Turistii care viziteaza Dubaiul vor putea cumpara de acum incolo alcool din magazine, gratie noilor masuri introduse pentru a face orasul mai prietenos pentru vizitatori, informeaza vineri publicatia britanica The Independent.
Pana acum turistii puteau doar cumpara si consuma bauturi doar in locatii autorizate, cum ar fi hotelurile si restaurantele.
De acum incolo vizitatorii ne-musulmani cu varsta de peste 21 de ani vor putea cumpara alcool de la orice magazin Mercantile and Marketing International (MMI) sau African and Eastern din oras.
Vizitatorii vor avea insa nevoie de un permis pentru a cumpara alcool din aceste magazine, insa acesta se elibereaza gratuit si poate fi obtinut prin solicitare la sosirea in Dubai din orice magazin participant.
Procedura cere turistilor sa-si prezinte pasaportul, sa completeze un formular scurt si sa semneze o declaratie oficiala care sa ateste ca nu sunt rezidenti in EAU si ca sunt de acord sa respecte regulile EAU privind cumpararea si consumul de alcool.
Magazinul va face apoi copii ale pasaportului solicitantului si ale stampilei sale de intrare si va oferi instructiuni cu privire la consumul responsabil de alcool in Dubai.
Permisul este valabil timp de 30 de zile si poate fi reinnoit daca turistii aleg sa-si prelungeasca sederea. ...citeste mai departe despre "Dubaiul le permite turistilor sa cumpere alcool din magazine. Ce pasi trebuie sa urmeze" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 19 Iulie 2019, ora 21:35
Ritmul de crestere a spatiilor comerciale din Dubai este atat de mare incat aceste spatii au inceput sa se extinda si pe mare.
Compania Majid Al Futtaim Holding LLC, care opereaza magazinele Carrefour SA din Orientul Mijlociu, a pus la punct supermarketuri plutitoare care deservesc clienti de pe iahturi, barci si skijeturi de pe cele trei plaje ale orasului, a precizat compania intr-un comunicat de presa, transmite Bloomberg.
Cumparatorii de pe skijeturi si mici ambarcatiuni cu panze vor putea naviga pana la un 'Aqua Pod' si sa plaseze comanda la o fereastra in timp ce pasagerii de pe vasele mai mari vor putea face comenzi de pe telefon cu livrarea in 45 de minute. Supermarketurile plutitoare ofera peste 300 de produs incepand de la snack-uri si alimente proaspete pana la creme de protectie solara si medicamente fara reteta.
"In timp ce milioane de persoane se bucura in fiecare an de coastele Dubaiului, este un nou pas natural sa venim in intampinarea clientilor nostri cu produse relevante intr-un mediu unde in prezent acestia nu sunt deserviti, in prezent. Este interesant de stiut ca putem sa ajungem la clientii nostri oriunde, fie pe uscat fie pe apa" a declarat directorul operational de la Carrefour UAE, Miguel Povedano.
In timp ce Carrefour exploreaza un teritoriu virgin, sectorul de retail terestru din Dubai s-a aglomerat pe masura ce o explozie de mall-uri si centre comerciale se confrunta cu scaderea cheltuielilor din partea rezidentilor si turistilor.... mai mult
Luni, 10 Decembrie 2018, ora 11:09
Un vanzator de diamante din Paris a fost victima unui jaf, hotii fugind cu pietre pretioase in valoare de doua milioane de euro, au declarat surse din politie.
Hotii au fortat mai intai intrarea unui magazin invecinat cu cel de diamante si au spart zidul care le separa, apoi au luat diamantele si au fugit.
Politia a demarat o ancheta in speranta ca ii vor prinde pe hoti.
Citeste si:
Jaf ca-n filme: Un roman s-a dat expert in bijuterii si a furat diamante de 5,2 milioane de euro in FrantaUn roman suspectat ca a furat la Paris bijuterii de 5 milioane de euro a fost arestatRomani arestati in Dubai: Au furat bijuterii de 2,6 milioane euro
Atacurile asupra magazinelor de bijuterii s-au inmultit in ultimii ani la Paris. Pe 23 mai, persoane inarmate cu un pistol si un topor au jefuit un magazin de bijuterii de pe Rue de la Paix, un bulevard din centrul Parisului, fugind cu marfa in valoare de mai multe milioane de euro. ...citeste mai departe despre "Un magazin de diamante din Paris a fost jefuit. Hotii au furat marfa de 2 milioane de euro" pe Ziare.com mai mult
Marti, 13 Iunie 2017, ora 09:48
Turistii care cauta oferte de ultima ora pentru noaptea de Anul Nou au la dispozitie pachete pentru destinatia perfecta de Revelion: Dubai si Emiratele Arabe Unite.
