E-mail marketingul si promovarea tip Pay Per Click pot contribui substantial la cresterea vanzarilor si loializarea clientilor oricarui business care doreste sa profite de avantajele internetului.
Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin
eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in
Segmentul de vanzari online are un potential din ce in ce mai ridicat, astfel ca retailerii fac investitii pentru a obtine cote cat mai mari din piata.
Valentine's Day si Dragobetele nu-i lasa indiferenti pe comercianti, care au pregatit discount-uri si oferte speciale pentru aceste doua sarbatori dedicate iubirii.
Magazinele online din platforma 2Parale, cea mai mare retea de marekting afiliat din Romania, au avut vanzari record in luna decembrie, in valoare de 4,77 milioane de lei.
Dorin Boerescu, directorul executiv al celei mai mari retele de marketing afiliat din Romania, 2Parale, asteapta plin de nerabdare 2013, la sfarsitul caruia estimeaza ca reteaua pe care o conduce va
2Parale.ro, cea mai mare retea de marketing afliliat din Romania, a platit anul trecut publisherilor comisioane in valoare de 300.000 de euro, iar pentru acest an are estimari optimiste.
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,
Conceptul de Black Friday, ziua cu cele mai mari promotii din an, a inceput sa aiba succes si in Romania, campania fiind profitabila in 2011, insa ce asteptari ar trebui sa avem in acest an?
Reteaua de afiliere eMAG ProfitShare, prin intermediul careia oricine poate vinde produse din stocul eMAG, a inregistrat anul trecut o cota de 75% din piata, reusind sa obtina vanzari record.