Articole de sezon în tendințe, elemente de design moderne și servicii mai performante pentru clienți transformă fiecare experiență de shopping într-una plină de inspirație.
Un total de 14 magazine din rețeaua C&A din București, Cluj, Timișoara, Sibiu, Iași, Constanța își vor întâmpina de luna aceasta clienții cu o nouă imagine și experiență de shopping, după finalizarea unui proces de modernizare derulat pe o perioadă de câteva săptămâni. Începând cu 4 noiembrie, primele 7 magazine C&A modernizate din București vor oferi vizitatorilor săi o experiență mai atrăgătoare, ce combină elemente ale noii identități de brand cu o prezentare mai creativă a gamei Denim și semnalizarea produselor mai sustenabile. Modernizarea celor 14 magazine din România face parte din strategia accelerată a companiei C&A de a investi în imaginea magazinelor sale.
Noul logo C&A în alb și negru de pe fațade atrage privirile prin design-ul său modern și elegant. În spațiile de vânzare elementele care definesc noua identitate de brand conferă un aspect modern. Fotografiile de mari dimensiuni reflectă un limbaj vizual mai îndrăzneț, care pune accent pe produs. În același timp au și rol de direcționare în magazin, simplificând traseul clienților.
C&A se preocupă în mod special de moda sustenabilă pentru întreaga familie, de bună calitate și la prețuri accesibile. Mesajele referitoare la sustenabilitate reprezintă un... mai mult
Joi, 04 Noiembrie 2021, ora 16:13
Ce este Google Ads?
Cand vine vorba de magazinele online, toata lumea stie deja cat de importante sunt anunturile si campaniile publicitare menite sa mareasca numarul de vizitatori ai site-ului respectiv. Cei care vor sa isi promoveze magazinele si sa isi creasca portofoliul de clienti intr-un timp scurt, pot utiliza metodele moderne de publicitate, cum ar fi o campanie Google Ads, care poate aduce intr-un timp record un numar considerabil de clienti. Este o metoda accesibila si extrem de convenabila, atat pentru detinatorii afacerilor care urmeaza sa fie promovate, cat si pentru platforma gazda.
Google Ads este cea mai populara platforma de publicitate dezvoltata de Google, unde persoanele care vor sa isi promoveze serviciile si produsele pot plasa anunturi, reclame scurte si oferte care apar in rezultatele afisate de motoarele de cautare, cum ar fi Google. Acesta este cel mai utilizat motor de cautare din lume si efectueaza zilnic milioane de cautari. Serviciile acestei platforme sunt oferite sub forma unui model de publicitate numit pay per click. Acest model presupune ca persoana care a publicat anuntul sa plateasca o anumita suma motorului de cautare sau proprietarului site-ului web care a publicat anuntul respectiv, de fiecare data cand o persoana apasa pe acesta.
Prin intermediul campaniilor PPC, traficul catre site-ul magazinului online va creste exponential la costuri extrem de mici. In comparatie cu profiturile obtinute de la potentialii clienti care vor... mai mult
Vineri, 27 August 2021, ora 17:50
Velaria este un nume cu o muzicalitate aparte si probabil multi dintre clientii care sunt incantati deja de perdelele si draperiile alese de aici, ce atarna in geamurile lor, s-au intrebat de unde a provenit acest nume. Managerii companiei au ales acest nume dupa indelungi calatorii in cautarea unor noi oportunitati de afaceri, in cautarea a ceva nou si inedit. In timpul unui zbor, la 10000 m departare de pamant, undeva intre Spania si Italia, acestia desenau litera V de la Valencia pe un boarding pass. Erau puternic captivati de frumusetea acestui oras, un oras unde se imbina atat lumea artei si nostalgia, cu lumea stiintei si viitorul.
In acest timp se si gandeau sa faca o escapada intr-un concediu in Bellaria, Italia. Apoi s-au gandit sa uneasca aceste doua locuri extraordinare, modernismul si caldura si de aici a reiesit numele Velaria.
Asa a luat nastere brandul Velaria, un cuvant care, spre surprinderea managerilor, are chiar si o semnificatie aparte. Consultand dictionarul italian au descoperit ca Velaria inseamna si marchiza, adica acele copertine simpatice care ofera umbra si adapost pe terasele de pe coastele mediteraneene, atat de fierbinti cateodata. Probabil ca sangele lor latin i-a inspirat si indemnat sa gandeasca si sa foloseasca acest nume. In toata aceasta aventura au intalnit alti oameni extraordinari, au colaborat cu alti antreprenori, detinatori de fabrici si companii de distributie si s-au decis sa ofere oamenilor un magazin unde pot gasi draperii... mai mult
Luni, 16 August 2021, ora 12:35
Cu rafturi metalice pentru spatii comerciale, poti aranja orice tip de marfa cat mai compact posibil, tinand cont de conditiile necesare depozitarii acestora. O gama impresionanta de dimensiuni posibile de rafturi, precum si optiuni pentru amplasarea lor, vei gasi in magazinul online rafturionline.ro si iti vor permite sa plasezi atractiv si convenabil o varietate de produse pentru clienti, in functie de dimensiunea si zona podelei comerciale. De exemplu, pentru amplasarea in spatii lungi si inguste, modelele inalte de pereti sunt ideale, permitandu-ti sa utilizezi rational spatiul disponibil - atat pe orizontala, cat si pe verticala. In acelasi timp, poti plasa produse mai grele pe rafturile inferioare, iar cele usoare, dar voluminoase, la nivelul ochilor sau mai sus.
