Peste doar cativa ani inteligenta artificiala va fi un subiect lipsit de senzational, caci binomul om-masina va fi cea mai lucrativa forma de colaborare, intalnita la tot pasul.
Astazi, un exemplu de succes pe piata romaneasca este compania UiPath care a dezvoltat alaturi de Google o solutie bazata pe inteligenta artificiala: Contact Center AI poate inlocui sistemul telefonic de preluare si redirectionare a apelurilor clientilor catre operatorii corespunzatori problemelor semnalate.
Artificial Intelligence (AI) inseamna abilitatea unei masini de a efectua functii cognitive pe care, pana mai ieri, le asociam strict mintii umane: perceptia, rationamentul, invatarea, interactivitatea, rezolvarea problemelor si creativitatea.
Scopul AI este de a face computerele la fel sau poate chiar mai destepte decat oamenii. Astfel ca deep learning-ul, care se bazeaza pe tehnici de invatare digitala (care imita creierului uman in procesarea datelor si luarea deciziilor), castiga tot mai mult teren, fiind un un must-have si in advertising.
Perfectand constant tehnologia, inteligenta superinteligenta poate contribui la eradicarea bolilor si razboaielor insa putin probabil sa fie capabila sa inteleaga, accepte si exprime emotiile umane. Si de aici factorul de risc existent...
Insa un lucru este cert: inteligenta umana a creat-o pe cea artificiala. Dar urmeaza si intrebarea: "Ce fel de inteligenta va crea inteligenta artificiala?" Momentan hai sa ne bucuram de dictonul latin... mai mult
Marti, 25 Septembrie 2018, ora 12:59
Dupa doua editii de succes organizate la Cluj-Napoca, singura conferinta de marketing dedicata companiilor din sectorul IT din Romania se muta la Bucuresti. In data de 26 octombrie, la Alexander Ballroom, specialistii de marketing si HR vor avea ocazia sa isi actualizeze cunostintele de Employer Branding si Product Marketing.
Conferinta va avea loc sub motto-ul "Sit Down with the Professionals", deoarece evenimentul va fi echivalentul unei "cafenele a profesionistilor": locul in care marketerii si HR-ii interactioneaza direct cu expertii din domeniu si le afla tehnicile si trucurile folosite in campaniile dezvoltate.
"In randul marketerilor si specialistilor HR din companiile de IT exista o sete de cunoastere insatiabila, pe care noi, prin MK4IT, vrem sa o stingem, cel putin pe moment. E imposibil sa o potolim de tot, domeniul si piata sunt extrem de dinamice, mereu in schimbare, asa ca trebuie sa o racorim mereu cu informatii noi, cat mai utile. Asta ne si propunem, sa oferim constant informatii relevante, de la profesionisti, care sa ajute participantii sa fie cat mai buni la ce fac", a precizat Victor Gavronschi, CEO-ul agentiei de marketing Loopaa, organizatorul evenimentului.
Speakerii editiei
Agenda conferintei va include doua paneluri, unul pe Employer Branding si altul pe Product Marketing, un keynote speech international, dar si o serie de workshopuri practice, impartite pe cele doua teme abordate.
Fiecare subiect va fi acoperit de o lista de... mai mult
Marti, 10 Octombrie 2017, ora 16:30
Stii deja: consumatorul nu vrea sa fie informat in legatura cu tot ce se afla in magazin si cu atat mai putin in momentele sale de relaxare. Conform Nielsen, 92% dintre oameni au mai multa incredere in recomandarile word of mouth, decat in campania de promovare a unui brand. Logic - avand in vedere recenta (r) evolutie a retelelor sociale, recomandarile si criticile edistribuie online instantaneu.
Daca ai dat like unui blog sau unei pagini Facebook administrate de o persoana publica, inseamna ca ai incredere in opiniile acesteia si ca i-ai conferit un statut anume. Un influencer este definit ca o persoana care are abilitatea de a schimba comportamente sau poate avea un impact asupra deciziei de cumparare, intr-un context dat.
Influencerii au o comunitate dezvoltata in jurul lor (si a paginii, fie ca e vorba de un blog, un cont de YouTube sau o pagina pe Facebook). Ei pot fi bloggeri, vloggeri, jurnalisti, vedete, proprietari ai unor portaluri de stiri si evenimente locale sau grupuri pe retelele sociale, avand asupra audientei lor un impact puternic, care, in mod automat, provoaca anumite reactii.
Brandurile s-au "prins" deja si reusesc sa ajunga la consumatori apeland la acest marketing inteligent. Cand ai un buget de marketing "pe mana" si decizi sa te aliezi cu un influencer, acesta iti poate face cunostinta cu intreaga lui retea.
