Opt din zece consumatori (83%) considera ca increderea este primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand, conform studiului Deloitte " 2019 Exploring the value of emotions-driven engagements".
Mai mult, studiul arata ca factorii emotionali sunt cei care determina loialitatea fata de un brand, in timp ce factorii rationali joaca un rol important in decizia consumatorilor de a incepe si de a incheia relatia cu un brand.
Studiul este efectuat pe baza unei cercetari inovatoare care inglobeaza multiple metodologii si care analizeaza raspunsurile a aproximativ 1.000 de respondenti, 91 de milioane de texte publicate pe retelele de socializare legate de 30 de branduri din 11 domenii, precum si peste 2.000 de chestionare colectate din doua domenii bazate pe servicii.
Studiul evidentiaza faptul ca, dupa incredere, clientii apreciaza integritatea unei marci (79%) si onestitatea acesteia (77%). Mai mult, 60% dintre utilizatorii pe termen lung ai unui brand folosesc termeni emotionali specifici familiei, prietenilor si animalelor de companie atunci cand se refera la marcile lor preferate, cum ar fi "dragoste", "fericit" si "ador".
"Clientii asteapta ca brandurile sa le ofere o experienta coerenta, previzibila si memorabila, indiferent de momentul in care are loc interactiunea lor si de canalul care o faciliteaza, de la mediul online, la conversatii in magazin cu reprezentantii de vanzari, la informari prin e-mail si la ambalaj.
Desi factorii... mai mult
Joi, 05 Decembrie 2019, ora 10:44