Cele mai bune idei de afaceri apar atunci cand niciun risc sau sacrificiu nu pare prea mare. Alexandru Alecu, spre exemplu, a pus bazele Videt.ro in 2011 din bursa lui de student, pe vremea cand vanzarea ochelarilor online era ceva foarte rar intanit, chiar si in pietele vestice.
Desi a investit initial doar cateva sute de euro, iata ca in 2018 avea afaceri de 1,1 milioane de euro si promite ca-si va dubla cifra de afaceri in 2019. In plus, in luna martie inaugureaza si un nou showroom, in Dorobanti.
"Credem ca romanii sunt din ce in ce mai atenti la achizitia ochelarilor si aloca mai mult timp documentarii. In continuare, magazinele din mall sunt prima alegere a acestora, insa, cu siguranta, in viitor, consumatorii vor observa ca achizitia online a ochelarilor este la indemana oricui si ofera mai multe garantii, beneficiind atat de transport gratuit, cat si de retur gratuit", spune Alexandru Alecu, fondatorul Videt, intr-un interviu acordat Business24.
As vrea, pentru inceput, sa ne spuneti cateva cuvinte despre experienta dumneavoastra antreprenoriala.
Am fondat Videt.ro in 2011, in perioada in care eram in anul I de masterat. Eram un student care isi propusese sa incerce experienta antreprenoriatului in afara bancilor scolii, indiferent de sacrificii sau riscuri.
Poate mi-au dat curaj mentorii mei (profesorii mei si oamenii de afaceri despre care citeam), poate am avut mai multa indrazneala decat alti tineri, dar am avut curajul sa ma lupt cu hartiile... mai mult
Joi, 14 Martie 2019, ora 17:40
In ultimii ani, cumparaturile online au devenit tot mai populare in randul romanilor, in ciuda scepticismului de care acestia au dat dovada atunci cand s-au lansat primele magazine virtuale.
Lipsa de incredere a cumparatorilor a scazut treptat, pe masura ce distribuitorii online s-au aliniat standardelor impuse in ceea ce priveste calitatea si de promptitudinea.
Printre obiectele pe care romanii prefera sa le achizitioneze online se numara acum si cele ce tin de sanatate, asa cum sunt lentilele de contact, pe care le comercializau pana nu demult doar magazinele clasice de optica medicala.
Acest lucru se intampla tocmai din cauza sensibilitatii acestui produs si a necesitatii unei garantii a calitatii. Cand vine vorba de sanatate cei mai multi dintre noi vor sa stie ca au parte de cele mai bune produse. Din fericire, exista magazine specializate pe aceasta nisa, care le ofera clientilor lor produse identice cu cele din magazinele fizice de optica medicala.
Daca te numeri si tu printre persoanele care folosesc lentile de contact, iata raspunsurile la cateva dintre cele mai frecvente intrebari ale potentialului public al acestor magazine:
De ce e mai simplu sa comanzi online decat sa vizitezi magazinele de optica medicala?
Diferenta cumparaturilor clasice fata de cele online este avantajoasa, inainte de toate, in ceea ce priveste timpul. Daca pentru a-ti achizitiona produse dintr-un magazin fizic esti uneori nevoit/a sa infrunti traficul sau sa iti petreci... mai mult
Luni, 01 Februarie 2016, ora 09:00