Uzina Dacia din Tanger, Maroc, a sarbatorit recent iesirea de pe linia de productie a autoturismului cu numarul un milion.
Dacia cu numarul 1.000.000 asamblata in Maroc a fost un model Lodgy de culoare Azurite Blue.
Potrivit celor de la AutoExpress, de la inaugurarea din 2012 si pana in prezent, la uzina Dacia din Tanger au fost produse 474.840 de modele Sandero, 320.078 de modele Dokker si 193.181 de modele Lodgy.
"Fabrica din Tanger este o parte integrala din povestea de succes a Dacia. De la inaugurarea ei, in 2012, a avut o crestere exceptionala a productiei si a atins nivelul asteptat de calitate intr-un timp record", a declarat Francois Mariotte, directorul de marketing si vanzari al Dacia.
Uzina din Tanger are o capacitate de 340 de mii de autoturisme pe an.
M.D. ...citeste mai departe despre "Dacia a construit 1.000.000 de masini in Maroc" pe Ziare.com mai mult
Marti, 11 Iulie 2017, ora 13:54
Dacia este "marca de cucerire" prin care Renault intra pe pietele emergente si pregateste lansarea autovehiculelor cu pret mai ridicat din gama grupului, a declarat, joi, seful producatorului auto francez, Carlos Ghosn, la deschiderea unei uzine in Maroc, care va produce masini low-cost.
Grupul Renault comercializeaza autovehicule low-cost sub brandul Dacia in Europa si sub marca proprie in alte regiuni ale lumii, potrivit portalului Europe1.
Ghosn a respins existenta unei competitii intre Renault si Dacia.
Dacia "este o marca de cucerire care ne permite sa intram in tarile emergente si sa pregatim venirea marcii Renault, intrucat permite persoanelor care nu au foarte multi bani sa cumpere un autovehicul Dacia, dupa care sa migreze catre Renault", a spus el.
Renault a inaugurat, joi, o fabrica in Maroc care va produce monovolumul Dacia Lodgy si un mic vehicul utilitar. Potrivit AFP, productia fabricii va fi completata cu un al treilea autovehicul, tinut inca secret. Capacitatea va ajunge la 400.000 de unitati pe an, dupa extinderea capacitatilor, situate la 150.000-170.000 de autovehicule, cu o a doua linie de productie.
"Fabrica din Pitesti functioneaza la capacitate maxima astazi. Am analizat o dublare a productiei, dar nu a fost posibil. Capacitatea suplimentara pentru productia Lodgy a fost localizata in Tanger".
"Capacitatea fabricii din Tanger va creste pentru a ajunge la nivelul celei din Pitesti (de circa 350.000 de unitati). Nu avem idei... mai mult
Joi, 09 Februarie 2012, ora 21:55
Renault a deschis o fabrica uriasa pentru productia de masini "low cost" in Maroc, care va ajunge la 400.000 de unitati pe an in 2013, si va avea in prima faza ca principala piata de export Europa, iar sindicalistii francezi acuza "Loganizarea" unor modele care vor reduce cota de piata a Renault.
Uzina Dacia din Romania livreaza automobile pe 47 de piete din Europa si regiunea Mediteranei, in timp ce fabrica din Tanger ar fi trebuit sa aprovizioneze regiunea Africii, dar si alte zone mai indepartate, potrivit AFP.
Deschiderea fabricii din Maroc nu se face in detrimentul Frantei, a afirmat directorul general al Renault, Carlos Ghosn, in timpul ceremoniei, la care a participat si regele Marocului, Mohammed al VI-lea.
Fabrica din Maroc a atras critici puternice in Franta
Fabrica din Tanger a atras critici puternice in Franta din cauza declinului constant al productiei grupului in tara de origine. Capacitatea fabricii se va situa in prima faza la 150.000-170.000 de unitati, cu o singura linie de productie, si circa 6.000 de angajati. Cutiile de viteze si motoarele, precum si alte componente, vor fi importate din Franta, Spania si Romania.
"Nu este ceva facut pe seama Frantei si din contra va da de lucru in Franta centrelor de inginerie, fabricilor de motoare si furnizorilor. In acelasi timp alocam in Franta productie cu valoare adaugata mai ridicata, precum masini electrice sau baterii", a spus el.
Productia uzinei din Maroc face parte din categoria... mai mult
Joi, 09 Februarie 2012, ora 20:40