Iubitorii produselor de lux nu renunta in a investi zeci de milioane in produsele designerilor nici pe timp de criza. Galeria Designerilor Romani din Cocor a pregatit reduceri de 70% la toate produsele din sezonul toamna-iarna 2011.
Pentru sezonul care abia incepe, cei mai cunoscuti designeri romani promit sa jongleze cu contrastele, creand un echilibru intrigant intre culori.
"Galeria Designerilor Romani, singurul magazin multibrand din Romania care reuneste creatiile a aproximativ 50 de designeri autohtoni, situata la etajul al doilea al centrului comercial Cocor, a inregistrat vanzari de aproape 1 milion de euro pe parcursul anului 2011.
Vanzarile raportate anul trecut de Galeria Designerilor Romani sunt cu circa 15% mai mari fata de estimarile initiale, pe fondul unui interes din ce in ce mai crescut al clientilor pentru creatiile celor mai cunoscuti designeri locali", a declarat Mirela Mihailescu, Director Comercial Cocor, intr-un interviu acordat Business24.
La sfarsitul lunii septembrie 2011 ati organizat festivalul de moda Cocor Fashion Days. Cand vor fi prezentate colectiile de primavara-vara 2012 ale designerilor romani si la ce fel de colectii va asteptati anul acesta? V-ati gandit cine va fi vedeta evenimentului?
Cu siguranta vom pregati un eveniment de lansare pentru colectiile de primavara-vara ale designerilor romani din Galeria Designerilor Romani. Nu ne-am gandit inca cine va fi vedeta evenimentului.
Pana atunci, principalul "eveniment"... mai mult
Sambata, 04 Februarie 2012, ora 00:00
Cocor va organiza un targ de Craciun cu produse traditionale romanesti cadouri si suveniruri in perioada 30 noiembrie-23 decembrie.
Targul va fi amplasat in Piata Timpului, aflata in imediata vecinatate a magazinului Cocor, si va fi deschis in fiecare zi in intervalul orar 9:00-21:00.
In piateta de langa magazinul Cocor vor fi amplasate 6 casute de lemn decorate de unde clientii vor putea achizitiona produse specifice perioadei de sarbatori, de la turta dulce, cozonaci sau vin fiert pana la decoratiuni de sezon.
In perioada Targului de Craciun, clientii vor beneficia, in intervalul 12:00-14:00, de parcare gratuita in parcarea supraetajata a magazinului Cocor cu o capacitate de 200 de locuri.
Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 in urma unei investitii de 24,5 milioane euro. Magazinul are o suprafata comerciala de 10.000 m.p. in care sunt gazduite branduri romanesti si internationale, dar si creatii ale celor mai cunoscuti designeri romani.
Cocor Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa continentala, a fost lansata in decembrie 2008 in urma unei investitii de 2,6 milioane euro. mai mult
Marti, 29 Noiembrie 2011, ora 15:05
Cocor SA (COCR), compania care controleaza centrul comercial Cocor Store, a inregistrat in primul trimestru al acestui an o cifra de afaceri de 5,86 milioane lei si un profit net de 1,53 milioane lei valori de trei ori mai mari fata de realizarile din aceeasi perioada a anului 2010. Profitul net al companiei s-a ridicat in primele trei luni ale anului trecut la 0,49 milioane lei, in timp ce afacerile s-au cifrat in T1 2010 la 1,91 milioane lei, potrivit unui comunicat al companiei.
"Cresterea de peste 200% atat la nivelul cifrei de afaceri, cat si a profitului net s-a datorat in principal redeschiderii Cocor Department Store, dar si cresterii veniturilor din vanzarea spatiului publicitar pe mediatatada, aceasta din urma avand in trimestrul I din 2011 vanzari de 1,29 milioane lei, in crestere cu 108,06% fata de 0,62 milioane lei in trimestrul I 2010", se arata in comunicat.
Veniturile totale ale Cocor SA s-au ridicat in primele trei luni ale acestui an la 9 milioane lei, comparativ cu valoarea de 4 milioane lei in perioada similara din 2010, fiind influentata atat de cresterea veniturilor din exploatare, dar si de cresterea veniturilor financiare ca urmare a aprecierii cursului de schimb al monedei nationale.
Pentru 2011, Cocor SA a bugetat o cifra de afaceri de 25,7 milioane lei.
