Flanco anticipeaza vanzari de 110 milioane lei (24,8 milioane euro) in perioada campaniei de reduceri Black Week, care se va desfasura in 21-23 noiembrie, cu 53% mai mult fata de evenimentul similar din 2013, a declarat directorul general al retailerului electro-IT, Dragos Sarbu, intr-o conferinta.
"Ne asteptam ca anul acesta, de Black Friday, sa avem peste 2,5 milioane de vizitatori si vanzari de 110 milioane de lei, totul intr-un interval de 3 zile, atat in magazine cat si pe pagina web franco.ro. E un week-end pe care l-am pregatit timp de sase luni, eforturile si investitiile urmand sa se revada in aceste trei zile", a spus Sirbu, citat de Mediafax.
In 2013, vanzarile Flanco in perioada Black Friday au cumulat 72 milioane de lei, reducerile fiind disponibile numai in magazine.
"In acest an avem reduceri si pe pagina web. Anticipam ca flanco.ro va avea o pondere de 10% in totalul vanzarilor din intervalul 21-23 nooiembrie", a spus Sarbu.
Campania incepe vineri
El a adaugat ca startul campaniei de reduceri va avea loc vineri, la ora 06:00, in toate cele 87 de magazine, care vor avea program prelungit intre 21 si 23 noiembrie.
"In toate cele 87 de magazine si pe flanco.ro vom acorda discounturi care ajung pana la 80%, la peste 400.000 de produse in stoc. Totalul reducerilor care vor fi acordate in campania Black Friday 2014 depaseste 50 milioane de lei. Cea mai mare reducere, de 50.000 de lei, va fi aplicata unui televizor care costa 149.999 lei", a spus... mai mult
Marti, 18 Noiembrie 2014, ora 12:25
Retailerii din SUA au inregistrat vanzari de 12,3 miliarde de dolari joi si vineri, de Ziua Recunostintei, respectiv "Black Friday", in urcare cu 2,3% fata de nivelul de anul trecut.Datele au fost estimate de compania de cercetar ShopperTrak si se refera la vanzarile retail excluzand comertul online.
Vanzarile de Ziua Recunostintei si Black Friday reprezinta un bun indicator al evolutiei comertulu cu amanuntul in perioada sarbatorilor de iarna si in ultimul trimestru al anului.
ShopperTrak estimeaza ca vanzarile retail din SUA vor creste cu 2,4% in perioada sarbatorilor de iarna, cel mai slab avans de la recesiunea din 2009.
Potrivit analistilor, evolutia slaba a fost cauzata in princpal de disciplina consumatorilor. Multi clienti au venit in magazine bine informati si pregatiti sa cumpere rapid produsul necesar sau preferat, rezistand impulsului de a face alte cumparaturi.
Grupul de lobby National Retail Federation estimeaza ca nunarul americanilor care au intrat in weekendul prelungit de Ziua Recunostintei cu intentia de a face cumparaturi, pe internet sau in magazine, a scazut la 140 milioane in acest an, cu 7 milioane mai putin fata de anul trecut.
Aproximativ 65% dintre americani spun ca traiesc de la un salariu la altul, fata de 61% anul trecut, principala cauza fiind ca puterea de cumparare a fost erodata de cresterea preturilor, potrivit unui studiu al Booz & Co. mai mult
Luni, 02 Decembrie 2013, ora 07:25
In primele doua zile ale promotiilor de Black Friday 2013, magazinele online din 2Parale - cea mai mare retea de afiliere din Romania - au inregistrat de peste 15 ori mai multe vanzari decat in doua zile obisnuite de vineri si sambata. Intervalul 22 - 23 noiembrie a adus magazinelor online din 2Parale 17.983 de vanzari in valoare de 8,1 milioane de lei (cu TVA).
Interesul romanilor pentru ofertele de Black Friday s-a accentuat in acest an, comparativ cu perioada similara din 2012, mai ales ca numarul comerciantilor care s-au alaturat campaniei de reduceri a crescut semnificativ. Astfel, in ziua de varf a cumparaturilor de Black Friday, vineri, afiliatii din 2Parale au generat pentru magazinele online vanzari de peste 7 milioane de lei, mai mult decat dublul zilei de vineri similare din Black Friday 2012.
Traficul magazinelor online din 2Parale a crescut spectaculos inca de joi si a culminat pe 22 noiembrie, cand acestea au primit 1,84 de milioane de click-uri in numai 24 de ore, volum care depaseste traficul generat pe perioada a doua saptamani.
"Rezultatele sunt cu atat mai spectaculoase cu cat vorbim doar de inceputul promotiilor de Black Friday din acest an. Zeci de magazine online au anuntat reduceri pentru urmatorul weekend, cand ne asteptam la vanzari similare", a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Ce s-a cumparat de Black Friday
Cele mai cumparate produse de Black Friday, prin intermediul 2Parale, au fost cele IT&C, de la tablete si laptop-uri la... mai mult
Duminica, 24 Noiembrie 2013, ora 16:47
Notorietatea evenimentului Black Friday creste de la an la an in Romania. Aproximativ 4,2 milioane de romani isi manifesta intentia de a face cumparaturi cu oaceasta ocazie, in contextul in care aproximativ 7,4 milioane de romani cunosc semnificatia evenimentului, potrivit unui studiu realizat pentru eMag de compania Daedalus Millward Brown.
