Mediul online a prins tot mai mult teren, mai ales in ultimul an, pe fondul pandemiei de coronavirus, cand tot mai multi oameni si-au indreptat atentia asupra cumparaturilor online.
Acesta este motivul pentru care magazinele online si retailerii au devenit din ce in ce mai competitivi. Mai exista si nevoia antreprenorilor sau a micilor comercianti de a se face vizibili si de a deveni cunoscuti in online, iar pentru toate acestea platformele de marketplace sunt un adevarat rai. Aici comerciantii, antreprenorii isi pot comercializa produsele, ajungand mai usor la cumparatori.
Ce este un marketplace?
Un marketplace este o platforma de comert online care faciliteaza vanzarea de produse. Aceasta conecteaza comerciantul si cumparatorul mult mai usor decat in cazul in care un comerciant isi deschide un magazin online.
Apelarea la un marketplace faciliteaza vanzarea. Asta deoarece marketplace-ul are deja trafic suficient si clienti fidei care revin periodic. Prin urmare este mult mai usor pentru comerciant sa realizeze profit, mai ales daca se afla la inceput de drum.
Pe scurt, apeland la un marketplace un comerciant aflat la inceput de drum beneficiaza de vizibilitate si de posibilitatea de a vinde rapid produsele din stoc. Rapid, usor si fara batai de cap.
In schimb, cand vine vorba despre deschiderea propriului magazin online dureaza foarte mult pana la formarea clientelei. Comerciantul trebuie sa se ocupe de marketing, de promovare si de optimizarea platformei... mai mult
Sambata, 05 Iunie 2021, ora 10:00
Platforma eMag a anuntat, joi, lansarea International Marketplace Network (IMN), o alianta prin care se va conecta cu alte trei marketplace-uri din Uniunea Europeana (UE) si care va avea acces la o piata de peste 230 de milioane de potentiali clienti.
IMN conecteaza patru platforme Marketplace: eMag, Cdiscount (Franta), ePrice (Italia) si Real.De (Germania), iar peste 30.000 de selleri vor putea folosi IMN pentru a vinde cross-border. Autoritatile de concurenta din toate cele patru tari au avizat infiintarea IMN, potrivit eMag.
"IMN ofera o interfata care conecteaza cele patru platforme Marketplace, pe care sellerii o pot folosi ca unic punct de lucru pentru a-si sincroniza ofertele, simplu si eficient, pe fiecare dintre cele patru platforme, in mod securizat si in timp real.
IMN reprezinta o modalitate rapida pentru selleri de a-si extinde afacerile in Europa, fara costuri suplimentare", se arata in comunicat.
Pentru clienti, IMN reprezinta o modalitate de a accesa o gama mult mai mare de produse si servicii localizate in tara de origine.
"Credem ca IMN reprezinta o oportunitate mare pentru oricare dintre sellerii nostri care doresc sa inceapa sa vanda cross-border. eMag Marketplace isi continua astfel demersul de a dezvolta proiecte care sa aduca valoare adaugata sellerilor romani, dar si de a consolida ecosistemul pentru comertul online pe care l-a construit.
In plus, datorita IMN, clientii din Romania vor avea acces la o gama de produse si mai variata... mai mult
Joi, 26 Septembrie 2019, ora 11:39
Produsele cel mai frecvent cumparate online de catre romance sunt cele de ingrijire a parului, conform unei analize interne realizate pe anul 2017 de catre Esteto Marketplace.
In topul preferintelor la nivel de cumparaturi online se afla si produsele de hair-styling, urmate de cele de ingrijire a fetei, respectiv de machiaj.
Cosul mediu de cumparaturi - trend ascendent in 2017 pe toate categoriile de beauty
In ceea ce priveste ingrijirea parului, cele mai cautate produse sunt cele din gamele de reparare, regenerare si anti-cadere. In medie, romancele au cheltuit aproximativ 168 de lei pe o comanda de produse de ingrijire a parului in 2017.
Legat de produsele de hair-styling, conform Esteto.ro, comanda online medie se situeaza la valoarea de 84 de lei. Romancele aloca un buget mediu de 172 de lei pe o comanda online care contine produse de ingrijire a fetei, respectiv 77 de lei pe produse de make-up.
Cosul mediu de cumparaturi pe intreaga categorie de beauty s-a ridicat la suma de 185 de lei in 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de 2016 si cu circa 45% fata de acum 5 ani.
Momentele preferate de achizitie pentru produse de beauty - dimineata si la pranz
In analiza realizata de Esteto.ro, in 2017 varful de achizitii online pe categoria de beauty a fost atins la orele diminetii - 11:00, respectiv 10:00 - si la pranz: orele 13:00 si 14:00 inregistrand cele mai multe comenzi plasate online.