Un oras viu si spectaculos, cu temperaturi de pana la 30 de grade in decembrie-ianuarie, Dubaiul ofera combinatia perfecta de plaja, shopping, lux, distractii pentru intreaga familie si aventuri in desert, se arata intr-un comunicat remis de Christian Tour.
Pentru 7 nopti intr-un hotel de 4 stele, cu mic dejun asigurat, transport cu avionul (cursa directa), transfer aeroport-hotel-aeroport si ghid vorbitor de limba romana, turistii pot achita tarife incepand de la 616 euro de persoana.
Intr-un hotel de 5 stele din oras, un sejur poate costa de la 1.077 de euro de persoana, cu cina festiva de Revelion inclusa.
Turistii care prefera sa petreaca la malul marii isi pot rezerva o vacanta de o saptamana la un hotel de 4 stele, cu demipensiune, la preturi incepand de la 1.192 euro de persoana, in emiratul Ras al Khaimah, renumit pentru resorturile luxoase si linistite de pe plaja.
Aflat la doar 45 de minute de Aeroportul International Dubai, Ras Al Khaimah are un peisaj unic - lanturi muntoase, desert cu nisip rosu, golfuri si lagune - si numeroase situri arheologice, forturi si sate vechi, traditionale.
Romanii care-si incep anul 2016 in Dubai se pot bucura de unul dintre cele mai mari evenimente din lume dedicate cumparaturilor: Dubai Shopping Festival.
De la 1 ianuarie, mii de turisti colinda... mai mult
Joi, 24 Decembrie 2015, ora 00:00
Taramul oriental de basm, transpus in realitate de vointa seicului Mohammed bin Rashid Al Maktoum sub numele de Dubai, isi cauta un nou model de dezvoltare dupa ce economia orasului-stat din Peninsula Araba a fost la un pas de colaps in urma cu cinci ani. Criza financiara globala i-a luat pe nepregatite pe arabi, extravagantele financiare ale localnicilor dezumflandu-se rapid.
Dubaiul este si acum un loc asediat de turisti, afaceristi, agenti secreti, traficanti de droguri, insa "basmul oriental" din golf isi cauta alte fundamente economice pe care sa isi continue dezvoltarea. Iar seicul Al Maktoum sustine ca de aceasta data dezvoltarea economica a orasului va fi una stabila, arata jurnalistii revistei Bloomberg.
Intre fantezie si dezastru
In 2009, bastionul bogatiei din lumea araba a fost aproape demolat de apartia crizei financiare. Tranzactiile imobiliare au inregistrat o prabusire de pana la 60% a preturilor, iar ruinele de 582 miliarde de dolari ale proiectelor imobiliare abandonate dezvaluie dezastrul semanat sub valul inselator al mirajului din Dubai. Anul acesta, economia orasului arab da semne de crestere rapida, dar scepticii nu pot evita fiorul unui nou boom economic inselator al Dubaiului. La 30 de kilometri de splendoarea presarata pe fatadele mall-ului din Dubai si a magazinelor de lux insirate pe arterele comerciale ale megalopolisului arab, portul comercial arata o efervescenta deosebita.
Seicul Al Maktoum pare sa isi fi invatat lectia amara.... mai mult
Joi, 30 Octombrie 2014, ora 08:33
Compania Cartoon Network Enterprises EMEA (regiunea Europa, Orientul Mijlociu si Africa), detinuta de Turner Broadcasting, va lansa in Dubai primul cinematograf Ben 10 cu efecte 5D din lume. Complexul, cu o suprafata de aproximativ 1,5 milioane de metri patrati, are o capacitate de peste 20.000 de vizitatori pe zi.
Compania a incheiat un acord cu Ilyas & Mustafa Galadari (IMG) Group, care prevede lansarea Cartoon Network Zone in reteaua IMG Worlds of Adventure, cea mai importanta destinatie de divertisment tematic din Dubai, potrivit Mediafax.
In spatiul destinat Cartoon Network, vizitatorii pot intalni personajele din seriile animate "Ben 10", "Sa-nceapa aventura", "Uimitoarea lume a lui Gumball", dar si din "Oraselul lenes".
De asemenea, Cartoon Network Zone va lansa primul cinematograf Ben 10 cu efecte 5D, mai multe restaurante, dar si puncte de vanzare, printre care se numara si cel mai mare magazin Ben 10 din lume.
"Investitia imensa a Grupului Ilyas & Mustafa Galadari in acest spatiu inovator este o dovada clara a increderii in brandurile Cartoon Network din intreaga lume. Impreuna cu oferta de televiziune si cu produsele licentiate, aceasta modalitate de divertisment este o platforma ideala pentru a construi si pentru a sustine atractivitatea brandurilor Cartoon Network", a declarat Giorgio Stock, presedintele Turner Broadcasting EMEA.
