Formatul de continut video online care va avea cea mai rapida evolutie in perioada urmatoare va fi streamingul live, arata estimarile celui mai mare furnizor de echipamente de conectivitate AV/IT si solutii de administrare.
"Streamingul live este la ora actuala omniprezent - de la Facebook la YouTube, Instagram IGTV, site-uri web, webinare - seminarii online, conferinte video si multe altele. Consumul de continut video online non-stop se transforma in normalitate, iar formatul cu cea mai rapida evolutie este streamingul live. Prin urmare, estimarile arata ca, pana in anul 2022, 82% din traficul pe Internet va fi format din continut video. Printre cele mai des intalnite utilizari se numara: evenimentele, sedintele si salile de clasa, crearea de continut video, serviciile religioase", precizeaza reprezentantii ATEN International Co. Ltd.
Potrivit sursei citate, in prezent, cea mai populara platforma pentru streaming live continua sa fie Twitch, care a debutat ca platforma pentru pasionatii de jocuri care doreau sa arate propriile sesiuni de gaming fanilor din intreaga lume. Acest serviciu a fost achizitionat de Amazon in anul 2014 pentru suma de 1 miliard de dolari, iar in 2018 Twitch a anuntat ca a intermediat transmiterea a circa 775 milioane ore de continut video live, ceea ce reprezinta mai mult decat dublu fata de YouTube.
Pe locul secund in ierarhia streamingului live se afla Facebook, iar conform Google Trends, termenul "Facebook live stream" a inregistrat... mai mult
Luni, 13 Aprilie 2020, ora 16:32