Fiindca audienta ii este loiala, influencerul are abilitatea de a-ti aduce trafic in site, de a-ti creste expunerea pe retelele... mai mult
Marti, 19 Septembrie 2017, ora 13:47
Monica Codrus, Marius Pantea si Bogdan Neagu sunt cei trei castigatori ai concursului "Marketing in Direct", lansat de Business24 pe data de 11 septembrie.
Cei trei cititori ai Business24 au raspuns corect pe pagina de Facebook a Business24 la intrebarea "Unde va avea loc conferinta 'Marketing in Direct'?" si au castigat cate o invitatie la cea de-a cincea editie a conferintei "Marketing in Direct".
Evenimentul va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti, si se adreseaza seniorilor in marketing, comunicare si strategie.
Invitatiile vor putea fi ridicate de catre castigatori dupa ce isi vor trimite datele de contact pe adresa redactia@business24.ro pana joi, 19 septembrie.
Business24 le multumeste pe aceasta cale tuturor celor care au participat la concurs.
Conferinta "Marketing in Direct" aduce in discutie in acest an una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atentia consumatorilor intr-un mod neconventional si low-cost: Guerrilla Marketing.
Intr-o epoca suprasaturata de comunicare, branduri si reclame, in care consumatorii sunt agasati si nu mai au timp sa acumuleze nici macar un sfert din informatiile transmise, Guerrilla Marketing este singura cale catre o comunicare surprinzatoare care sa starneasca interesul consumatorului, sa il intrige si sa genereze buzz, pentru ca in final sa ajunga viral.
Guerrilla Marketing, pentru cei ce vor sa depaseasca conventionalul mai mult
Miercuri, 18 Septembrie 2013, ora 15:40
Business24, impreuna cu organizatorii celei de-a 5-a editii a conferintei internationale "Marketing in Direct", te invita la concurs.
Intra pe pagina de Facebook a Business24, raspunde corect la intrebarea "Unde va avea loc conferinta 'Marketing in Direct'?" si poti castiga una dintre cele 3 invitatii single puse in joc.
Concursul este valabil pana pe 17 septembrie, urmand ca a doua zi, pe 18 septembrie, sa fie anuntati castigatorii.
Marketing in Direct
Conferinta va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti si se adreseaza seniorilor in marketing, comunicare si strategie.
Evenimentul aduce in discutie in acest an una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atentia consumatorilor intr-un mod neconventional si low-cost: Guerrilla Marketing.
Intr-o epoca suprasaturata de comunicare, branduri si reclame, in care consumatorii sunt agasati si nu mai au timp sa acumuleze nici macar un sfert din informatiile transmise, Guerrilla Marketing este singura cale catre o comunicare surprinzatoare care sa starneasca interesul consumatorului, sa il intrige si sa genereze buzz, pentru ca in final sa ajunga viral.
Guerrilla Marketing, pentru cei ce vor sa depaseasca conventionalul mai mult
Marti, 10 Septembrie 2013, ora 17:13
Sub deviza "Nu te lasa prins in conventional. Surprinde prin Guerrilla Marketing!", Conferinta Internationala "Marketing in Direct" (MID) va aduce in discutie, in 2013, una dintre cele mai eficiente tactici de a atrage atentia consumatorilor intr-un mod neconventional si low-cost: Guerrilla Marketing.
Cea de a cincea editie a "Marketing in Direct" va avea loc pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti si se adreseaza seniorilor in marketing, comunicare si strategie.
Intr-o epoca suprasaturata de comunicare, branduri si reclame, in care consumatorii sunt agasati si nu mai au timp sa acumuleze nici macar un sfert din informatiile transmise, Guerrilla Marketing este singura cale catre o comunicare surprinzatoare care sa starneasca interesul consumatorului, sa il intrige si sa genereze buzz, pentru ca in final sa ajunga viral, se arata intr-un comunicat de presa al organizatorilor.
Guerrilla Marketing ajuta "sa atingi obiective conventionale, cum ar fi profitul si bucuria, prin metode neconventionale, de exemplu investind energie in loc de bani", spune Jay Conrad Levinson, cel care in 1984 a creat acestui concept.
