Primul model 100% electric de la Dacia, botezat Spring, va fi prezentat, joi, de catre francezii de Renault in cadrul evenimentului dedicat mobilitatii electrice, Renault eWays, organizat la Paris.
Astfel, in perioada 15 - 26 octombrie, Grupul Renault va explora viitorul mobilitatii, oraselor si tehnologiilor alaturi de experti, parteneri si alti invitati cu scopul de a incuraja dezbaterea in jurul electromobilitatii.
Evenimentul va fi inaugurat de catre Luca de Meo, CEO Groupe Renault, acesta urmand sa dezvaluie inovatiile hibride si 100% electrice ale companiei. Printre acestea se vor afla: un showcar care anunta viitorul crossover electric al marcii Renault (bazat pe noua platforma CMF-EV dedicata vehiculelor electrice), Spring - masina electrica accesibila tuturor, care intruchipeaza noua revolutie Dacia, precum si gama extinsa de modele electrice si electrificate, inclusiv Renault Arkana E-TECH Hybrid, noul SUV hibrid coupe care va fi disponibil in Europa.
Dacia Spring, primul model 100% electric al gamei, prefigureaza o masina incadrata pe segmentul mini cu 5 usi si 4 locuri ce va fi disponibila din anul 2021, potrivit constructorului auto de la Mioveni.
Noul autoturism afiseaza atributele recunoscute ale marcii, respectiv: simplitate, robustete si accesibilitate, iar versiunea de serie vizeaza o autonomie de circa 200 km conform normelor WLTP.
Conform fisei tehnice, Dacia Spring va avea o caroserie de culoare gri inchis, cu elemente decorative... mai mult
Joi, 15 Octombrie 2020, ora 08:34
Renault va introduce versiuni hibride la cele mai bine vandute modele ale sale, a anuntat producatorul auto francez.
Producatorii auto se grabesc sa lanseze modele complet electrice si plug-in hibride pentru a indeplini cerintele europene mai stricte privind emisiile si pentru a evita amenzile masive. Reglementarile vor intra in vigoare in perioada 2020 - 2021, arata Reuters.
Incepand din 2020, Renault va lansa un model hibrid Clio si variante plug-in hibride (reincarcabile la priza) pentru mini SUV-ul Captur si hatchback-ul Megane.
"Ceea ce vedem acum este extinderea masinilor electrice, intr-un ritm care difera de la o companie la alta", a afirmat Carlos Ghosn, directorul general al aliantei Renault-Nissan-Mitsubishi, la un eveniment desfasurat inaintea Salonului Auto de la Paris.
De asemenea, Renault a confirmat lansarea in 2019 a unui model electric low-cost K-ZE in China, produs de societatea mixta alcatuita din Renault-Nissan si grupul chinez Dongfeng.
Renault a anuntat ca noile sale modele electrice vor avea o autonomie de 250 de kilometri.
Renault are ca obiectiv dublarea productiei modelului sau complet electric Zoe la fabrica sa de la Flins, la vest de Paris, ca parte a planului de a investi peste un miliard de euro in vehiculele electrice si in lansarea de noi modele.
In perioada 2015-2017, Zoe a fost cel mai bine vandut vehicul electric in Europa, dar anul acesta se confrunta cu concurenta venita din partea modelului imbunatatit Nissan... mai mult
Marti, 02 Octombrie 2018, ora 10:11
Jurnalistii francezi au facut un anunt extraordinar despre viitorul Dacia, producatorul roman pregatindu-se de lansarea unor noi modele.
Conform portalului Caradisiac, viitorul producatorului roman este unul sigur, proprietarul Renault fiind foarte multumit de evolutia vanzarilor.
Pentru a nu pierde cota de piata castigata cu greu, mai ales in Europa Occidentala, Dacia trebuie sa propuna ceva nou in cel mai scurt timp.
Acest "ceva" nou ar putea insemna unul sau chiar mai multe modele noi, pentru extinderea gamei actuale de autoturisme.