In magazinele spatioase, este logic sa plasezi rafturi metalice cu doua fete, cu o baza larga si stabila. Acest aranjament nu numai ca arata mai atractiv, dar iti permite, de asemenea, sa plasezi mai multe produse. Daca colturile sunt goale in magazin, atunci cea mai buna solutie ar fi instalarea de rafturi de colt. Datorita acestui fapt, nu numai ca vei putea profita la maximum de spatiul liber, ci vei asigura si confortul maxim al deplasarii clientilor prin magazin.
Rafturi metalice pentru magazin
Rafturile metalice pentru magazin sunt produse de calitate la un pret accesibil. Rafturile comerciale au un design laconic si isi indeplinesc sarcina in asa fel incat, atentia cumparatorilor sa se... mai mult
Miercuri, 05 Mai 2021, ora 18:15
Tinta pentru vanzarile de 2020 de 800 de milioane de euro a fost deja atinsa, datorita vanzarilor record de Black Friday 2020
Cel mai mare dealer online de piese auto din Europa, AUTODOC, a anuntat oficial ca vanzarile din primele trei trimestre ale anului au depasit 600 de milioane de euro. Acest lucru este ca raspuns la o crestere impresionanta de aproximativ 40% in anul precedent. Din ianuarie pana in septembrie 2019, cifra de afaceri a companiei a ajuns deja la 434 milioane de euro. Au fost mentinute rate de crestere semnificative chiar si in ciuda crizei economice din cauza coronavirusului. Potrivit CEO-ului AUTODOC, tinta de vanzari anuntata pentru 2020 va fi de peste 800 de milioane de euro pana la sfarsitul lunii decembrie.
Date fiscale 2020, AUTODOC
a demonstrat o crestere deosebit de puternica pe principalele sale piete, si anume Germania si Franta, care au inregistrat o crestere a vanzarilor de peste 50%. O crestere si mai puternica a fost inregistrata in Marea Britanie, unde vanzarile au crescut cu peste 80%. Cele doua marci proprietare ale AUTODOC (Stark si Ridex) au contribuit, de asemenea, la o crestere de 65% a vanzarilor in aceeasi perioada a anului trecut. Acest lucru a contribuit la dezvoltarea afacerii peste medie.
Recent, AUTODOC si-a extins portofoliul de produse pentru a include o afacere cu anvelope, care si-a triplat vanzarile in primele trei trimestre ale anului trecut. Divizia de piese pentru motociclete a adus, de asemenea, o... mai mult
Miercuri, 28 Aprilie 2021, ora 12:33
Cele mai multe pierderi pentru un magazin se datoreaza in mare parte unui inventar administrat gresit. Iar acest lucru afecteaza, de asemenea, si satisfactia clientilor.
Daca si tu te afli inca printre cei care isi gestioneaza stocurile si implicit, inventarul, in mod manual, cu ajutorul unor foi de calcul, atunci afacerea ta va avea de suferit mai devreme sau mai tarziu. Si vei realiza ca este momentul in care poti simplifica si eficientiza o mare parte dintre sarcini, intr-un mod corect, cu ajutorul unui soft gestiune.
Gestionarea corecta a stocurilor iti ofera posibilitatea de a optimiza spatiile de depozitare si facilitatile acestora.
Ce semnifica insa gestionarea stocurilor pe scurt: supravegherea si organizarea produselor pe care tu le comercializezi in magazinul tau, intr-un mod foarte productiv si eficient.
Gestionarea stocurilor este o parte a managementului de aprovizionare si te poate ajuta sa supraveghezi, prin intermediul soft-ului de gestiune, dar si sa facilitezi vanzarea acestora.
De ce sa alegi un soft de gestiune pentru magazin?
Un soft de gestiune te va ajuta sa:
Intelegi nevoile actuale si sa realizezi operatiuni eficiente, la costuri accesibile;Sa reduci costurile, tinand finantele sub control;Sa oferi servicii de calitate clientilor, oferindu-le acestora satisfactie garantata.
Cum alegi cel mai potrivit soft de gestiune?
