Libra Internet Bank a lansat recent versiunea upgrade a produsului prin care iti poti deschide un cont curent de business, 100% autonom si 100% online.
Principalele noutati:
*Design nou
*Experienta de utilizare premium
*Flux de deschidere simplu si intuitiv
*Semnatura electronica asigurata de catre banca, la semnarea documentatiei contractuale
Pe langa deschiderea unui cont curent in lei, ai si posibilitatea deschiderii unui cont in euro si/sau in dolari, iar odata cu aceasta versiune, poti accesa acest produs bancar de pe dispozitivele mobile. Solutia este disponibila clientilor cu administrator unic.
Contul Online Business - oriunde, oricand si de pe orice dispozitiv mobil.
Completezi formularul in 5 minute si primesti raspuns in cateva ore.
Mai multe informatii despre Contul Online Business poti afla si din cel de-al 4-lea episod Libra Podcast | to the Moon and BANK - Solutii digitale pentru antreprenori.
Viziteaza-ne pe website si intra in parteneriat cu Libra Internet Bank, fara hartii si fara drumuri la banca! ...citeste mai departe despre "Contul Online Business - o solutie digitala marca Libra Internet Bank pentru firme si profesii liberale" pe Ziare.com mai mult
Joi, 03 Decembrie 2020, ora 11:48
Libra Internet Bank este a 3-a banca din Romania care introduce serviciul plati instant in oferta proprie si este singura banca din sistem care include acest serviciu in mod gratuit in oferta standard pentru clientii persoane fizice. Astfel, platile realizate prin intermediul aplicatiilor de internet banking si mobile banking ale Libra Internet Bank vor ajunge in contul beneficiarului de la alta banca participanta la infrastructura de Plati Instant, in mai putin de 10 de secunde, oricand ar fi realizate (24/7/365).
"Suntem, in primul rand, o banca de actiune. Prin tot ceea ce facem, ne propunem sa raspundem cerintelor de siguranta, rapiditate si mobilitate ale omului modern. Dupa ce am lansat, in premiera in Romania, contul si creditul bancar 100% online, fara hartii si fara drumuri la banca, acum ne alaturam deschizatorilor de drumuri si in ceea ce priveste platile de retail in timp real. Incepand de astazi, clientii nostri persoane fizice se pot bucura de platile instant, asigurate printr-un mediu securizat si avand un grad sporit al rapiditatii si disponibilitatii", a declarat Ionel Umbres, Director General Adjunct al Libra Internet Bank.
Serviciul este disponibil pentru platile in lei efectuate prin aplicatiile de Internet Banking si Mobile Banking ale LIBRA INTERNET BANK, catre beneficiari care au conturi deschise la celelalte banci inrolate in sistemul platilor instant: Banca Transilvania si CEC. Odata cu cresterea numarului de banci care adera la noua schema... mai mult
Joi, 28 Noiembrie 2019, ora 14:03
Libra Internet Bank a fost revelatia editiei din acest an a MasterCard Bank of the Year, unde a obtinut doua premii importante - "Cea mai inovatoare banca" si "Produsul de economisire al anului".
Pe langa faptul ca a castigat unul dintre cele mai ravnite premii, cel pentru cea mai inovatoare banca, este remarcabil ca Libra Internet Bank a fost singura banca premiata din afara Top 6 banci din Romania.
"Wow, aceste premii sunt o surpriza foarte placuta pentru noi. Anul 2017 a fost cel mai bun din istoria bancii, nu doar din perspectiva rezultatelor financiare, ci si a realizarii unor proiecte apreciate in mod deosebit de clienti, dar iata si de un juriu atat de prestigios. Multumesc tuturor colegilor pentru efortul depus si actionarilor pentru sprijinul constant", a declarat Emil BITULEANU, Director General Libra Internet Bank.
MasterCard Bank of the Year este un concurs de prestigiu, aflat la a treia editie in Romania. Castigatorii au fost decisi de un juriu format din aproximativ 30 de personalitati din mediul de business, academic si reprezentanti ai autoritatilor din industria bancara.
Produsul cu care Libra Internet Bank a convins juriul ca este cea mai inovatoare banca din Romania este chatbotul dezvoltat de specialistii bancii.