"Se vorbea despre o decapotabila sau despre un coupe bazat pe Sandero, insa aceste proiecte vor ramane deocamdata in sertarele inginerilor. S-a luat in considerare si o noua berlina, insa s-a ajuns la concluzia ca Loganul este suficient. Cu toate acestea, gama Dacia nu va ramane fixa, ci ar trebui sa aiba in urmatorii doi ani un nou model care sa aiba cifre de vanzari impresionante. Va fi un model ...citeste mai departe despre "Francezii fac un anunt extraordinar despre viitorul Dacia: Ce modele noi se pregatesc de lansare" pe Ziare.com mai mult
Marti, 06 Octombrie 2015, ora 20:28
Renault a prezentat un plan ambitios ce vizeaza extinderea in Orientul Mijlociu pana in 2017, prin lansarea de 11 noi modele ce vor fi disponibile in regiune in urmatorii trei ani, transmite TradeArabia News Service.
Producatorul auto francez vrea sa vanda 75.000 de vehicule si sa-si tripleze cota de piata in Orientul Mijlociu la 3% pana in 2017, potrivit Agerpres
Peyman Kargar, vicepresedinte Renault pentru Africa, Orientul Mijlociu si India, a afirmat: 'Orientul Mijlociu este o regiune cheie pentru compania noastra. Am construit un plan ambitios pe trei ani pentru a ne majora gradual cota de piata. Anul 2015 va arata care sunt planurile noastre de viitor'.
Compania franceza se bazeaza pe pretul convenabil al modelelor din gama entry level, cum ar fi Duster, si pe cererea in crestere pentru noi modele, cum ar fi Symbol, Dokker Van, Zoe, Clio R S si Captur.
Renault a inregistrat anul trecut o crestere de 39% a vanzarilor in Arabia Saudita, Bahrein, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Oman si Qatar (Consiliul de Cooperare al Golfului - GCC).
Cele mai bine vandute modele Renault in Arabia Saudita si in Emiratele Arabe Unite au fost anul trecut Duster si Fluence.
Cel mai bine vandut vehicul Renault din 2014 a fost SUV-ul Duster, comercializat atat sub marca Renault, cat si Dacia, 395.000 de exemplare din acest model fiind vandute anul trecut. Urmeaza Renault Clio (379.000 de unitati) si Logan, vandut sub ambele marci, cu 235.000 de unitati livrate.
Compania... mai mult
Marti, 24 Februarie 2015, ora 15:18
Renault Trucks profita de avantajul trecerii la standardul Euro 6 pentru a-si reinnoi intreaga gama. Aceasta reinnoire a facut obiectul unei investitii a Grupului Volvo de peste 2 miliarde de euro precum si al celei mai riguroase testari pe care Renault Trucks a efectuat-o in intreaga sa istorie. Scopul este clar: acela de a furniza clientilor sai un instrument perfect, fiabil si de inalta performanta care le va permite sa-si tina costurile sub control. Mai mult decat oricand, Renault Trucks considera camionul ca fiind centrul de profit ce nu trebuie sa-si dezamageasca clientii, protejandu-i, si oferind in acelasi timp mandrie soferilor.
Prezentarea noii game Renault Trucks Euro 6 pe 11 iunie este un eveniment remarcabil deoarece este prima data cand un producator si-a reinnoit intreaga sa gama in acelasi timp. Acest lucru a fost posibil cu o investitie de 2 miliarde de euro in cadrul proiectului, Renault Trucks realizand astfel cel mai riguros program de testare din intreaga sa istorie.
In conditiile in care calitatea si fiabilitatea nu sunt lucruri care pot fi indeplinite usor, obtinerea lor a implicat ore intregi de testare si cercetare. Inca din 2008 acest proces a dus la testarea calitatii a 300 de vehicule pe o distanta de 10 milioane km si 5 milioane de ore suplimentare de testari la bancul de probe, la temperaturi cuprinse intre -40 grade C la +60 grade C.
Proiectata si dezvoltata in stransa legatura cu 50 de clienti internationali, noua gama isi propune... mai mult
Vineri, 21 Iunie 2013, ora 15:44
Constructorul auto francez Renault, care detine si marca Dacia, tinteste o cota mai mare din piata europeana si planuieste sa ajunga la acest rezultat cu ajutorul noilor modele lansate in acest an, inclusiv Logan, precum si prin cele lansate la sfarsitul lui 2012, Clio IV si Sandero.
