Ecosistemul de peste 50.000 de useri care genereaza lunar peste 50.000 vanzari online si 5 milioane de clickuri a fost mutat cu downtime zero, platforma inregistrand continuu tot traficul si toate tranzactiile.
Incepand cu data de 6 august 2016, toata activitatea 2Performant se desfasoara pe noua platforma, indiferent de tara sau moneda in care opereaza partenerii. Aceasta schimbare presupune un upgrade semnificativ al platformei din punct de vedere al functionalitatilor si serviciilor oferite, cu o investitie totala care se ridica la aproximativ 300.000 de euro.
Investitia a fost directionata in dezvoltarea tehnologiei proprietare, proces care a durat aproximativ 18 luni. Tehnologia care sta la baza platformei 2Performant este construita in Ruby on Rails, AngularJS, MongoDB, MySQL si este gazduita pe infrastructura Amazon Web Services.
Intreg portofoliul de 500 de advertiseri si 49.000 de afiliati al retelei de afiliere a fost mutat fara alte actiuni sau eforturi suplimentare din partea acestora.
Ce inseamna pentru piata din Romania trecerea la 2Performant
Dupa 8 ani de existenta, reteaua de afiliere are o platforma noua, moderna, adaptata pentru mobil, scalabila, care ofera o experienta superioara de utilizare si care functioneaza in regim self-service.
Pentru advertiseri (magazinele online), noua platforma inseamna:
- acces la afiliati internationali in cazul business-urilor care functioneaza si in afara Romaniei, ceea ce presupune posibilitatea de... mai mult
Joi, 18 August 2016, ora 14:08
Dorin Boerescu ne-a povestit despre primii pasi ai marketingului afiliat in Romania si cum a fost impresionat de sumele castigate din afiliere chiar inainte de a deveni CEO al 2Parale.
"Am fost fascinat sa vad in timp real ce vanzari genereaza publicitatea pe site-ul meu, iar faptul ca primeam un comision din vanzare mi s-a parut extrem de motivant", explica omul de afaceri.
A crezut cu tarie intr-un sistem promovat chiar de gigatnul Amazon, prin programul Amazon Partners, in 2009, si iata ca intuitia nu l-a inselat: 2Parale a rulat in 2014 peste 1,5 milioane de euro.
Iar pentru 2015 planurile sunt clare: crestere de 50% a cifrei de afaceri si performanta, puncteaza antreprenorul. Toate acestea, fara sa sacrifice vreun weekend sau pasiunea sa pentru tenis.
"Sunt fan Federer si Halep, ii urmaresc cu maxim interes la toate turneele importante, indiferent de fusul orar. (...) Desi joc tenis mai rar, o fac intotdeauna cu mare placere atunci cand reusesc", spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale, intr-un interviu acordat Business24.
Povestiti-ne despre marketing-ul afiliat si despre primii pasi pe care i-ati facut in aceasta zona la inceput.
Ca domeniu, afilierea exista de mult timp, dar a inceput sa creasca in mod sustinut din 1996, cand Amazon si-a lansat propriul program de afiliere - Amazon Partners.
Ulterior, au aparut zeci de retele la nivel global si, in acest moment, exista zeci de mii de clienti (poate chiar sute de mii) care folosesc marketingul... mai mult
Sambata, 07 Martie 2015, ora 00:00
Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Afiliatii vor putea promova peste 200.000 de produse inscrise in program la lansare.
Okazii.ro intra pe o piata de publicitate online estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG pregateste o lovitura de piata prin strategii de marketing
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
"Platforma de marketing afiliat Okazii.ro va oferi o modalitate simpla si eficienta de monetizare pentru site-urile si blogurile romanesti.", declara Emilia Corban, senior marketing project manager Okazii.ro.
Din cele 2,4 milioane de produse listate pe Okazii.ro, afiliatii vor putea sa promoveze peste 200.000 de produse, noi si second-hand, numarul acestora fiind in crestere permanenta.
Produsele provin de la utilizatorii platformei Okazii.ro, persoane fizice, dar si din partea persoanelor juridice si a magazinelor online.
Produsele fac parte din noua categorii, si anume: Fashion&Beauty, Computere si Electronice, Telefoane Mobile, Universul copiilor, Librarie, Arta si... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 12:56
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin vocea managerului Dorin Boerescu:"eMAG are un business online absolut remarcabil.(...) Acelasi business cred insa ca il va incurca in construirea unei retele".
Piata de marketing afiliat din Romania va creste anul acesta cu aproximativ 70%, impinsa de catre cei doi mari jucatori din domeniu: eMAG si 2Parale.
eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, si 2Parale, platforma de marketing afiliat cu cele mai multe magazine inscrise in reteaua sa, isi disputa suprematia pe segmentul vanzarilor online generate prin intermediul afilierii.
Lupta dintre cele doua companii se da in contextul in care piata de publicitate online este estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
Recent, sistemul de marketing afiliat al eMAG, ProfitShare, a fost preluat de catre Conversion Marketing, care-l va pune la dispozitia si altor retaileri, iar aceasta mutare va ascuti competitia pe piata de marketing online,... mai mult
Joi, 04 Aprilie 2013, ora 11:44