Aplicatia informatica, gandita pentru a usura cat mai mult interactiunea clientilor cu banca si a reduce timpul alocat operatiunilor bancare, preia cereri de credit si de carduri de credit, dar deschide si conturi bancare, totul... mai mult
Vineri, 13 Aprilie 2018, ora 11:29
Leya, primul chatbot din Romania pentru vanzarea produselor bancare catre clienti noi, a inregistrat peste 10.000 de interactiuni cu persoanele interesate de produsele Libra Internet Bank disponibile online, in primele patru luni de la lansare.
Libra Internet Bank este prima banca din Romania care ofera persoanelor fizice posibilitatea de a-si deschide un cont bancar si de a obtine un credit sau un card de credit prin intermediul unui chatbot.
"Leya a fost conceputa pentru a oferi o modalitate simpla si prietenoasa de accesare a produselor noastre digitale. Leya iti poate face o simulare de credit, iar apoi, daca esti multumit, te ghideaza pas cu pas spre deschiderea unui cont si obtinerea variantei de finantare dorita. Ai nevoie doar de un telefon mobil sau un laptop cu camera web si cateva minute la dispozitie", a declarat Octavian HERA, Director Marketing & Digital la Libra Internet Bank.
Cum functioneaza chatbot-ul Leya?
Leya preia solicitarile clientilor 24/7 si ghideaza clientul, printr-un dialog de tip messenger, pentru a obtine produsul dorit.
Atat pentru deschiderea conturilor bancare online, cat si pentru obtinerea unui credit sau card de credit online, interactiunea este asigurata 100% online, iar eventuala documentatie de credit este semnata de catre client prin utilizarea unei semnaturi electronice pusa la dispozitie in mod gratuit de catre banca.
Cei care totusi doresc sa apeleze la serviciile unui operator uman au in continuare... mai mult
Marti, 13 Martie 2018, ora 12:17
Libra Internet Bank a inregistrat, la finalul anului 2014, o crestere de 33% a numarului de tranzactii realizate prin Internet Banking, ajungand la o valoare de peste 10 miliarde de lei.
Rezultatele bancii au fost premiate in cadrul Galei Online Banking, cand a obtinut premiul pentru "Cea mai mare crestere anuala a numarului total de tranzactii si a numarului de tranzactii efectuate de clientii persoane juridice in 2014".
Libra Internet Bank lanseaza abonamentul pentru IMM-uri
Aceasta crestere se datoreaza, in principal, tranzactiilor efectuate de clientii persoane juridice, dar mai ales "datorita imbunatatirii si dezvoltarii serviciului de Internet Banking, prin adaugarea de noi functionalitati si ...citeste mai departe despre "Libra Bank, crestere spectaculoasa a tranzactiilor realizate pe Internet" pe Ziare.com mai mult
Joi, 07 Mai 2015, ora 11:13
Libra Internet Bank a lansat o noua versiune imbunatatita a platformei sale de Internet Banking, care, pe de o parte asigura o mai mare viteza de acces, dar pastreaza si optiunile precedente cum ar fi posibilitatea de a verifica online a unui partener de afaceri cu date de la RECOM, CIP, etc.
In noua versiune, clientii pot vedea din prima pagina soldurile conturilor actualizate in timp real dupa fiecare operatiune in timpul zilei, precum si calea directa spre cele mai frecvente operatiuni (plati, vizualizare solduri si extrase de cont, autorizare operatiuni, constituire/spargere depozite etc), au anuntat, marti, reprezentanti ai bancii.
De asemenea, pot efectuate rapid, intr-o singura pagina, mai multe plati din acelasi cont, catre mai multi beneficiari (OP multiplu) si parcurg mai putini pasi pentru autorizarea unui ordin de plata. Formularul pentru schimburi valutare a fost simplificat, iar evolutia cursului valutar BNR poate fi urmarita mai usor.
Noua versiune pastreaza optiunile precedente, cum sunt facilitatea setarii de alerte gratuite prin email/sms la procesarea unei plati sau o noua incasare, posibilitatea de import/export de ordine de plata din fisiere de tip CSV, optiunea de activare/dezactivare a cardului pentru utilizarea online (numai persoane fizice) si serviciul ACCES INVESTIGATOR, produs taxabil creat de Libra Internet Bank, care permite clientului investigarea online a partenerilor de afaceri, prin acces instant la bazele de date ale RECOM, CIP,... mai mult
Marti, 12 Februarie 2013, ora 11:50
Libra Bank a anuntat ca, incepand din luna august, isi schimba denumirea in Libra Internet Bank, banca pastrandu-si focusul pe nisa sa traditionala, cea a profesiilor liberale si a IMM-urilor, urmand sa exploateze si oportunitatile oferite de mediul online, informeaza NewsIn."Consecinta a deciziilor adoptate recent la nivel de actionariat si management al bancii, aceasta componenta marcheaza o noua etapa de dezvoltare pentru banca.
