatie, diferenta din 2011 fata de Audi era de doar 53.900, iar decalajul fata de BMW a crescut si el in acest an cu 41%. mai mult
Miercuri, 10 Octombrie 2012, ora 15:34
Audi, marca de lux a Volkswagen, a anuntat luni vanzari record pentru anul 2011, datorate succesului pe pietele din China si Rusia, ce i-au permis sa-si devanseze principalii concurentii, BMW si Mercedes.
Audi a inregistrat o crestere de 19,2% a vanzarilor in 2011, depasind performanta BMW, care a inregistrat o crestere de 12,8% sau Mercedes, care a avut o crestere a vanzarilor de 8%, scrie Reuters.
Audi a vandut 1,3 milioane de masini in 2011, reducand astfel decalajul dintre marcile germane din top, Mercedes ( 1,26 milioane) si BMW ( 1,38 milioane).
Pe de alta parte, Porsche a raportat o crestere a vanzarilor cu 22,2% la nivel mondial si 118.867 de unitati vandute.
In ceea ce priveste Audi, compania vrea ca pana in 2015 sa detroneze BMW, liderul automobilelor de lux, bazandu-se pe succesul si numarul mare de comenzi pentru China si SUA, principala piata pentru acest segment.
Si BMW se bazeaza pe cererea de pe aceste piete pentru a se mentine lider al automobilelor premium. Datorita acestor piete, saptamana trecuta, Friedrich Eichiner, directorul financiar al grupului, a anuntat ca se asteapta la o crestere de 8% pe piata auto mondiala a masinilor de lux.
"Globalizarea cererii si aparitia a numerosi oameni bogati pe pietele emergente au accentuat discrepanta intre jucatorii globali cu branduri puternice si fragilitatea marcilor care depind de pietele nationale", a declarat un analist auto de la Credit Suisse.
BMW detroneaza Lexus in SUA
In cadrul... mai mult
Marti, 10 Ianuarie 2012, ora 08:27
Modelul Logan produs de Dacia, a devenit "simbolul ironic al crizei" in Germania, datorita cresterii puternice a vanzarilor, ca urmare a introducerii unei prime de casare de catre guvernul de la Berlin, scrie Business New Europe. Pentru a sprijini vanzarile de masini in Germania, guvernul condus de cancelarul Angela Merkel a introdus un "bonus ecologic" de 2.500 euro pentru posesorii de masini mai vechi de noua ani care decid sa renunte la acestea si sa achizitioneze un model nou.Desi Merkel s-a opus unui pachet de sprijin financiar regional direct pentru statele emergente din Europa Centrala si de Est, propus de Ungaria la summit-ul informal al liderilor UE de la inceputul lunii martie, masura de sustinere a pietei auto a sprijinit, involuntar, Romania, scrie Business New Europe.Vanzarile Dacia Logan in Germania au crescut de sase ori in februarie, iar modelul a capatat statutul de "simbol ironic al crizei" in Germania, potrivit publicatiei, preluata de Mediafax.Unele consecinte ale masurii nu au fost anticipate de guvern. Astfel, consumatorii germani nu renunta la masinile lor mai vechi de noua ani pentru un Mercedes, BMW sau Audi nou, care raman scumpe chiar si cu bonusul de 2.500 euro, si se orienteaza catre Loganul de 7.500 euro, pentru care reducerea este de 33% din pretul de lista al masinii, scrie Business New Europe.Astfel, Dacia devine "beneficiarul obraznic" al programului de stimulare economica introdus de Merkel, subliniind totodata complexitatea masurilor... mai mult
Luni, 09 Martie 2009, ora 13:26