IMM-urile romanesti cred ca o sa aiba mari probleme cu noile reguli ale UE privind datele personale pe care trebuie sa le implementeze pana in luna mai. Procedurile sunt complicate, costurile mari, iar amenzile uriase, fiind raportate la cifra de afaceri. In aceste conditii, avand in vedere timpul scurt ramas si pentru a evita amenzi usturatoare si chiar falimentul, reprezentantii IMM-urilor cer sprijinul statului.
Solicitarea a fost facuta marti, intr-o conferinta de presa, de catre vice - presedintele Consiliului National pentru Intreprinderile Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), Liviu Rogojinaru.
Regulamentul privind Protectia Generala a Datelor nr. 679/2016 va intra in vigoare pe 25 mai, iar pana atunci fiecare societate va trebui sa aiba un sistem transparent de prelucrare a datelor cu caracter personal si, in multe cazuri, chiar un angajat dedicat administrarii acestora.
Societatile care nu respecta prevederile Regulamentului risca amenzi in valoare pana la 20 de milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri. Sunt sanctiuni care ar putea duce la falimentul multor societati, mai ales din randul celor mici si mijlocii, sustine Liviu Rogojinaru.
"Chiar in aceste conditii, nu exista masuri si programe destinate sprijinirii IMM-urilor in implemetarea Regulamentului, cu toate ca mai sunt 3 luni pana la data aplicarii lui," a declarat acesta.
Rogojinaru sustine ca statul ar trebui sa asigure un serviciu de consiliere gratuita pentru IMM-uri, prin... mai mult
Marti, 06 Februarie 2018, ora 18:51
Liviu Rogojinaru, Presedinte A.P.I.I.R
APIIP a luat fiinta la inceputul anului 2004, avand ca membri fondatori 52 dintre cele mai importante companii din Industria de Publicitate romaneasca.
APIIP este o asociatie deschisa catre toate firmele din Industria de Publicitate.
Principalele domenii reprezentate in cadrul Asociatiei sunt:
- productie publicitara;
- printing;
- promotionale;
- materiale si echipamente.
•Piata de publicitate in 2010: scadere de 15%
•Care sunt cele mai eficiente metode de promovare
•Participarea la targuri si expozitii, pana in 10.000 de euro in Romania
"Una dintre cele mai eficiente metode de promovare o reprezinta participarea la targuri si expozitii. O firma care are potential ar trebui sa participe la targuri. In Romania, inscrierea costa pana in 10.000 euro, iar in strainatate suma platita este de aproximativ 25.000 euro", a declarat Liviu Rogojinaru, presedinte A.P.I.I.R.
mai mult
Luni, 08 Noiembrie 2010, ora 03:04
Liviu Rogojinaru, Presedinte A.P.I.I.R
APIIP a luat fiinta la inceputul anului 2004, avand ca membri fondatori 52 dintre cele mai importante companii din Industria de Publicitate romaneasca.
APIIP este o asociatie deschisa catre toate firmele din Industria de Publicitate.
Principalele domenii reprezentate in cadrul Asociatiei sunt:
- productie publicitara;
- printing;
- promotionale;
- materiale si echipamente.
•Cum va evolua piata publicitatii in 2010?
•De ce e mai importanta publicitatea in criza?
•Cum ne promovam pe timp de criza?
"Pe timp de criza este foarte important sa apelezi la publicitate, pentru ca acum este momentul sa devii vizibil in fata publicului tau tinta. Cei care detin putere financiara pot apela la publicitatea radio-TV.Pe de alta parte, pentru cei care au cunoscut criza, publicitatea indoor si outdoor e mai putin scumpa si ofera o vizibilitate mare pe piata, a declarat Liviu Rogojinaru, presedintele Asotiatiei Producatorilor si Importatorilor de Publicitate din Romania.
mai mult
Marti, 27 Iulie 2010, ora 06:23