Cartoon Network este televiziunea pentru copii care difuzeaza seriale de animatie - atat comedii precum "Uimitoarea... mai mult
Vineri, 04 Iulie 2014, ora 12:32
Grupul nipon Toyota intentioneaza sa deschida magazine in care sa ofere consumatorilor bunuri de lux, variind de la genti din piele fabricate in Italia la cafea servita in cani smaltuite folosind cenusa vulcanica.
Potrivit planului Toyota, magazinele de lux ar trebui sa contribuie la imaginea la nivel global a marcii premium Lexus, potrivit Bloomberg.
Producatorul auto va inaugura primul magazin Intersect By Lexus in Tokyo la sfarsitul lunii august, potrivit unui comunicat al grupului. Ulterior, vor fi deschise magazine si in New York si Dubai, se arata in comunicat, fara a fi precizat un calendar.
Efortul de marketing al Lexus vine in contextul planurilor constructorului nipon de a-si creste notorietatea la nivel global, dupa ce doi ani consecutiv a avut in SUA vanzari mai slabe pe segmentul de lux comparativ cu BMW si Mercedes-Benz. Mercedes conduce Lexus la vanzari si in Japonia, piata de origine a Toyota.
"Debutul de succes al Lexus in SUA nu a fost replicat si pe alte piete, iar notorietatea brandului are nevoie de multa munca comparativ cu BMW si alte marci de lux. Nu te poti astepta sa castigi vanzari doar pentru ca ai deschis o cafenea, dar este in mod cert mai bine decat sa nu ai asa ceva", a declarat Takaki Nakanishi, fondator al institutului de cercetare Nakanishi.
In SUA, vanzarile Lexus au avansat cu 12% in acest an, la 141.446 unitati, evolutie mai buna decat cea a BMW sau Mercedes, potrivit firmei de cercetare Autodata. SUA este cea mai mare... mai mult
Miercuri, 21 August 2013, ora 17:10
Paramount Pictures va construi in colaborare cu dezvoltatorul arab Damac Properties un complex imobiliar format din patru turnuri cu tema hollywoodiana, care va include un hotel, apartamente si magazine. Valoarea proiectului este de 1 miliard de dolari.
Damac Properties, dezvoltator din Dubai, va finanta si va coordona constructia cladirilor in zona Burj Khalifa, a declarat directorul general al companiei, Ziad El Chaar, relateaza Bloomberg.
Paramount Pictures va contribui, prin Paramount Hotels & Resorts, la proiectarea constructiilor si le va administra dupa finalizare, in 2015.
"Credem ca valoarea proiectelor imobiliare va continua sa creasca, in special in cazul celor de brand. Orice implica un risc, dar avem incredere in brandul propriu, in brandul Paramount si in zona Burj Khalifa", a spus Chaar.
Hotelurile din Dubai genereaza unele dintre cele mai mari venituri pe camera, la nivel mondial, chiar daca oferta creste in continuare, potrivit companiei de consultanta Jones Lang LaSalle.
Cele patru turnuri care vor fi construite in Dubai se vor numi Damac Towers, vor avea sali de proiectie, sali de sport, piscine si magazine care vor vinde produse Paramount. Cladirile vor avea o inaltime de peste 250 de metri.
Paramount Pictures, divizie a grupului Viacom, a produs filme clasice precum Nasul, Mic Dejun la Tiffany si Titanic. mai mult
Joi, 07 Martie 2013, ora 10:06
In Dubai se va deschide al doilea mall de lux de tip outlet, proiect derulat de catre dezvoltatorul imobiliar Meraas, pe o suprafata de 20.000 de metri patrati.
Mall-ul, numit Outlet Village, va include 160 de magazine, iar oficialii companiei Meraas spun ca spre deosebire de centrele traditionale de tip outlet, in cadrul acestuia se vor vide produse de lux exclusiviste cu discount, potrivit CPP-Luxury.
Constructia Outlet Village va incepe in 2012, insa dezvoltatorii nu au oferit informatii despre valoarea proiectului sau data finalizarii.
Outlet Village are la baza un concept imobiliar inspirat dintr-un sat european. In prima faza, vor fi construite 100 de magazine, urmand ca in faza a doua sa fie realizate si restul de 60.
Spatiile de retail de tip mall din Dubai insumau 2,9 milioane de metri patrati la sfarsitul celui de-al treilea trimestru al acestui an, potrivit Jones Lang LaSalle.
Pentru trimestrul al patrulea al acestui an, in Dubai urmeaza sa fie finalizata prima faza a proiectului The Avenue de catre Meraas, care va include aproximativ 13.000 de metri patrati de spatiu de retail.
In Emiratele Arabe Unite mai exista Dubai Outlet Mall, construit in 2007 de catre Al Ahli Holding la marginea orasului. Nu are aceasi succes ca cele mai populare mall-uri din Dubai, dar include 240 de magazine, oferind reduceri cuprinse intre 30% si 90%. mai mult
Joi, 11 Octombrie 2012, ora 07:06