Producatorul de articole de lux LVMH (Louis Vuitton), al miliardarului francez Bernard Arnault, a convenit preluarea Christian Dior, pentru 12,1 miliarde de euro.
Tranzactia va include cea mai mare parte a operatiunilor casei de moda.
Acordul evalueaza Christian Dior SE, cu sediul in Paris, la 260 de euro pe actiune, potrivit unui comunicat de marti al LVMH, citat de Bloomberg.
Pretul este cu 15% peste inchiderea tranzactiilor bursiere de luni.
Prin intermediul unei serii de tranzactii, LVMH va obtine Christian Dior Couture, care produce gentile Lady Dior, rochii la comanda si imbracaminte de serie pentru barbati si femei.
Familia Arnault detine o participatie de 47% la LVMH, companie ce are deja in proprietate parfumurile si produsele pentru frumusete ale Dior, datorita unui acord din anii 1960, prin care brandul de moda a atras capital intr-o perioada dificila.
"Acordurile ilustreaza angajamentul familiei si subliniaza increderea in perspectivele pe termen lung ale LVMH si brandurilor sale", afirma Arnault in comunicat.
Actionarii Dior pot opta pentru plata in numerar sau actiuni ale companiei concurente Hermes International.
Board-urile Christian Dior si LVMH sustin in unanimitate acordurile si au numit experti independenti sa analizeze termenii.
Familia Arnault a primit actiuni Hermes in 2014, dupa un efort controversat al LVMH de a constitui o participatie la companie.
LVMH, al carui nume complet este LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE,... mai mult
Marti, 25 Aprilie 2017, ora 10:49
Louis Vuitton a lansat Louis Vuitton City Guides 2014, o colectie de ghiduri turistice in care vei descoperi secretele marilor destinatii precum Cape Town, Hong Kong, Londra, Los Angeles, Mexico City, Miami, Moscova, New York, Paris, Beijing, Sao Paulo, Seoul, Sydney, Tokyo sau Venetia.
Ghidurile au fost realizate de cativa jurnalisti si autori cunoscuti din fiecare oras, care nu s-au sfiit sa fie subiectivi si sa-ti vorbeasca si de altceva decat de obiectivele clasice, scrie ilvoelv.com.
Vei gasi in aceste ghiduri informatii despre cele mai exclusiviste hoteluri, dar si despre cele mai bune magazine de ciocolata, despre restaurante de cartier, dar si despre buticuri elegante de lux, despre locuri in care poti dansa, dar si despre muzee inedite.
Toate sugestiile sunt facute fara a tine cont de preturi, ci de calitatea a ceea ce gasesti in locurile recomandate.
Colectia Louis Vuitton City Guides 2014 te pune la curent cu tendintele si iti ofera recomandari pe care nu le gasesti in alta parte, fiindu-ti de folos si daca ai mult timp la dispozitie si daca esti in calatorie de afaceri in respectivele orase.
Ghidurile Louis Vuitton pentru 2014 vor fi lansate in luna noiembrie, in doar 3.000 de exemplare si le vei putea gasi in marile Magazine Louis Vuitton din intreaga lume.
Fiecare ghid costa 40 de dolari, iar daca vrei sa le pastrezi elegante iti recomandam si cutia de lac creata special pentru ele, in editie limitata, ce poate gazdui toate cele 15... mai mult
Sambata, 31 August 2013, ora 00:00
Louis Vuitton a lansat noua colectie City Guides 2013, o colectie ce cuprinde 40 de destinatii din intreaga lume. Business24 iti recomanda sa o rasfoiesti, inainte de a-ti rezerva biletul de vacanta.
Alaturi de Budapesta, Londra si Marsilia, ghidul cu orasele Europei isi adauga cateva noi destinatii pe care nu trebuie sa le ratezi: Yekaterinburg, Litzbuhel, Lugano si Verona.
In plus, San Francisco isi face prima aparitie intr-un volum individual, in timp ce Paris, New York si Tokyo revin in centrul atentiei intr-o forma complet reimprospatata.
Colectia Louis Vuitton City Guides iti ofera o perspectiva originala asupra celor 40 de orase si peste 10.000 de adrese, combinand valorile traditionale si moderne, locatiile clasice cu cele extravagante - fie ele cunoscute sau nu-, atata timp cat ele exprima cat mai bine esenta fiecarui oras.
Asadar, fie ca pleci in vacanta sa te relaxezi, sau ca pleci in interes de afaceri, noua colectie de la Louis Vuitton te ajuta, punand in evidenta ultimele tendinte si oferindu-ti sfaturi unice si utile.
