CFR Calatori ar putea sa primeasca la prima rectificare un ajutor de 160 de milioane de lei care sa compenseze pierderile provocate de pandemia Covid-19,a anuntat ministrul Transporturilor si
CFR Marfa are un nou director general, Dan Valentin Belcea, fost manager in cadrul firmei de publicitate Graffiti/BBDO, televiziunii Prima TV si al companiilor International Railway Systems (IRS) si
Directorul general al CFR SA, George Micu, a fost inlocuit de Ionel Voicu, director general adjuct pe proiecte europene, iar Consiliul de Administratie al companiei a fost completat cu doi membri,
Premierul Victor Ponta i-a cerut noului ministru al Transporturilor, Ramona Manescu, sa il cheme, luni, pe castigatorul licitatiei de privatizare a CFR Marfa si sa semneze contractul de vanzare,
Membrii Consiliului Suprem de Aparare a Tarii au avut o discutie constructiva legata de procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, nefiind emisa nicio alta decizie a Consiliului pe aceasta tema,
Responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfa este in continuare pasata de la un palat la altul. Presedintia a postat pe site-ul CSAT o Hotarare a acestei institutii, care inca din 5 februarie 2013
A venit randul belgianului de la Tarom, Christian Heinzmann, sa faca loc intereselor care alunga managerii privati de la companiile de stat subordonate Ministerului Transportului. Este un deja vu al
FMI impune Romaniei sa privatizeze companiile de stat pana la sfarsitul lunii aprilie, dar tara noastra poate pierde zeci de milioane de euro in urma acestor masuri, potrivit analistului economic
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat ca va incerca sa convinga reprezentantii FMI sa fie de acord ca CFR Marfa sa nu mai fie privatizata.
Guvernul va lista 15% din actiunile Romgaz pana la sfarsitul lunii octombrie, cu o intarziere de sapte luni fata de termenul asumat initial, si inca 10% din actiunile Hidroelectrica imediat ce
Cresterea contractarii fondurilor europene alocate Romaniei in transporturi cu pana la 80% si eliminarea pierderilor companiilor din subordine sunt prioritatile ministrului Transporturilor Relu
Ambitiosul program de privatizari convenit cu FMI a esuat. Anul 2012 ramane memorabil, dar nu datorita privatizarii industriei romanesti, ci din cauza scandalurilor si insucceselor care au urmarit
Acordul cu Fondul Monetar International (FMI) si Comisia Europeana (CE) este intr-un evident impas. Tintele convenite in acord care au fost atinse sunt mult mai putine decat cele amanate sau cele
Privatizarea companiei Tarom este greu de indeplinit, pe fondul indeciziilor politice, proastei administrari si din cauza pierderilor uriase pe care le genereaza in fiecare an.
Saptamana trecuta a fost lansata procedura de selectie de manageri privati la 48 de companii de stat si societati nationale, procesul urmand sa fie incheiat pana la finele acestui an, a declarat
Guvernul si Fondul Monetar International (FMI) au convenit ca Electrica SA sa nu mai fie inclusa pe lista companiilor de stat la care va fi numit un manager privat, dupa ce furnizorul de energie
Guvernul si FMI au convenit ca CFR Marfa sa fie scoasa de pe lista companiilor cu management privat si vanduta unui investitor strategic, intr-un proces care sa fie incheiat pana la sfarsitul lunii
Cu toate ca in toamna anului trecut se spunea ca 2011 va fi anul privatizarilor companiilor de stat, miscare in urma careia statul ar fi putut incasa aproximativ 7 miliarde de euro, in prezent
Fostul sef al Hidroelectrica Mihai David a declarat joi, referindu-se la managementul privat in companiile de stat, ca un Steve Jobs se poate gasi si in Romania, iar mai multi consultanti si
Statul nu trebuie sa mai pompeze bani in companii ca CFR Marfa intrucat este o societate care pierde bani cu toate ca acum cativa ani era profitabila, a precizat seful misiunii FMI in Romania,