Aproximativ 17% dintre respondentii barbati au afirmat ca vor face "cu siguranta" cumparaturi de Black Friday, in timp ce 10% dintre femei au luat deja aceasta decizie. "Probabil ca voi cumpara" a fost raspunsul dat de 41,3% dintre barbati si de 42,6% dintre femei.
"Black Friday a devenit un reper solid in perceptia consumatorilor romani, care asociaza luna noiembrie cu luna celor mai mari si mai multe reduceri din an. In plus, in acest an romanii stiu mult mai clar si ce anume vor sa cumpere, pregatind lista de cumparaturi in avans. Intentia de cumparare a crescut anul acesta cu 75% fata de anul trecut. Datele arata ca anul acesta 4,2 milioane de romani intentioneaza sa cumpere de Black Friday, fata de 2,4 milioane anul trecut", a declarat Daniela Lazar, Director General Daedalus Millward Brown.
Cel mai ridicat grad de notorietate, in segmentul de varsta 18 - 24 de ani
Cel mai ridicat grad de notorietate a fost inregistrat in segmentul de varsta 18 - 24 de ani, unde 60,9% din respondenti au auzit de Black Friday, urmat de segmentul 25 - 34 de ani (58,5%).
"Aceste procente sunt foarte relevante pentru modul in care va... mai mult
Marti, 19 Noiembrie 2013, ora 17:22
Black Friday se anunta un eveniment de proportii in acest an in Romania. Produsele care vor putea fi cumparate la preturi mai mici in curand se inscriu intr-o paleta larga de interese: de la deja traditionalele tablete, smartphone-uri, televizoare sau electrocasnice, pana la rochii de mireasa, mobila pentru casa sau chiar masini.
Spre deosebire de alti ani, Black Friday 2013 va dura o saptamana intreaga la majoritatea magazinelor inscrise in cursa, online sau fizice, de pe 22 pana pe 29 noiembrie. In unele cazuri, promotiile se termina mai tarziu, pe 1 decembrie.
Cum cumperi de Black Friday
Majoritatea magazinelor le recomanda clientilor sa se aboneze la newsletter-ele lor pentru a afla din timp reducerile pentru fiecare zi de promotie. Inainte de a cumpara un produs, este bine sa fi bifat cateva etape preliminare, pentru a beneficia la maximum de avantajele disponibile cu aceasta ocazie.
Citeste mai multe sfaturi pentru a-ti maximiza sansele la cumpararea unor chilipiruri, in continuarea articolului Black Friday 2013 Smartphone, televizor sau masina - ce cumparati anul acesta? - sondaj pe Ziare.com mai mult
Marti, 19 Noiembrie 2013, ora 07:25
Magazinul online electroIT emag.ro si retailerul Flanco anticipeaza in perioada campaniei Black Friday vanzari de 41 milioane de euro, in crestere cu 52% fata de evenimentul similar din 2012, a declarat directorul general al Dante International, Iulian Stanciu, intr-o conferinta.
"In anul 2012, vanzarile emag.ro si Flanco au insumat 27 milioane de euro si au reprezentat 39,5% din totalul vanzarilor inregistrate in perioada campaniei Black Friday pe piata electroIT, plus celelalte piete pe care mai activam, cum ar fi jucari, obiecte de gradinarit si altele. Anticipez ca in acest an vom ajunge la vanzari de 183 milioane de lei, din care emag.ro va contribui cu 98 milioane de lei", a afirmat Stanciu.
Potrivit lui Stanciu, emag.ro a inregistrat 2,65 milioane de vizitatori unici in ziua cand a inceput campania Black Friday, iar Flanco - peste 400.000 de vizitatori.
"Cifrele arata ca avansul pietei electroIT din 2012 a fost sustinut in proportie de aproape 80% de campania Black Friday. Astfel, anul trecut, piata a crescut fata de 2011 cu 54 milioane de euro, la 1,25 miliarde de euro. Daca in primele trei trimestre ale anului trecut avansul pietei a fost relativ nesemnificativ, in ultimul trimestru a adus un plus de peste 42 milioane de euro, evolutie sustinuta in principal de campania Black Friday", a spus Stanciu.
Datele unui studiu comandat de Dante International arata ca 4,2 milioane de romani intentioneaza sa cumpere produse in timpul campaniei de reduceri, dublu... mai mult
Joi, 14 Noiembrie 2013, ora 14:17
Peste 60 de magazine online din Romania au anuntat deja ca pregatesc oferte speciale pentru Black Friday 2013, cea mai ampla campanie de reduceri online din an, potrivit datelor colectate de 2Parale de la cei peste 280 de advertiseri din retea. Vinerea de 29 noiembrie, ziua de varf pentru reducerile online, va aduce anul acesta promotii de pana la 80% pentru o gama larga de produse, de la electronice si electrocasnice la haine, carti si jucarii pentru copii.