Louis Vuitton City Guide 2013 iti ofera comentarii atente si documentate asupra schimbarilor care modifica trasaturile de baza ale oraselor. De asemenea, vei citi cateva perspective obiective asupra modei, designului, artei si gastronomiei fiecarei destinatii.
Louis Vuitton City guides ofera calatorului un ghid ce abordeaza aceste orase din interior: vei citi despre hotelurile de lux si cazarile sarmante,... mai mult
Sambata, 27 Octombrie 2012, ora 00:00
Louis Vuitton deschide saptamana aceasta primul sau magazin din Kazahstan, in orasul Almaty.
Noul magazin se va afla in cadrul Esentai Park Mall, unde se gaseste si magazinul de lux Saks Fifth Avenue, operat de catre o firma de bijuterii locala si un retailer de ceasuri, potrivit CPP-Luxury.
Magazinul va avea o suprafata de 250 metri patrati si va oferi haine pentru femei si barbati, accesorii, pantofi si bijuterii.
Si brandurile Prada si Dior au anuntat ca vor deschide magazine in cadrul Esentai Park Mall.
In 2012, Louis Vuitton a fost numit cel mai valoros brand de lux din lume pentru al saptelea an consecutiv.
Louis Vuitton, cel mai valoros brand de lux din lume
Brandul, detinut de multinationala franceza LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, valoreaza 25,9 miliarde de dolari, inregistrand o crestere de 7% comparativ cu 2011. mai mult
Miercuri, 10 Octombrie 2012, ora 18:37
Louis Vuitton va deschide la sfarsitul acestei saptamani cel mai mare magazin din China al acestui brand, localizat in Shanghai. Magazinul va avea o scara aurita in forma de spirala si un etaj la care accesul cumparatorilor se face numai cu invitatie.
"Conceptul fabricat la comanda reprezinta luxul suprem", a spus directorul Louis Vuitton, Yves Carcelle, in cadrul unui tur al magazinului efectuat impreuna cu reporterii de la Reuters.
"Acelasi lucru se intampla si cu arta. Daca esti interesat de arta, este esential sa insarcinezi un artist sa faca ceva decat sa cumperi o opera deja fabricata", a adaugat Yves Carcelle.
Louis Vuitton se numara printre cele mai admirate branduri in sondajele despre consumatorii chinezi. Dar marci ultra-luxoase precum Hermes isi fac loc pe aceasta piata si consumatorii de top considera acum ca Louis Vuitton este o marca prea comuna.
Brandul Louis Vuitton spera sa isi consolideze statutul sau pe piata magazinelor de lux prin intermediul noului magazin din Shanghai, care se mandreste cu sculpturi in otel si cu o gama larga de produse, de la haine si palarii sic la genti viu colorate, fabricate din piele de piton sau aligator.
Magazinul va comercializa si cutii pentru transportarea placilor folosite de cei care joaca mahjong si cufere facute la comanda pentru seturile de ceai.
China este cea de-a treia piata de lux, valorand 25 miliarde de dolari. In urmatorii trei ani se asteapta sa depaseasca Japonia si Statele Unite ale... mai mult
Miercuri, 18 Iulie 2012, ora 14:44
Producatorul de haine si accesorii de lux Louis Vuitton a deschis recent primul magazin de bijuterii si ceasuri intr-una dintre cele mai cunoscute zone comerciale din Paris.
Cunoscuta mai mult pentru gentile sale imense, compania Louis Vuitton, a deschis primul magazin individual de ceasuri si bijuterii intr-un moment in care toata Europa strange cureaua. Astfel, se incearca imbunatatirea imaginii de producator de bunuri de lux, mai ales in ochii bogatilor din China care au o afinitate aparte pentru colierele si bratarile frantuzesti, scrie Bloomberg.
Extinderea brandului cu acest nou magazin de bijuterii indica dorinta companiei de a fi cunoscuta si pentru alte produse, iar locul ales, pe Place Vendome, pozitioneaza brandul la cel mai inalt nivel.
Deschiderea magazinului in aceeasi piata in care se afla celebrul hotel Ritz sau magazine de bijuterii de lux, precum Van Cleef & Arpels, ar putea reprezenta pentru Louis Vuitton si o incercare de a-i provoca pe cei de la Carier, producatorul frantuzesc care are in catalog verighete de 750 de euro si coliere cu diamante de 44.000 euro.
Vuitton care a avut vanzari estimate la 6,5 miliarde de euro in 2011, cauta noi surse de venit, pe masura ce calatorii chinezi prefera sa vina pana in Europa, pentru a cumpara haine de lux mai ieftine decat la ei in tara.