Libra Internet Bank va pastra focusul pe nisa sa traditionala - cea a profesiilor liberale si a IMM-urilor- adaptandu-se insa contextului actual, dar si ritmului si cerintelor clientilor, oferindu-le servicii virtuale competitive, servicii care nu se vor limita la serviciile clasice disponibile in prezent in mediul bancar.", se arata intr-un comunicat al bancii.Potrivit reprezentantilor bancii, primii pasi in exploatarea oportunitatilor de dezvoltare oferite de mediul online au fost deja facuti de banca, incepand cu pozitionarea serviciului Internet Banking sub platforma Next Level Internet Banking.
Libra Internet Bank a inregistrat la sfarsitul anului 2010 un profit net de 10,08 milioane lei (dupa standardele IFRS). Pentru primul semestru al acestui an, banca a raportat un profit net cumulat in suma de 9,15 milioane lei (dupa standardele RAS). mai mult
Joi, 18 August 2011, ora 16:27
Libra Bank a relansat serviciul de internet banking, pe o noua platforma online performanta, cu o interfata moderna si foarte usor de folosit, serviciul de Internet Banking de la Libra Bank se pozitioneaza incepand din aceasta luna sub conceptul: Next- Level Internet Banking. „Next Level Internet Banking inseamna a merge dincolo de operatiunile elementare, standard, regasite la majoritatea serviciilor de tip Internet Banking. Folosim tehnologia pentru a aduce avantaje reale clientilor nostri, pentru a satisface nevoile complexe pe care acestia le au, depasind nivelul strict al operatiunilor bancare.
Pentru aceasta, imbunatatim constant serviciul atat la nivel de facilitati oferite cat si la nivel de intuitivitate si accesibilitate, transformand interactiunea online pe care clientii o au cu banca intr-o experienta pozitiva si realmente utila.” a declarat Emil Bituleanu, Presedinte Libra Bank.
Noua pozitionare este sustinuta de serviciile superioare oferite care transforma serviciul IBK de la Libra Bank intr-un instrument cotidian in desfasurarea activitatilor financiare, pastrand in acelasi timp avantajele de baza ale internet banking-ului: securitate, rapiditate si comoditate. In plus, specialistii Libra Bank sunt alaturi de clienti si acorda suportul necesar – direct sau prin telefon - pentru orice operatiune desfasurata prin intermediul serviciului IBK.Next Level Internet Banking vine cu doua noi servicii, Acces Investigator si Serviciul de Alerte,... mai mult
Luni, 24 Ianuarie 2011, ora 16:13
Libra Bank lanseaza Cardul InternetBanking.ro, primul card Libra care ofera utilizatorilor atat un grad mare de control cat si o protectie sporita impotriva fraudelor. Cardul InternetBanking.ro este un card destinat in special utilizarii pe internet, la plata tranzactiillor efectuate online, si are dubla functionalitate, putand fi utilizat atat ca un card de credit, cu perioada de gratie, cat si ca un card de debit, si se poate folosi de persoanele fizice, avand utilizare interna si internationala.
Cardul InternetBanking.ro poate fi activat sau dezactivat pentru utilizarea online in orice moment in timp real direct din serviciul Internet Banking pus la dispozitie in mod gratuit de catre Libra Bank.
In plus, desi este un card destinat cu preponderenta utilizarii online, cardul InternetBanking.ro are o arie larga de utilizare, putand fi folosit atat pentru plati la comercianti cat si pentru retrageri de numerar la POS si ATM. De asemenea, pentru toti posesorii cardului InternetBanking.ro, Libra Bank ofera gratuit polita de asigurare impotriva uzului fraudulos, asigurare de care clientul beneficiaza inca din momentul emiterii cardului si care acopera atat pagubele rezultate din furt si pierdere cat si utilizarea frauduloasa online prin furtul din retelele informatice.
Astfel, indiferent daca utilizatorul a pierdut sau i-au fost furate cardul bancar sau datele continute de acesta, achizitia de bunuri sau retragerea de bani in aceste circumstante sunt acoperite de... mai mult
Marti, 28 Septembrie 2010, ora 11:16