Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania au crescut cu 41% in anul fiscal 2013, incheiat pe 30 noiembrie, la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro), dupa ce a deschis 9 magazine in aceasta perioada si a ajuns la o retea de 28 de unitati.
Anul fiscal 2013 al H&M a inceput pe 1 decembrie 2012 si s-a incheiat pe 30 noiembrie 2013. In perioada precedenta de raportare, compania a inregistrat in Romania vanzari de 635 milioane coroane suedeze. Vanzarile includ TVA.
In lei, H&M Romania a raportat o crestere de 42%.
In trimestrul al patrulea fiscal, respectiv perioada septembrie-noiembrie, vanzarile H&M in Romania au urcat cu 40% fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului anterior, de la 195 milioane coroane suedeze la 273 milioane coroane (31 milioane euro).
H&M a deschis 9 magazine in Romania in perioada decembrie 2012 - noiembrie 2013, numarul total de unitati ajungand la 28 la finalul anului fiscal. In trimestrul al patrulea, compania a deschis 3 magazine. Printre orasele in care au fost deschise magazine H&M anul trecut se numara Bucuresti, Ploiesti, Baia Mare si Botosani. Tot anul trecut, compania a inaugurat primul magazin stradal pe Lipscani in Bucuresti si a extins suprafata unitatii din Afi Palace Cotroceni.
Prin deschiderile de magazine, numarul angajatilor H&M Romania a ajuns la circa 700 de persoane la sfarsitul anului, cu 100 mai multe decat in 2012.
PR managerul H&M Romania, Andreia... mai mult
Joi, 30 Ianuarie 2014, ora 12:20
Retailerul suedez de fashion H&M a deschis joi, la Galati, al 30-lea magazin al retelei din Romania, unitate situata in centrul comercial Galati Shopping City.
Noul magazin are o suprafata de vanzare de peste 1.500 metri patrati si cuprinde colectii pentru femei, barbati, adolescenti si copii.
Vanzarile retailerului suedez H&M in Romania au crescut cu 41% in perioada decembrie-august, primele noua luni ale anului fiscal, la 620 milioane coroane suedeze (71,4 milioane euro), a anuntat compania.
H&M are peste 2.900 de magazine pe 47 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza. mai mult
Joi, 05 Decembrie 2013, ora 14:43
Vanzarile retailerului suedez de vestimentatie H&M in Romania au crescut cu 41% in perioada decembrie-august, primele noua luni ale anului fiscal, la 620 milioane coroane suedeze (71,4 milioane euro).
In moneda locala, vanzarile H&M (Hennes & Mauritz) in Romania au urcat cu 45% in perioada analizata fata de intervalul corespunzator al anului trecut, potrivit unui comunicat transmis joi de grupul suedez. Cifrele de vanzari raportate de H&M includ TVA.
H&M detinea la finele lunii august 25 de magazine in Romania, cu 6 mai multe fata de numarul din perioada similara a anului fiscal anterior.
In perioada corespunzatoare a anului trecut, H&M a avut vanzari de 440 milioane coroane in Romania.
In trimestrul al treilea al anului fiscal, respectiv perioada iunie-august, vanzarile H&M in Romania au urcat cu 38%, de la 152 milioane coroane la 210 milioane coroane suedeze (24,2 milioane euro). Calculata in lei, cresterea a fost de 35%.
La nivel mondial, vanzarile H&M au crescut cu 4,2% in primele noua luni ale anului fiscal, de la 88,3 miliarde coroane la 92 miliarde coroane (10,6 miliarde euro).
Profitul net al companiei a stagnat la 11,5 miliarde coroane (1,3 miliarde euro). mai mult
Joi, 26 Septembrie 2013, ora 12:45
Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania au crescut cu 48% in primul trimestru al anului fiscal in curs, respectiv decembrie 2012 - februarie 2013, la 188 milioane coroane suedeze (22,5 milioane euro), dupa extinderea retelei de magazine.
Romania se afla pe primul loc la nivelul retailerului suedez in functie de cresterea vanzarilor in coroane suedeze din primul trimestru, urmata de Singapore, cu un plus de 47%, Croatia, cu 43%, si Japonia, cu 40%, reiese din raportul financiar al companiei.
In lei, vanzarile au urcat in perioada analizata cu 59%. Intre decembrie 2011 si februarie 2012 vanzarile H&M Romania s-au situat la 127 milioane coroane suedeze (15,2 milioane euro).
