Oricine este interesat catusi de putin de piata auto din tara noastra stie faptul ca masinile second-hand sunt la mare cautare, dar intervine o intrebare: merita o masina noua sau una la mana a doua?
La o simpla cautare pe site-urile de specialitate putem gasi sute de anunturi noi postate in fiecare zi cu masini la mana a doua care isi cauta un nou proprietar. Dar oare care este motivul pentru care masinile second hand au o asa mare priza aici, in Romania? Ne-am gandit astazi sa analizam care ar fi avantajele si dezavantajele pe care le avem in cazul in care decidem sa ne indreptam atentia catre un astfel de automobil.
Asa cum probabil va ganditi deja, primul si cel mai mare avantaj al unei masini second-hand este legat de pretul acesteia. Stim cu totii ca, odata ce ai iesit de pe portile dealer-ului cu noua ta masina, pretul ei deja a scazut considerabil. In felul acesta, pe piata masinilor la mana a doua, putem gasi modele aproape noi, care dintr-un motiv sau altul, ajung sa fie vandute la doar cativa ani de la cumparare. Nu ar fi deloc de mirare sa gasim o masina fabricata in urma cu doar trei ani si care acum sa fie vanduta la nici jumatate din pretul initial.
Afla totul despre masinile second-hand si vezi care sunt avantajele si dezavantajele ...citeste mai departe despre "Playtech.ro: Adevarul despre masinile la mana a doua. Ce trebuie sa stii inainte sa te gandesti sa-ti cumperi una" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 17 Septembrie 2017, ora 18:24
O masina electrica de mici dimensiuni, pliabila, numita Hiriko va circula din 2013 in mai multe orase europene, pretul masinii fiind de 12.500 de euro.
Hiriko va fi prezentata saptamana viitoare presedintelui Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso.
Grupul discuta totodata vanzarea a 100 de astfel de masini orasului Bruxelles si se afla in negocieri cu autoritatile din Paris, Londra, Amsterdam, Geneva, Boston, Dubai si Abu Dhabi, a declarat un reprezentant al grupului, Gorka Espiau.
Hiriko a fost dezvoltata de un grup de firme mici din Tara Bascilor, Spania, care a incheiat deja contracte de vanzare cu municipalitatile oraselor Malmo (Suedia), Berlin, Barcelona, Vitoria-Gasteiz (al doilea mare oras din Tara Bascilor), San Francisco, Hong-Kong, Quito si insulele Galapagos.
Proiectul este revolutionar, motorizarea fiind inclusa in roti, iar habitaclul culiseaza pentru a permite parcarea facila. Bateria va fi inchiriata, pentru a se tine cont de evolutia rapida a tehnologiei in domeniu.
Hiriko are o autonomie urbana de 120 de kilometri si poate atinge o viteza de 50 de kilometri pe ora.
Ideea acestei masini pliabile a fost lansata de laboratorul MIT-Media din Boston, dat a fost dezvoltata si produsa de un grup de sapte mici firme basce, reunite intr-un consortiu numit Hiriko.
Fiecare dintre aceste firme produce unul dintre modulele care intra in componenta masinii, iar ideea novatoare este infiintarea unor fabrici de asamblare in orasele interesate de... mai mult
Miercuri, 18 Ianuarie 2012, ora 20:00