Vanzarile de ceasuri de lux au fost sub asteptari in ultima perioada in China, din cauza incetinirii cresterii economice. Totusi, parte din aceasta situatie se... mai mult
Joi, 12 Iulie 2012, ora 18:45
Louis Vuitton a lansat o noua colectie de albume de calatorie in editie limitata, pe care o poti cumpara acum din librariile marilor magazine Louis Vuitton din intreaga lume, daca esti un colectionar impatimit de arta fotografica.
Cele 50 de cutii sunt numerotate si contin un album foto si un print silver-based nepublicat cu certificat de autenticitate, din portofoliul Seydou Keita, unul dintre cei mai mari fotografi de portret ai secolului 20.
Fotograful a fost comparat de critici cu Richard Avedon pentru capacitatea de a capta ceea ce este absolut unic in personajul pe care il fotografiaza.
Colectia face parte din cele 3 opere asupra carora Louis Vuitton Publishing se concentreaza in aceasta perioada, si costa 4.000 de euro.
Despre Seydou Keita
Seydou Keita s-a nascut in Barnako, Mali, in 1921, si a murit in 2001 la Paris. La 14 ani, unchiul sau i-a oferit prima lui camera foto, un Kodak Brownic Flash. Seydou Keita a descoperit si a invatat singur fotografia. In 1948 si-a deschis propriul studio si s-a specializat in portrete pe care le realiza cu lumina naturala si cu o camera alb-negru de 13x18.
Intre 1949 pana in 1977, a fotografiat intreg Barnako, iar ambitiile sale profesioniste l-au facut sa devina un fotograf de portret foarte cunoscut. In studioul sau, Keita avea intreaga recuzita necesara pentru clientii care doreau sa fie fotografiati. De asemenea, folosea cortine pentru fundal pe care le inlocuia o data la trei ani. Datorita lor a reusit... mai mult
Sambata, 28 Aprilie 2012, ora 00:00
Louis Vuitton Marc Jacobs de la Paris este evenimentul de fashion si arta pe care nu trebuie sa il ratezi in acest weekend. Acum ai ocazia sa privesti de aproape un spectacol unic, de arta contemporana, fashion, dar si exponate vintage, marca Louis Vuitton.
Asadar, daca ai un drum la Paris sau ti-ai propus sa ajungi acolo in urmatoarea perioada, te invitam la Muzeul de Arte Decorative din Paris pentru o experienta de neuitat, la expozitia care a inceput in luna martie si se va incheia pe 15 septembrie.
Expozitia este organizata la initiativa Muzeului de Arte Decorative din Paris, curator fiind Pamela Golbin - unul dintre cei mai reputati specialisti in moda secoclului XX si contemporana. Aici vei avea ocazia sa te bucuri de exponate vintage Louis Vuitton si creatii Marc Jacobs, dar si colaborarile sale artistice cu Stephen Sprouse, Takashi Murakami sau Richard Prince.
Louis Vuitton Marc Jacobs este o poveste a doua personalitati si a contributiilor lor in lumea modei: Louis Vuitton, fondatorul casei Lousi Vuitton in 1854, si Marc Jacobs, directorul artistic al casei din 1997. Doua personalitati inovatoare, ambele ancorate in secolul lor, au pus bazele pentru o intreaga industrie.
Doi creatori de exceptie, fiecare in felul sau, a abordat codurile culturale si tendintele astfel incat sa dea forma istoriei de moda contemporana.
Reprezentand mai degraba o invitatie la analiza decat o retrospectiva traditionala, povestile paralele ale lui Vuitton si... mai mult
Sambata, 24 Martie 2012, ora 00:00
Louis Vuitton inaugureaza, sambata, un magazin de brand in Autralia, dupa conceptul Maison, un concept de lux, disponibil, in prezent, doar in 13 locatii internationale.
Noul magazin din Australia, se afla in Sidney, pe George Street, si dispune de interioare extrem de elegante, in culorile Louis Vuitton si cu faimoasa imagine de marca de tabla de sah cu emblema LV, realizate din finisaje speciale si materiale de lux, anunta Cpp-Luxury.com.
Pentru a conferi si o nuanta locala, Louis Vuitton a adaugat cateva detalii "australiene" tipice magazinului sau, precum motive de eucalipt incrustrate pe lemn si placi de surf cu monograma LV.
In plus, magazinul a introdus un nou serviciu pentru clienti : "Pantofi la comanda", pentru clientii de sex masculin, si "Genti la comanda", pentru femei.
Prin acest serviciu, clientii vor putea alege dintr-o serie de materiale de piele si combinatii de culori pentru ca Louis Vuittion sa le realizeze perechea perfecta de pantofi sau geanta mult visata.
Lantul "Louis Vuitton Maisons" include magazine de lux, situate in Londra (pe Bond Street), Paris si Singapore. mai mult
Sambata, 03 Decembrie 2011, ora 10:21