Potrivit traditiei americane, Black Friday sau Vinerea Neagra marcheaza ziua de vineri care succede sarbatoarea de Ziua Recunostintei si deschide sezonul cumparaturilor de Craciun. In acest an, reducerile de Black Friday vor atinge maximul in vinerea de 29 noiembrie.
Ultimii ani au adus extinderea sarbatorii reducerilor si pe piata din Romania, comerciantii online fiind cei care au promovat campania in randul consumatorilor romani. Fenomenul a luat amploare si a generat vanzari spectaculoase magazinelor care au venit cu promotii consistente.
In 2012, prin 2Parale, cea mai mare retea de afiliere din Romania, s-au inregistrat de 15 ori mai multe vanzari de Black Friday decat intr-o zi obisnuita de vineri. Cele peste 200 de magazine online din 2Parale au atras intr-o singura zi 9.477 de comenzi, in valoare de 3,2 milioane de lei (fara TVA).
"Daca Black Friday 2012 a fost o actiune de marketing fara precedent in online-ul romanesc, avem semnale puternice de la advertiserii cu care lucram ca 2013 va aduce... mai mult
Marti, 12 Noiembrie 2013, ora 14:59
BLACK FRIDAY 2013 va avea loc pentru a treia oara in Romania, pe 29 noiembrie. La fel ca in anii trecuti, magazinele care au pe rafturi produse electronice si electrocasnice sunt primele care se arunca in cursa castigarii unui numar cat mai mare de clienti.
Lista cu principalele magazine care vor afisa REDUCERI pentru VINEREA NEAGRA:
Magazine cu produse IT:
eMAG
Evomag
PC Garage
F64
ClickShop
Marketonline
Azerty
Magazinultau
Magazine cu electrocasnice:
Altex
Domo
Carrefour
Flanco
Magazine de fashion, incaltaminte si accessorii:
TinaR
Ecco Shoes
Miniprix
Boutique Mall
Magazine de carti:
Nemira
Elefant.ro
Libris
Okian
BookCity
Magazine cu jucarii si articole pentru copii:
Bebe Bliss
Best Kids
DinoLand
101 Jucarii
Cadouri:
E-Cadou
USBMania
FunGift
Cadouri De Top
Posibile probleme pe care le vei intampina
Probleme au existat in ultimii doi ani pentru magazinele care nu au fost suficient de bine pregatite in ceea ce priveste stocurile de produse. De asemenea, retailerii online au intampinat dificultati in plasarea comenzilor, dar si in fluidizarea acestui proces. Unii s-au dovedit a fi invinsi deoarece numarul mare de comenzi plasate a facut ca serverele acestora sa cada, ceea ce a dus la pierderea clientilor si evident a unor sume consistente de bani.
In esenta Black Friday este o cursa pentru vanzator, care trebuie sa isi vanda produsele aflate sub promotie in timp util, dar si pentru cumparator, care... mai mult
Duminica, 10 Noiembrie 2013, ora 11:03
Anul acesta, Black Friday, este pe 29 noiembrie 2013, asa ca e bine sa incepeti sa va ganditi de acum ce anume vreti sa va luati la reduceri.
Cu toate ca noi romanii nu suntem obisnuiti sa facem afaceri cand cumparam produse, in ultimii ani am inceput sa vedem ce inseamna reducerile adevarate cu ocazia zilei denumite de americani Black Friday.
Chiar daca pentru noi nu are o anume insemnatate, ca si Halloween-ul si Valentine's Day de altfel, am preluat-o si in fiecare an in ultima zi de vineri din noiembrie avem parte de discount-uri in magazine la absolut orice iti trece prin cap. Americanii sarbatoresc cu cumparaturi faptul ca vin sarbatorile si tocmai ce a trecut Ziua Recunostintei- noi suntem bucurosi in schimb sa ne luam ce vrem ieftin!
Discounturile cu adevarat substantiale (intre 30 si uneori 90 la suta) se intampla la electrice si electrocasnice, insa in acest an s-au inscris in aceasta cursa a reducerilor si alte magazine cum ar fi spre exemplu magazinele ce vand piese auto, articole si accesorii pentru femei, site-uri de cadouri personalizate. Exista o mare diferenta fata de pretul obisnuit asa ca treceti la panda pentru a achizitiona ce va doreste inimioara.
Astfel, cateva dintre magazinele online care au intrat in cursa reducerilor de Black Friday 2013 sunt:
www.tiparo.ro - Campania de reduceri va fi de tipul 1 + 1 Gratis. Se livreaza dublu cantitatea comandata, aceasta oferta fiind valabila pentru produse identice
www.motorvip.ro - Acorda... mai mult
Miercuri, 06 Noiembrie 2013, ora 16:20