Conditiile de piata din Europa raman dificile si in acest an, Renault prognozand o contractie de cel putin 3% a pietei auto, fata de o crestere de 3% la nivel mondial, sustinuta de evolutiile din China, America de Nord, India, Rusia si Brazilia, scrie Mediafax.
Grupul francez, care detine Automobile Dacia, va continua dezvoltarea afacerilor pe pietele din afara Europei, dar tinteste si cresterea cotei de piata pe continent.
"In Europa, grupul tinteste cresterea cotei de piata prin lansari de noi produse (Captur, ZOE, Clio Estate si noul Logal) si prin lansarile de la sfarsitul lui 2012 (Clio IV si noul Sandero), care isi vor face simtit impactul in acest an, cu o politica sustenabila de preturi", se arata in raportul Renault.
Renault a vandut anul trecut 2,55 milioane de autovehicule, in scadere cu 6,3%, inregistrand cresteri in toate regiunile cu exceptia Europei.
Astfel, vanzarile companiei in afara Europei au urcat la un nou record, de 1,3 milioane unitati, in crestere cu 9,1%. Evolutia pozitiva din Rusia si Asia (+21,6%), regiunea Marii Negre si Africa (+4,4%), America Latina (+13,6%) si Asia-Pacific (+0,4%) nu au acoperit declinul de 18% inregistrat in Europa.
Dacia,... mai mult
Joi, 14 Februarie 2013, ora 12:33
Grupul auto francez Renault este pe punctul de a face un anunt cu privire la modele sale pe segmentul de varf (high-end), a declarat duminica ministrul francez al Industriei, Arnaud Montebourg.
"Mai multe decizii urmeaza sa fie anuntate de Renault pe segmentul de varf", a declarat Arnaud Montebourg intr-un interviu comun acordat BFM-TV, RMC si Le Point. "Cred ca Renault va crea patru modele pe segmentul premium deoarece au decis sa intre in forta pe acest segment", a adaugat ministrul francez, citat de Reuters.
Un purtator de cuvant de la Renault a refuzat sa faca comentarii cu privire la declaratiile lui Arnaud Montebourg, adaugand doar ca singurul anunt pe care grupul l-a facut pana acum cu privire la vehiculele sale din segmentul de varf este noua generatie a modelului Espace, care va fi lansata in 2014. "In perioada urmatoare, pasii importanti sunt Clio 4 si Zoe", a mai spus purtatorul de cuvant.
Cea de a patra generatie a modelului Clio este prima creatie completa a noului sef de design Laurens van den Acker, angajat de Renault de la Mazda. Zoe este un automobil electric pe care Renault are de gand sa-l lanseze pe piata pana la finele acestui an.
In luna iunie a acestui an directorul operational de la Renault, Carlos Tavares, a declarat ca Renault analizeaza adaugarea altor doua marci la portofoliul actual de branduri, compus in prezent din Dacia si Renault.
Potrivit planului prezentat de Tavares, Renault ar urma sa aiba un portofoliu compus din patru... mai mult
Luni, 27 August 2012, ora 10:41
Renault lanseaza in aceasta luna, in Romania, trei noi modele, Renault Megane Sport Tourer, Renault Scenic si Grand Scenic, gama Renault avand astfel cinci versiuni de caroserie, dupa ce in primavara au fost prezentate noul Megane si noul Megane Coupe, informeaza NewsIn. Sport Tourer este break-ul gamei, care are un ampatament mai lung cu 62 milimetri fata de noul Megane.
Gama cuprinde doua variante de echipare, Expression si Privilege, si motorizari pe benzina, 1,6 16V 110 CP si diesel, 1,5 dCi 85 CP si 1,9 dCi 130 CP.
Monovolumul compact Scenic, vandut de la lansarea din 1996 pana in prezent in 3,3 milioane de exemplare, va fi disponibil in variantele de echipare Expression si Privilege, oferind motorizarile pe benzina 1,6 16V 110 CP si diesel 1,5 dCi 85 CP si 1,9 dCi 130 CP.
Noul Grand Scenic, ce poate transporta pana la sapte persoane, este disponibil in versiunea de top Privilege, echipat cu propulsorul 1,9 dCi 130 CP.
mai mult
Miercuri, 16 Septembrie 2009, ora 12:57