"Rezultatele din primul trimestru al anului au fost determinate de inchirierea in proportie de 85% a spatiilor comerciale din magazinul Cocor, redeschis in urma unei investitii de 24,5... mai mult
Vineri, 13 Mai 2011, ora 22:51
Cea mai mare fatada media din Europa s-a dovedit a fi un succes atat din punctul de vedere al brandului, reusind sa plaseze Bucurestiul pe axa New York-Londra a outdoor-ului spectacular, dar mai ales din cel financiar, considera Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor, intr-un interviu acordat Bloomboz.ro. Potrivit acestuia, fatada media a magazinului Cocor a inregistrat in 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de masini asigurand venituri de 1,7 milioane de euro.Cum a incheiat Cocor anul 2010 din punct de vedere al rezultatelor financiare? Ce v-a multumit si ce nu?
Rezultatele anului 2010 au fost influentate de redeschiderea Cocor Department Store in luna octombrie 2010, in urma unei investitii de 24.5 milioane de euro.
Astfel, veniturile companiei au fost sustinute de inchirierea in proportie de 85% a magazinului si de exploatarea mediafatadei.
Cocor a inregistrat in ultimul trimestru al anului 2010 o cifra de afaceri de 8.4 milioane de lei, dublu fata de aceeasi perioada din 2009 si un profit din exploatare de 2.8 milioane de lei egal cu cel bugetat, fata de numai 0,03 mil lei in aceeasi perioada a anului anterior.
Rezultate excelente am inregistrat si la nivelul vanzarilor din Galeria Designerilor Romani, singurul magazin multibrand de acest tip din Romania.
Galeria a inregistrat in primele 3 luni de la deschidere vanzari de 775.000 lei.
Obstacolele pe care le-am intalnit in 2010 au fost acelea cu care s-au confruntat toti... mai mult
Sambata, 26 Februarie 2011, ora 00:18
Fanii paginii de Facebook Cocor Department Store vor beneficia de "10.000 de minute de relaxare". Cocor a lansat prima campania destinata fanilor de pe reteaua de socializare, care se va incheia pe 8 martie. "De la sfarsitul anului trecut am investit in comunicarea prin intermediul canalelor social media, Cocor devenind unul dintre centrele comerciale cu cea mai mare interactivitate si cei mai multi fani pe Facebook.La 10.000 de fani ne-am dorit sa cream un moment aniversar, dar in acelasi timp ne-am propus sa testam the Return On Investment care se poate obtine din acest tip de comunicare. Prin acest concurs vrem sa vedem cat de activi sunt fanii din online in mediul offline, vis-a-vis de brandul Cocor", a declarat Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A. Campania se va desfasura sub forma unui concurs in care participarea fanilor se face in urma efectuarii de cumparaturi in magazinul Cocor. Fanii care in perioada concursului sunt si cumparatori la Cocor au astfel posibilitatea de a castiga 10.0000 minute (un sejur de 7 zile) la Cocor Spa Hotel****, unul dintre cele mai mari si moderne centre SPA din Romania. Castigatorul va primi si 1000 de secunde de faima pe fatada media Cocor Media Channel. mai mult
Miercuri, 23 Februarie 2011, ora 11:57
Magazinul Cocor are incepand de joi o zona de High Tech entertainment, numita Galeria Avatar, dotata cu ultima tehnologie in materie de jocuri video - Microsoft Xbox Kinect.Zona de High-Tech entertainment ofera gratuit clientilor posibilitatea de a-si anima propriul avatar, pe proiectii cu diagonala de 400 cm, prin intermediul celui mai asteptat accesoriu al momentului pentru jocurile video - Kinect.Sistemul dotat cu senzori de miscare permite jucatorului sa controleze comenzile virtuale din jocuri prin simple miscari ale corpului si comenzi vocale, fara a avea nevoie de alte dispozitive."Suntem in permananta conectati la ultimele aparitii din zona high-tech pe care dorim sa le aducem in Cocor, unde clientii sa beneficieze de spatii special amenajate, care fac intreaga experienta cu atat mai reala.
In acest sens am creat acesta zona de entertainment high-tech, care reprezinta o extensie a investitiilor noastre in pozitionarea Cocor ca un High-Tech Store" a declarat Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A. In paralel, Cocor aduce in premiera pe piata din Romania cabina virtuala de proba.
Prin scanarea corpului se obtin peste 200 de masuri corporale ale fiecarui individ, construind astfel un avatar in baza caruia clientul poate proba virtual colectiile ce pot fi gasite in magazinul Cocor, prin accesarea unei baze de date speciale.
Citeste continuarea pe Ziare.com mai mult
Joi, 27 Ianuarie 2011, ora 17:36
Primele doua zile ale deschiderii magazinului Cocor au reprezentat un succes din punct de vedere al traficului inregistrat: 10.500 de persoane in ziua deschiderii oficiale pentru public si 9.800 in cea de-a doua zi."Deschiderea Cocor dupa doi ani de investitii in extinderea ?i modernizarea magazinului a fost primita de publicul larg cu multa curiozitate ?i interes. Ne bucuram de traficul generat in primele zile ?i estimam ca vom avea in acest an 10.000 de vizitatori pe zi ?i 11.000 in 2011. La indicatorul clienti/zi/mp inchiriat depa?im toate centrele comerciale din Bucure?ti" a declarat Dan Barbulescu, Pre?edintele Cocor.
