BRAT a sarbatorit joi, 27 septembrie 2018, 20 de ani de existenta printr-un eveniment de amploare la care a fost invitata intreaga industrie de media si publicitate, fiind prezente sute de persoane.
Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, BRAT a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de
Daca nu te-ai mai confruntat pana acum cu optimizarea SEO, este posibil sa te simti intimidat de volumul mare de informatii pe care trebuie sa il asimilezi. Acest lucru se datoreaza faptului ca
In Romania, mediul online creste in mod constant, iar business-urile si brand-urile investesc bugete din ce in ce mai mari in campanii si solutii online prin care sa-si creasca vizibilitatea, sa
Femeile folosesc internetul intr-o mai mare masura decat barbatii, peste 54% dintre afisarile paginilor online fiind "consumate" de catre femei, potrivit unui comunicat al Biroului Roman de Audit
TradeAds Interactive introduce pe piata de publicitate online conceptul de masurare a audientei: GRP. Functionalitatea GRP (Gross Rating Point), utilizata pentru masurarea audientei TV, poate fi
TradeAds Interactive lanseaza Adnaliser, un nou instrument de masurare a eficientei campaniilor de comunicare, care se bazeaza pe un mecanism care stabileste gradul de vizibilitate al bannerelor din
Succesul Nike din ultimii ani s-a bazat pe eforturile companiei de a investi milioane de euro in marketing. Nike a devenit numarul 1 pe piata companiilor de echipamente sportive, devansand vanzarile
De Ziua Nationala a Romaniei, cele 20.753 de site-uri active inscrise in Trafic.ro au fost vizitate de 4.957.304 de ori.La 1 Decembrie 2006 NET Index a fost 3062, inregistrand o crestere de 100,9%
Afisarile de pagina nu vor mai conta in masurarea audientelor online, de vina fiind raspandirea site-urilor Web 2.0, ale caror pagini au o rata de refresh mult mai lenta, a declarat marti compania
iNes Group va administra sistemul de masurare a performantelor site-urilor web romanesti, care ofera date referitoare la trafic, audienta si profilurile utilizatorilor site-urilor auditate de Biroul
Regiile de vanzari de publicitate si agentiile de media estimeaza, intr-un sondaj realizat de NewsIn, ca piata romaneasca de publicitate online va evolua in 2008 intre 50 si 100%.Estimarile, la net,