La finele lunii februarie a acestui an, reteaua companiei numara 22 de magazine, dublu fata de luna similara din 2012, din care sapte in Bucuresti, doua in Cluj si cate unul in Arad, Ploiesti, Timisoara, Iasi, Suceava, Sibiu, Targu-Mures, Oradea, Craiova, Constanta, Braila, Bacau si Baia Mare. H&M urmeaza sa mai deschida in aceasta primavara un magazin la Botosani, in Uvertura Mall.
In anul fiscal 2012, H&M si-a dublat vanzarile pe piata romaneasca, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), dupa deschiderea a opt magazine. (Valorile in euro au fost calculate la cursul de joi, 8,36 coroane suedeze/1 euro).
Programul "Rabla la haine" din februarie
H&M a lansat, incepand cu luna februarie, o promotie care propune cumparatorilor sa aduca la... mai mult
Joi, 21 Martie 2013, ora 12:58
Vanzarile H&M in Romania au crescut de aproape trei ori in primul semestru fiscal incheiat la 31 mai, de la 11,6 milioane euro in urma cu un an la 32,6 milioane euro, potrivit datelor publicate de retailerul suedez de imbracaminte.
In trimestrul al doilea, vanzarile au urcat cu 56%, la 18,2 milioane euro.
H&P a deschis patru noi magazine in Romania, in trimestrul al doilea, numarul total al acestora ajungand la 15.
Retailerul suedez are sase magazine in Bucuresti si cate unul in Brasov, Cluj, Timisoara, Oradea, Constanta, Arad, Craiova, Iasi si Suceava. H&M a deschis cel de-al 15-lea magazin din Romania in luna iunie, in centrul comercial Iulius Mall din Suceava.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondata in Suedia 1947 si este listata la NASDAQ OMX Stockholm. Grupul H&M are peste 2.300 de magazine in 40 de piete, inclusiv magazine deschise in sistem de franciza.
La nivel de grup, vanzarile excluzand TVA au urcat cu 14%, la 59,49 miliarde coroane (6,7 miliarde euro). Profitul dupa taxe a avansat cu 15,7%, la 7,95 miliarde coroane suedeze (900 milioane euro).
H&M a reiterat miercuri ca intentioneaza ca in actualul an fiscal care se va incheia in noiembrie intentioneaza sa deschida 275 de magazine, cele mai multe in China, Statele Unite si Marea Britanie. Retailerul mai vede oportunitati in Germania, Franta si Italia. mai mult
Joi, 21 Iunie 2012, ora 12:08
Hennes&Mauritz AB (H&M), unul dintre cei mai mari retaileri de imbracaminte din Europa, a anuntat un profit in scadere cu 2,4% pe al patrulea trimestru al anului 2011. Potrivit reprezentantilor companiei, vremea frumoasa a redus vanzarile la imbracamintea de iarna.
Profitul net a scazut la 797 milioane de dolari in cele trei luni, incheiate la 30 noiembrie, potrivit Bloomberg.
Retailerul a raportat un profit in scadere in ultimele cinci trimestre chiar si la articolele de imbracaminte ieftine, fiindca preturile la bumbac si costurile cu forta de munca din Asia au crescut.
Cu toate acestea, in luna ianuarie 2012, vanzarile lantului H&M au crescut cu 12%, odata cu inrautatirea conditiilor meteo.
Retailerul suedez, care a scos la vanzare o colectie realizata de casa de moda italiana Versace, a raportat in luna decembrie un declin de 3% in vanzari, potrivit reprezentantilor companiei.
Actiunile H&M au crescut cu 1,3% in 2011, cu 6% mai putin decat cele ale rivalului sau principal Inditex S.A, proprietar al lantului de magazine Zara.
In 2010, H&M a avut vanzari de peste 15 milioane de dolari, dar cifra nu a fost suficient de importanta incat sa impiedice amanarea deschiderii mai multor magazine.
Retailerul suedez are contracte cu mai mult de 700 de furnizori din Asia (70%) si Europa (30%), printre care si cu companii din Romania. Suedezii colaboreaza cu firmele din Romania din 1994, in sistem lohn.
In prezent, in Romania, H&M are deschise mai multe... mai mult
Joi, 26 Ianuarie 2012, ora 12:37
Suedezii de la H&M, cunoscutul brand de moda, au anuntat ca planuiesc sa continuie strategia agresiva pe piata locala, prin deschiderea unui numar de sase magazine noi, pana in primavara.
