Laptaria cu Caimac, producatorul de lactate de specialitate, 100% romanesti, naturale si minim procesate, este castigatoarea votului public in cadrul Galei Made in Romania: Liga BVB (Bursa de valori Bucuresti) 2019.
Timp de doua saptamani, publicul a avut posibilitatea de a vota brandul romanesc favorit si de a alege castigatorul de anul acesta dintr-o lista de 50 de branduri cu cele mai bune povesti de crestere din Romania. Astfel, la mai putin de un an de cand se afla pe piata, brandul Laptaria cu Caimac a obtinut 33% din totalul voturilor exprimate si a putut ajunge la aceasta performanta cu ajutorul publicului.
"In momentul in care ne-am decis sa conturam acest proiect, stiam ca vom intampina dificultati si ca nu o sa fie cea mai usoara calatorie din viata noastra, dar, cu siguranta, este una dintre cele mai frumoase. Aceasta poveste este pentru noi o dovada clara ca vrem si ca putem sa le oferim oamenilor gustul adevarat al laptelui, iar sustinerea publicului ne arata ca suntem in directia potrivita", a declarat Adrian Cocan, manager Laptaria cu caimac.
Made in Romania: Liga BVB este un proiect unic al Bursei de Valori Bucuresti (BVB) lansat in scopul identificarii, promovarii si sustinerii celor mai bune povesti de crestere din Romania, viitoarele motoare ale economiei romanesti si, totodata, sprijinirea acestora pe tot parcursul unui an pentru a le ajuta sa-si aduca afacerile la nivelul urmator prin imbunatatirea transparentei, vizibilitatii si, cel mai... mai mult
Miercuri, 15 Mai 2019, ora 21:48
Gustul laptelui adevarat, direct de la vacuta ingrijita cu mare atentie, pare sa fie mai degraba pe cale de disparitie, in ziua de astazi, cand toate produsele sunt ultraprocesate.
In toata aceasta abundenta de "bunatati" produse in serie, un brand 100% romanesc este singurul care vinde produse nestandardizate - Laptaria cu Caimac.
"Produsele noastre nu am nimic in plus. Au insa enorm de multe in minus: nu avem lapte praf, nu compusi de lapte praf, nu avem uleiuri vegetale, nu avem stabilizatori, nu avem E-uri, nu avem coloranti, nu avem zahar", explica Adrian Cocan, managerul Laptariei cu Caimac.
Pornind de la aceasta informatie, Business24 a aflat foarte multe detalii despre mica ferma, care in 2018 a devenit un brand de mare valoare pentru Romania.
Daca in iulie 2018 au vandut saptamanal 1.150 de sticle de lapte si 500 de borcane de iaurt, in februarie 2019, vanzarile au crescut la 16.000 de sticle de lapte, 13.250 de borcane de iaurt, 7.500 de sticle de sana si lapte batut, 2750 de borcane de smantana, 750 de cutii de cas zvantat si 150 de kg alte branzeturi.
"Ferma a pornit-o socrul meu, domnul Nicusor Serban, in 1994, cu un tractor cumparat cu bani imprumutati. A luat in arenda terenuri de la proprietari persoane fizice (model pastrat pana azi) . In 1998 a cumparat prima vaca, pentru uz gospodaresc", povesteste Adrian Cocan, intr-un interviu acordat Business24.
Apoi a mai cumparat vaci, pentru ca au cerut lapte prietenii si rudele. In 2005, numarul... mai mult
Luni, 15 Aprilie 2019, ora 12:30
Laptaria cu Caimac este producatorul de lactate de specialitate, 100% romanesti, naturale si minim procesate. Lansat in iunie 2018, Laptaria cu Caimac a adus pe rafturile magazinelor produse create cu pasiune si responsabilitate, din lapte de la vaci hranite din culturi proprii si ingrijite cu dedicare. Produsele lansate pana acum in magazine sunt: laptele de la vaca, iaurtul natural, casul zvantat, sana, laptele batut si smantana dolofana.
Toata gama de produse Laptaria cu Caimac a avut o dinamica de crestere pozitiva inca din primele luni de la lansare. Daca in iulie 2018 s-au vandut saptamanal 1.150 de sticle de lapte si 500 de borcane de iaurt, in februarie 2019, vanzarile au crescut la 16.000 de sticle de lapte, 13.250 de borcane de iaurt, 7.500 de sticle de sana si lapte batut, 2750 de borcane de smantana, 750 de cutii de cas zvantat si 150 de kg alte branzeturi.
"2018 a fost un an curajos pentru noi si ne dorim sa mergem mai departe cu aceasta doza de curaj, mai ales ca reactia consumatorilor a fost una foarte buna si vrem sa le multumim ca ne-au sustinut si ca ne sunt alaturi. La randul nostru, noi continuam sa investim in calitate si inovatie si vrem sa oferim produse cat mai sanatoase, naturale si gustoase. Planurile de dezvoltare prevad extinderea produselor Laptaria cu Caimac si in reteaua Shop&Go, dar suntem in discutii si cu alte 4 retele de supermarketuri si retele locale de bacanii. De asemenea, pe langa extinderea in magazine, ne dorim ca pana la... mai mult
Joi, 11 Aprilie 2019, ora 12:29