Profilul de consumator al barbatului roman a fost conturat in septembrie la Marketing for Men, prima conferinta dedicata in exclusivitate intelegerii shopper-ului masculin din Romania.
In prima zi a conferintei, Laura Jimbu (Research Manager, Lighthouse Group) a prezentat in avanpremiera primele rezultate ale raportului de cercetare Men in Romania ce urmeaza sa fie lansat in curand sub umbrela SMARK Research.
Studiul a evidentiat 7 tipologii de barbati in Romania: exploratorul, devoratorul, optimistul, atemporalul, empiricul, refractarul si responsabilul. Pe segmente de varsta, ei se impart astfel: barbatii intre 20 si 29 ani sunt cu precadere empirici, devoratori sau responsabili, o parte dintre cei intre 30 si 39 ani sunt exploratori, iar cei intre 40 si 55 ani sunt optimisti, atemporali sau refractari.
Impactul crizei financiare
Raportul Species: The Changing Face Of Men realizat de Discovery Networks a fost prezentat in premiera in Romania de Ada Roseti (Director de programe, Discovery Networks CEEMEA). Cele mai importante noutati relevate de raport sunt urmatoarele:
Criza financiara a intarziat maturizarea barbatilor tineri. Etape traditionale precum parasirea casei parintilor, dezvoltarea unei cariere, casatoria sau copiii au devenit obiective mai indepartate. Daca in urma cu 5 ani barbatii de aproximativ 20 ani vorbeau despre faptul ca nu vor sa se maturizeze, preferand sa exploreze inca noi oportunitati, barbatii de acum isi dau seama ca din cauza... mai mult
Joi, 19 Septembrie 2013, ora 08:55
Reprezentantii industriei de marcomm se mai pot inscrie timp de inca trei zile la Marketing for Men 2013, conferinta din seria SMARK KnowHow ce isi propune sa dezbata in profunzime profilul si caracteristicile barbatului roman pentru prima data in tara noastra.
Conferinta include o componenta puternica de research, cu prezentari ale unor cercetari locale si regionale referitoare la publicul masculin ce nu au mai fost dezvaluite pana acum. Vor fi dezvaluite astfel rezultatele unor studii de piata realizate pentru target-ul masculin la nivel de regiune si tara.
Astfel, Ada Roseti (Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport "Species", ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA. Laura Jimbu (Lighthouse Group) va prezenta in exclusivitate primele rezultatate ale raportului "Men in Romania", ce urmeaza sa se lanseze in curand.
Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) prezinta un studiu referitor la perceptia barbatilor romani despre bere. Liviu Toader (Leo Burnett) face o scurta analiza a comportamentului masculin in magazin, plecand de la factorii de influenta si continuand cu identificarea stimulilor, a barierelor de achizitie si descrierea propriu-zisa a procesului decizional.
Printre temele generale abordate la conferinta de catre specialistii in research, marketing si comunicare, se numara:
- Portretul consumatorului barbat din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum,... mai mult
Luni, 09 Septembrie 2013, ora 13:51