H&M (Hennes&Mauritz) este al treilea retailer de imbracaminte la nivel mondial, dupa grupul american Gap si Inditex din Spania. Pentru a tempera pierderile inregistrate din cauza crizei in alte locatii din lume, suedezii mizeaza pe interesul romanilor pentru haine si accesorii Cea mai mare piata de desfacere pentru H&M este Germania, urmata de Marea Britanie si Suedia.
Retailerul suedez are contracte cu mai mult de 700 de furnizori din Asia (70%) si Europa (30%), printre care si cu companii din Romania. Suedezii colaboreaza cu firmele din Romania, din 1994, in sistem lohn (n.r: productie intr-o tara cu forta de munca ieftina, cu materiile prime importate si specificatiile tehnice in detaliu de la cel care a efectuat comanda).
Vanzari afectate de criza
Criza din zona euro a afectat si vanzarile H&M, care au anuntat, in decembrie anul trecut, ca vanzarile au scazut cu 1%. Prognozele initiale mizau pe o crestere de 0,4%, arata Reuters.
In cel de-al patrulea trimestru fiscal, vanzarile au crescut pana la 30,9 miliarde de coroane suedeze (aproximativ 4,4 miliarde de dolari) de la 29,7 miliarde de coroane suedeze cand inregistrasera in 2010.
Profitul net al H&M in trimestrul al treilea din 2010 a crescut cu 23%, la 4,24 miliarde coroane suedeze (461,7 milioane euro), iar cel... mai mult
Luni, 16 Ianuarie 2012, ora 08:01
H&M va deschide in Romania inca patru magazine pana in luna noiembrie, la Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta si Bucuresti, care se vor adauga retelei de sase unitati detinute in prezent pe piata locala, si va angaja circa 100 de persoane. H&M a lansat, din luna martie pana in prezent, cinci magazine in Bucuresti si unul in Brasov, informeaza Mediafax.
Potrivit retailerului, urmatoarele magazine vor fi deschise in septembrie in Timisoara si Cluj, in centrele comerciale Iulius Mall din orasele respective.
In noiembrie vor urma unitatile din Bucuresti, in Sun Plaza Shopping Center, si Constanta, in centrul comercial Maritimo Shopping Center.
"Odata cu deschiderea noilor magazine, ne vom mari si echipa, urmand sa mai angajam pana la finele anului in jur de 100 de oameni", a declarat intr-un comunicat Carlos Duarte, directorul de tara al H&M in Romania.
Noile magazine vor include articole pentru femei, pentru barbati, cat si colectii pentru copii si adolescenti.
De asemenea, unitatile vor comercializa si accesorii, lenjerie intima si colectii sport. Reteaua H&M cuprinde 2.300 de magazine in aproape 40 de state. Grupul are circa 87.000 de angajati. mai mult
Luni, 18 Iulie 2011, ora 14:23
Retailerul suedez de imbracaminte H&M va deschide trei magazine la Iasi, Timisoara si Cluj-Napoca, in centrele comerciale Palas, respectiv Iulius Mall, dezvoltate de compania Iulius Group, controlata de omul de afaceri Iulian Dascalu, precizeaza Mediafax.Compania Iulius Group anunta parteneriatul cu retailerul suedez H&M pentru deschiderea a trei magazine in cadrul ansamblului urbanistic Palas din centrul Iasului, in Iulius Mall Timisoara si Iulius Mall Cluj, se arata intr-un comunicat al dezvoltatorului.
"Alegerea de catre H&M a ansamblului urbanistic Palas Iasi si a mall-urilor noastre din vestul si centrul tarii da un plus de valoare portofoliului companiei", a declarat, in comunicat, Iulian Dascalu, presedintele Iulius Group.
Retailerul H&M a fost foarte activ in acest an cand a anuntat intrarea pe piata romaneasca.
Primele magazine din Romania vor fi deschise anul viitor in AFI Palace Cotroceni si Baneasa Shopping City.
Potrivit informatiilor disponibile pe piata, retailerul suedez va fi prezent si in Unirea Shopping Center, Plaza Romania, Bucuresti Mall si Sun Plaza.
Totodata, H&M va mai deschide anul viitor un magazin in centrul comercial Maritimo Shopping Center din Constanta detinut de grupul austriac Immofinanz.
Iulius Group din Iasi detine patru mall-uri la Suceava, Iasi, Timisoara si Cluj-Napoca, care au o suprafata totala de 346.000 de metri patrati construiti.
Totodata, compania mai are in curs de constructie un complex imobiliar la... mai mult
Marti, 26 Octombrie 2010, ora 14:46