In Bucuresti, principala piata de desfacere din Romania pentru vanzarea de biciclete, exista in prezent aproximativ 40 de magazine. La nivel national, piata este estimata la 300.000 de unitati. Business24 iti prezinta povestea un tanar antreprenor in aceasta piata, pentru a-si sustine business-ul si pentru a-l dezvolta.
Andrei Cristescu, 35 de ani, a dat viata de corporatist pe cea de antreprenor, in urma cu cinci ani. Lucra in vanzari, in cadrul Romtelecom, avea un salariu peste nivelul mediu, masina de serviciu, dar si alte avantaje conferite de faptul ca lucra la una dintre cele mai mari companii de comunicatii din Romania.
Ajunsese insa intr-un moment in care era foarte stresat de viata de corporatist. I-a incoltit ideea ca si-ar putea deschide un business propriu, un magazin de biciclete, care nu l-a lasat pana cand nu a actionat.
Andrei Cristescu, la un concurs de biciclete
Cum a inceput afacerea
Andrei era pasionat de biciclete. In 2008, anul in care a facut primii pasi intr-ale antreprenoriatului, isi dorea sa-si cumpere propria bicicleta. A sondat piata, dar a gasit putine modele care sa-i starneasca interesul. A cautat biciclete nemtesti, pentru ca ii inspirau incredere, si si-a dat seama ca pe piata din Romania nu erau prezenti prea multi producatori.
"Am dat de Haibike.de. Asa mi-a venit ideea. La momentul respectiv, am luat legatura cu Winora-Steiger(n.r. producatorul bicicletelor Haibike) si am batut palma cu ei pentru biciclete, piese si... mai mult
Vineri, 17 Mai 2013, ora 13:26