Ca zi a saptamanii, romancele prefera sa plaseze... mai mult
Miercuri, 18 Aprilie 2018, ora 14:28
eMAG lanseaza programul "Deschide Romania" si ofera micilor producatori locali oportunitatea de a accesa cel mai mare canal romanesc de vanzare online, prin listarea produselor in platforma eMAG Marketplace.
De program vor beneficia aproximativ 400 de producatori locali in primul an, iar investitia initiala va ajunge la peste 1 milion de lei.
"Pentru micii antreprenori romani inscrierea in eMAG Marketplace reprezinta oportunitatea de a accesa milioane de potentiali clienti, iar pentru acestia din urma, cumpararea produselor romanesti pe care si le doresc, simplu si rapid, indiferent de locul din tara in care ele sunt fabricate. Ei vor sprijini astfel micii producatori si traditiile mestesugaresti. O cerere crescuta va aduce si noi locuri de munca, iar astfel impactul acestui proiect in cadrul comunitatilor va fi unul de durata", declara Florin Filote, Director eMAG Marketplace.
Unul dintre principalele avantaje ale programului il reprezinta piata de milioane de clienti pe care producatorii locali o vor putea accesa odata cu listarea in eMAG Marketplace. Acestia vor beneficia si de comisioane mai mici, in medie, cu 50% fata de cele standard, iar ONG-urile inscrise in proiect vor beneficia de comision 0%.
In plus, pentru a fi mai usor de identificat de catre clienti, produsele din program vor fi semnalizate, pe site si in aplicatia mobila eMAG, cu logoul "Deschide Romania". 30 de angajati eMAG implicati in noul proiect le vor oferi producatorilor suport pentru... mai mult
Joi, 26 Ianuarie 2017, ora 14:54
1eMAG.ro, cel mai mare magazin online din Romania, a intrat pe piata de servicii turistice, in parteneriat cu Paravion, agentie de turism online, parte din Happy Tour Group.
eMAG va pune la dispozitia clientilor sai oferte de tip city break, bilete de avion, pachete de vacante si cazare la hoteluri, au anuntat reprezentantii companiei.
Paravion a conceput un portofoliu special de oferte de turism intern si international pentru sectiunea de turism a eMAG.
Pe langa ofertele exclusive, clientii eMAG vor mai putea sa isi rezerve de pe platforma si bilete de avion pentru orice destinatie, prin orice companie aeriana, precum si camere in zeci de mii de hoteluri din intreaga lume.
"In zona de turism, suntem de parere ca un mare potential il au pachetele de
tip city break. Fiindca acest gen vacante, lungi de 2-3 zile, sunt la fel de usor de strecurat in program pe cat sunt de achizitionat, ne asteptam la o crestere importanta pe acest segment in viitorul apropiat", a declarat declarat Bogdan Axinia, director eMAG Marketplace, divizia prin care eMAG furnizeaza servicii si produse prin intermediul partenerilor sai.
"Planul nostru este sa avem propriile noastre chartere pentru pachetele speciale eMAG Turism" a spus Axinia.
eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul caruia partenerii afiseaza propriile oferte pe eMAG.ro. Prin intermediul unor astfel de parteneriate, eMAG vinde, spre exemplu, carti, muzica, film, asigurari RCA si de calatorie, produse de... mai mult
Marti, 13 Noiembrie 2012, ora 08:10
Utilizatorii browserului Android Firefox Beta pot testa deja noul Firefox Marketplace. Magazinul de aplicatii include unele jocuri si aplicatii de productivitate gratuite. Firefox Marketplace va fi lansat publicului larg abia in 2013.
Firefox Marketplace are acelasi design prezentat de Mozilla in urma cu cateva luni si deocamdata aplicatiile gratuite sunt cele mai promovate in magazinul de aplicatii, potrivit Electronista.
Citeste mai multe despre Firefox Marketplace, deschis pentru unii utilizatori de Android pe Hit.ro. mai mult
Luni, 22 Octombrie 2012, ora 13:11
Microsoft a deschis magazinul de aplicatii Windows Phone Marketplace in sfarsit si pentru utilizatorii romani. De la inceputul anului, Windows Phone Marketplace a devenit disponibil in 19 tari.
Utilizatorii romani ai smartphone-urilor cu Windows Phone pot descarca acum aplicatii din Windows Phone Marketplace. Magazinul de aplicatii Microsoft este in prezent disponibil in 54 de tari, potrivit GSMArena.
Dupa anuntul facut la MWC 2012, Microsoft s-a tinut de cuvant cu privire la extinderea Windows Phone Marketplace si compania pregateste o noua lista de tari care vor avea acces in magazinul virtual pana la sfarsitul anului.
Citeste mai multe despre Windows Phone Marketplace, disponibil si in Romania pe Hit.ro. mai mult
Duminica, 01 Aprilie 2012, ora 17:23