Pentru a determina care este cel mai potrivit soft de gestiune pentru tine, in primul rand trebuie sa afli... mai mult
Joi, 15 Aprilie 2021, ora 14:08
Comitetul National pentru Situatii de Urgenta are in discutie mai multe masuri pentru limitarea pandemiei. Potrivit documentului de lucru al CNSU, obtinut de News.ro, este avuta in vedere reducerea intervalului de circulatie pana la ora 20.00, in localitatile in care incidenta in ultimele 14 zile este peste 4 la mia de locuitori si mai mica de 7,5 la mie, pentru zilele de vineri, sambata si duminica.
De asemenea, unde incidenta este peste 7,5 la mie, este redus intervalul de circulatie pana la ora 20.00 pe toata durata saptamanii. Magazinele vor fi inchise la ora 18.00 in localitatile unde rata de infectare este peste 4 la mie si sub 7,5 la mie, pentru zilele de vineri, sambata si duminica, iar unde este de peste 7,5 la mie masura este aplicata pe toata durata saptamanii.
Activitatea in salile de sport si fitness este suspendata in localitatile unde incidenta este de peste 4 la mie, iar masura inceteaza atunci cand rata de infectare scade sub 3,5 la mie. De Pastele catolic si ortodox este permisa circulatia in intervalul orar 20.00 - 02.00, iar pentru sarbatoarea Pesah, pe 27 si 28 martie, persoanele se pot deplasa in intervalul orar 18.00 - 22.00. Guvernul are joi sedinta, de la ora 17.00, pentru a adopta un proiect de hotarare cu masurile propuse de CNSU.
Guvernul va avea sedinta de la ora 17.00, unde urmeaza sa adopte un proiect de hotarare cu propunerile inaintate de CNSU. Prefectul Capitalei Alin Stoica a anuntat miercuri ca va fi o sedinta a CMBSU, dupa cea... mai mult
Joi, 25 Martie 2021, ora 16:49
Visul oricarui proprietar de magazin online este sa obtina cat mai multe achizitii. Una dintre cele mai intalnite modalitati de a genera vanzari este promovarea pe retelele sociale, ce presupune insa un buget ridicat.
CONVERTIMO, agentia de marketing digital infiintata in anul 2019, a creat un top al unora dintre cele mai eficiente metode de fidelizare a clientilor pentru magazine online.
Fidelizarea clientilor reprezinta o metoda eficienta si necostitisoare prin care sunt generate vanzari semnificative, pe termen lung.
Iata cele 5 TACTICI prin care ii vei determina pe clientii existenti sa se reintoarca pe site-ul tau:
1. NEWSLETTER
Persoanele care au efectuat cel putin o achizitie pe site-ul tau stiu deja cine esti, au o parere despre calitatea produselor tale si sunt interesati de brand-ul tau, dat fiind faptul ca si-au exprimat acordul de a ramane in baza ta de date. Astfel, newsletterele trimise catre acesti clienti au o putere mare de conversie.
Subiectele pe care le poti aborda in campania ta de newsletter: produse noi adaugate pe site, oferte, reduceri, concursuri, testiomaniale, persoane care au influenta in mediul online si care au incercat produsele tale.
2. THANK YOU LETTER
Fie ca o trimiti in mod traditional in interiorul coletului ori online pe adresa de e-mail, scrisoarea de multumire pune accentul pe experienta pe care o oferi clientului tau. Gesturile de apreciere au rolul de a consolida relatia cu clientul, astfel incat magazinul... mai mult
Marti, 23 Martie 2021, ora 13:40
Un site web optimizat ar trebui sa ajute un magazin sa prezinte clar ofertele disponibile, sa fie de incredere si sa invite potentiali clienti care in cele din urma sa devina cumparatori fideli.
Daca antreprenorii se gandesc sa infiinteze un magazin online, trebuie sa stie ca se aseamana unuia fizic din cateva puncte de vedere. Unul si cel mai important este ca site-ul va reprezenta vitrina magazinului, pe care clientii o vor analiza inainte sa cumpere.
Pentru a avea o "vitrina" care sa atraga posibili clienti si care sa genereze incredere, este nevoie de o strategie bine definita si de o serie de actiuni de luat in calcul.
Numarul clientilor magazinelor online a crescut masiv inca din anul 2019, cand romanii achizitionau online in proportie de 56%. Astazi, factorul care a influentat masiv vanzarile online este pandemia cu care oamenii se confrunta la nivel mondial.
Pentru clienti, cumparaturile online sunt mult mai sigure si confortabile in prezent. Cat pentru antreprenor, crearea unui magazin online nu este dificil de pus in practica si este o idee extraordinara de afaceri.
Etapele procesului de dezvoltare a unui magazin online
1. Alegerea numelui domeniului
Primul pas de dezvoltare magazin online este alegerea numelui domeniului. Chiar daca pare ca numele ar putea fi ales simplu si rapid, este nevoie ca antreprenorul sa ia in calcul cateva aspecte importante, precum:
sa reprezinte fie numele companiei, fie produsele din oferta;sa fie creativ si... mai mult
Marti, 23 Februarie 2021, ora 12:24