Care sunt principiile si metodele guerrilla marketing, care este specificul sau pentru un tip de afacere sau altul, ce greseli trebuie evitate si pe ce atuuri se poate baza un specialist, cum au reusit unele branduri sa castige inima consumatorilor apeland la acest concept inovator, cat timp, energie si creativitate presupune sunt doar o parte din... mai mult
Marti, 27 August 2013, ora 13:49
Salveaza-ti in agenda data de 26 septembrie, cand are loc la Clubul Diplomatic Bucuresti a patra editie a Conferintei Internationale Marketing in Direct (MID) cu tema "The connected direct marketer".
Daca in editia trecuta s-a discutat despre consumul responsabil de "E"-uri in retetele de comunicare si strategiile de marketing, anul acesta vei interactiona cu specialisti care iti vor povesti despre omul de marketing interconectat cu toate mediile si legatura virtuala / fizica cu consumatorul.
Cei 17 speakeri invitati la MID anul acesta iti vor spune cum sa ramai "connected" chiar si atunci cand ti se pare ca tehnologia se metamorfozeaza prea repede in jurul tau: Marc Borgers (fondator si membru onorific al Asociatiei olandeze de email, partener in Borgers&Straathof - Amsterdam), Chris Arnold (co-fondator Creative Orchestra Agency - Londra), Alexandru Israil (Guerrilla Marketing Master Trainer), Bogdan Nedelcov (Mailagent).
Mai vin: Bogdan Mihalascu (speaker motivational), Bogdan Nitu (Webstyler), Cosmin Lacatusu (Create Direct), Constantin "Noro" Ferseta (GM Ferseta e-Consulting Cabinet), Cristian China-Birta (blogger, alias Chinezu), Florin Mindirigiu (GM ABplus Events), Liviu Pandrea (Netopia), Loredana Caradimu (New Business & Strategy Director, Ogilvy Group), Lucian Despoiu (Kondiment), Marius Deak (Green Pixel), Paul Cristian Stefanescu (Brand4Brands), Radu Ionescu (Kinecto) si Rares Rusu (Google).
Intr-o lume in care ideile stralucite pot aparea din... mai mult
Luni, 10 Septembrie 2012, ora 10:59
Vrei sa stii care sunt cele mai eficiente instrumente de comunicare directa aplicate in mediul online, trecand "in revista" practicile de e-mailing, e-commerce si social media? Editia a treia a conferintei Internationale "Marketing in Direct" iti va prezenta modalitatile prin care compania ta poate obtine cele mai bune rezultate in mediul online.Prezentarile speakerilor straini, cu accent pe aplicabilitate si exemple concrete, vor fi contrabalansate de o serie de abordari indraznete asupra mediului online romanesc, in viziunea celor mai cunoscuti antreprenori locali.
Conferinta Internationala Marketing in Direct (MID) la a 3-a editie sta sub semnul comunicarii directe digitale si va dezbate 3 E-uri: e-mail, e-commerce, e-marketing!
Specialistii internationali in Marketing Direct vor prezenta cele mai noi tactici de promovare directa, analize, studii de caz si exemple relevante.
Cei mai cunoscuti antreprenori romani vor aborda indraznet mediul de afaceri local, oferind sfaturi si inspiratie bazate pe o experienta solida.
Iar la cele trei workshop-uri desfasurate in paralel, teme precum E-mail Marketing, Online & Social Media si E-commerce/Marketing Afiliat vor fi dezbatute de specialisti romani cu o vasta experienta in domeniu.
Printre speakerii prezenti se vor numara Dela Quist, Email Marketing Leader si CEO Alchemy Work London, Michael Straathof, presedintele Asociatiei olandeze de E-mail, Silviu Hotaran, fost director Microsoft Romania, Dragos Stanca, general manager... mai mult
Joi, 19 Mai 2011, ora 15:11
Silvia Popescu, Project Coordinator More Than Pub
More than Pub este o agentie de comunicare full service cu patru directii de activitate: marketing direct,relatii publice, event marketing si creatie.
Cu o experienta de peste 5 ani in comunicare si relatii publice, Silvia Popescu a coordonat de-a lungul timpului proiecte de ocmunicare in diverse industrii: imobiliare, automatizari, marketing etc.
A absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si in prezent este Project Manager la More Than Pub si de asemenea, coordoneaza Conferinta Internationala "Marketing in direct", din data de 8 septembrie 2010.
•Top cele 5 greseli in marketing
•De ce sa folosim telemarketing-ul?
•Marketing-ul direct vs Advertising
Printre cele mai frecvente greseli pe care le fac specialistii in marketing direct se numara: invadarea vietii private a detinatarului, adresarea nominala si refuzul feedback-ului, a declarat Silvia Popescu, Project Coordinator More Than Pub.
mai mult
Vineri, 18 Iunie 2010, ora 04:09