SmartDreamers, solutia tech de recruitment marketing automation, a fost desemnata castigatoarea competitiei UiPath Automation Awards - categoria Scale-up Automation, in cadrul celui mai important eveniment tech al anului, How To Web 2019.
Concursul a atras peste 100 de startup-uri din Europa Centrala si de Est, iar batalia finala in cadrul categoriei a avut loc intre SmartDreamers (Romania), Aggero (Romania) si Applica AI (Polonia).
In prima faza, cea a selectiei pentru prezentarea de pe scena How To Web 2019, SmartDreamers a reusit sa convinga juriul in legatura cu potentialul de schimbare a industriei de recrutare, prin introducerea automatizarii si a conceptelor de marketing.
Juratii au tinut cont de viziunea echipei, potentialul solutiei tehnologice si nivelul de scalabilitate al acesteia la nivel global. Totodata, solutia SmartDreamers a fost apreciata pentru ca vine in intampinarea nevoilor actuale din piata recrutarii.
In cadrul pitch-ului care a avut loc pe 30 octombrie la Bucuresti, doi dintre co-fondatori, Adrian Cernat si Mihai Ceusan, au prezentat principalele avantaje pe care automatizarea le aduce in procesul de recruitment marketing si modul in care SmartDreamers sprijina eforturile de job advertising si employer branding.
"Suntem incantati de obtinerea acestui premiu, in conditiile in care peste 100 de aplicanti din 12 tari s-au inscris in concurs, la ambele categorii. Faptul ca juriul a votat solutia noastra de recruitment marketing drept... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2019, ora 12:37
Este clar deja ca inteligenta artificiala va conduce industria marketingului in directii considerate Science Fiction acum cativa ani. Desi guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atentionat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masiva a tehnologiei in viata noastra, omenirea a decis, practic, ca e mai indicat (sau comod?) sa se focuseze pe beneficii.
Termenul AI (Artificial Intelligence) a aparut in 1966, in industria computerizata rolul acestor "agenti artificiali" fiind de a maximiza indicatorii de performanta. Acest lucru ni se intampla in fiecare zi, in ultimul secol: telefoanele mobile tin minte pentru noi zilele de nastere ale celor dragi, emailul ne anunta cand avem intalniri, masina ne semnalizeaza prin senzori ca trebuie sa realimentam cu combustibil si tine minte canalele radio care ne plac. Nici marketingul nu s-a lasat mai prejos. Tehnologia i-a servit de minune interesele.
Customizarea, targetarea, evaluarea - demult nu mai sunt niste taskuri dificile, dimpotriva! Dand 'mana' cu inteligenta artificiala, s-a creat ceea ce numim astazi marketing automation. Caci tehnologia sprijina atingerea obiectivelor de marketing prin automatizare.
Folosind varii platforme specialistii pot targeta consumatorii cu mesaje automatizate atat pe email, cat si pe retelele de socializare sau pe chaturile website-urilor.
Atat imaginea companiei, cat si vanzarile acesteia sunt avantajate, singurele bariere in adoptarea strategiilor de marketing... mai mult
Luni, 17 Septembrie 2018, ora 14:20
Stii de ce tot mai multi marketeri aleg sa aplice solutia de automatizare de marketing in businessurile lor? Pentru ca nu vorbim doar despre un soft inteligent cu ajutorul caruia poti trimite campanii de email sau colecta date despre useri, ci despre o solutie inovatoare care poate sa masoare actiunile de marketing / fluxul de lucru si sa automatizeze tot procesul unui intreg departament, ceea ce duce la optimizarea si eficientizarea proceselor de marketing - de la campanii de email marketing pana la continut dinamic pe website. Totul printr-un soft inteligent, customizat pe nevoile companiei.
Care sunt "responsabilitatile" unui soft de marketing automation?
Pornind de la personalizarea continutului de site si terminand cu cresterea ratei de conversie, un soft de marketing automation aduce numai beneficii companiei care il achizitioneaza. Sa o luam cu inceputul. Softurile de marketing automation pot fi conectate cu CRM-urile existente (sau nu). Nu este un musto do, este o optiune care poate fi implementata. Mai departe, de la campaniile de marketing online, segmentarea bazei de date, optimizarea procesului de vanzare, automatizarea proceselor de marketing si pana la analiza comportamentala a potentialilor clienti, totul poate fi obtinut cu ajutorul marketing automation.
Ce spun marketerii din Romania?
In Romania solutiile de marketing automation sunt abia la inceput! Exista cativa mari provideri internationali si cateva proiecte dezvoltate pe piata autohtona.... mai mult
Vineri, 22 Septembrie 2017, ora 12:47
In era consumatorului, specialistii in vanzari, business development si departamentele de marketing trebuie sa colaboreze pentru a avea o viziune strategica unica si o abordare client-centric.
Cumparatorii de astazi sunt mai informati, au mai multe optiuni, sunt activati digital si au asteptari mai mari in ceea ce priveste valoarea care le este livrata. Acestia utilizeaza toate canalele pe care le au la indemana pentru a cerceta, interactiona sau tranzactiona.
"Sales & Marketing Conference" va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti si se va concentra pe oferirea de solutii reale pentru provocarile critice pe care le intampina oamenii de vanzari si marketing, detaliate in studii de caz prezentate de lideri din industrie.
Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:
Sales Enablement (SE) si eforturi concertate de marketing si vanzari pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum acceleram cresterea vanzarilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing si vanzari?Cum imbinam mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vanzari in conturarea unei strategii go-to-market?Optimizarea platformelor de vanzari. Cum comunicam in mod eficient cu fiecare stakeholder implicat in decizia de cumparare?Go Digital. Metode prin care organizatiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vanzari pentru optimizarea "customer touchpoints". Justificarea investitiilor in... mai mult
Miercuri, 24 Februarie 2016, ora 17:10