In primele zile ale deschiderii peste 30 de persoane ?i-au generat geamanul virtual cu ajutorul cabinei de proba virtuale, una dintre atractiile principale ale magazinului Cocor.
In urma scanarii ?i crearii propriului avatar experienta de shopping promite sa fie mai simpla ?i mai comoda, fiecare dintre persoanele scanate avand astfel posibilitatea de a proba online hainele din magazinele existente in Cocor, dar ?i sa comande haine pe masura.
Majoritatea vizitatorilor au ales sa faca shopping, sa viziteze Galeria Designerilor Romani sau sa se relaxeze in cafenele nou deschise.
Redeschiderea magazinului Cocor, pe 2 octombrie, cu 85% dintre spatii ocupate este un semn de incredere din partea retailerilor care au ales sa inchirieze spatii in magazin.
Pentru restul de 15% din aceste spatii, viitorii chiria?i vor beneficia de un nivel mediu al chiriei pe metru... mai mult
Miercuri, 06 Octombrie 2010, ora 00:55
Noul magazin Cocor va fi inaugurat pe 2 octombrie. Printre surprizele anuntate de reprezentantii magazinului, iese in evidenta cabina de proba electronica, potrivit Ziare.com. Cocor va oferi clientilor atat branduri noi in Romania, cat si cele mai cunoscute branduri prezente deja pe piata romaneasca, ale unor designeri romani si internationali. Este de remarcat si prezenta magazinului Truzzi.
"Este un brand de lux. O poveste de succes in industria textila romaneasca, in care un producator local din Braila, Blazer, a preluat branduri de calitate si le-a dezvoltat. De zece ani se produc camasi Truzzi in Romania", a declarat Dan Barbulescu, presedintele CA al Cocor, care a castigat titlul de "cel mai bine si la timp executat magazin".
Cu tehnologia, la shopping: cabina de proba electronica
Cabina de proba electronica foloseste 32 de camere, care scaneaza corpul din patru unghiuri si in sase secunde genereaza un "avatarul". La sfarsitul operatiunii, clientul primeste un e-mail cu masurile exacte (peste 200 de dimensiuni corporale) si toate detaliile necesare pentru a-si face haine fara a le mai proba. "Ideea provine dintr-un nou model de business, mass customization. A pornit in America mai intai ca o incercare de a contracara prin tehnologie ridicata concurenta foarte ieftina din China pe piata textila", a mai declarat Barbulescu.Cocor este singurul centru comercial din Bucuresti structurat ca departament store in raioane specializate pe fiecare din cele 7 etaje.... mai mult
Vineri, 01 Octombrie 2010, ora 11:46
Magazinul Cocor din Bucuresti, inchis in 2008 pentru extindere si modernizare, va fi redeschis in luna septembrie, in prezent centrul fiind inchiriat in proportie de 74%, potrivit unui anunt al companiei, informeaza Mediafax.La inceputul anului trecut, compania Cocor (COCR), proprietara magazinului, a anuntat ca va deschide unitatea in luna mai daca gradul de inchiriere va fi de peste 85%, in caz contrar urmand sa fie relansat in septembrie. Redeschiderea magazinului a fost programata initial pentru 2009, dar a fost amanata, potrivit proprietarilor, la solicitarea retailerilor.
Reconstructia a inceput in anul 2008 si a durat doi ani, printr-o investitie de 24,5 milioane de euro finantata din surse proprii si printr-un credit de 19 milioane euro.
"Pana in prezent s-au achitat aproximativ 22,5 milioane de euro plus TVA si mai sunt de platit circa doua milioane de euro plus TVA", se precizeaza in anunt.
Pe langa consolidarea seismica, lucrarile de modernizare au vizat si marirea suprafetei construita de la 10.000 de metri patrati la 25.000 de metri patrati, in timp ce suprafata inchiriabila a crescut de la 6.000 metri patrati la 10.000 metri patrati.
Contractele de inchiriere definitivate acopera 74% din suprafata inchiriabila si doar cele cu garantii materiale reprezinta 34% din aria comerciala destinata inchirierii.
Pana in prezent, proiectul Cocor Department Store, asa cum a fost redenumit magazinul, a atras aproape 90 de branduri, printre acestea numarandu-se Laura... mai mult
Marti, 25 Mai 2010, ora 11:58