Google celebreaza inchiderea Jocurilor Olimpice de la Londra, ce va avea loc duminica seara, printr-un logo foarte colorat, in care sunt reprezentati sportivi la mai multe discipline olimpice, pe un teren de sport verde.
Sportivii au costumatia, unii si obiectele specifice sporturilor pe care le practica si par sa defileze pe teren luandu-si la revedere. Literele din numele motorului de cautare Google sunt imprastiate pe "teren", fiind purtate de unii sportivi.
Ceremonia de inchidere a Jocurilor Olimpice de vara, desfasurate la Londra din 27 iulie, va avea loc duminica seara, pe durata a trei ore, pe scena fiind asteptate numeroase vedete pop britanice, ca Spice Girls si George Michael, dar si mii de voluntari, anuntandu-se un show grandios ca si deschiderea evenimentului sportiv.
In Romania, ceremonia va fi transmisa in direct de la ora 23.00, de Televiziunea Romana.
Gimnasta Sandra Izbasa, medaliata cu aur la sarituri la JO 2012, va purta drapelul Romaniei la ceremonie. mai mult
Duminica, 12 August 2012, ora 15:07
Google promoveaza, vineri, printr-un nou logo interactiv, turneul de fotbal de la Jocurile Olimpice de la Londra, care a debutat pe 25 iulie si se va incheia pe 11 august.
Noul logo al Google este unul interactiv, in care internautii pot interpreta rolul portarului - prezentat sub forma unui personaj animat - si trebuie sa apere poarta de mingiile trimise de un fotbalist - redat tot ca un personaj animat.
In noul logo, primele trei litere din cuvantul Google sunt plasate in partea din stanga a portii de pe terenul de fotbal, iar celelalte trei litere se regasesc in partea din dreapta a portii.
Fotbalul face parte din programul Jocurilor Olimpice de vara de la edi?ia secunda, din anul 1900, si a lipsit o singura data, la editia din 1932.
La prima editie a Jocurilor Olimpice moderne, organizata in 1896, ar fi avut loc si un turneu de fotbal, insa nu au existat dovezi ale unui asemenea eveniment. Dar la editiile din 1900 si 1904, in concurs au fost inscrise echipe de club, si nu natonale, si desi Comitetul International Olimpic considera oficiale aceste competitii, ele nu sunt recunoscute de FIFA. Astfel, primul turneu considerat oficial de toate par?ile este cel de la Londra din 1908, la care au participat sase echipe.
Interesul de care s-a bucurat fotbalul a facut ca in 1930 sa fie organizata prima editie a Campionatului Mondial, insa sportul a fost exclus din programul Jocurilor Olimpice din 1932, de la Los Angeles, din cauza popularitatii scazute a... mai mult
Vineri, 10 August 2012, ora 11:00
Google si-a schimbat, luni, logoul pentru a promova proba de aruncare a sulitei de la Jocurile Olimpice de la Londra 2012, care se desfasoara in perioada 7 - 11 august.
In noul logo, a doua litera "O" din cuvantul Google este inlocuita cu un sportiv care arunca o sulita. De asemenea, intregul logo are pe fundal imaginea unui stadion.
Aruncarea sulitei este o disciplina sportiva din cadrul atletismului.
Recordul mondial la proba feminina de aruncare a sulitei este detinut de Barbora Spotakova din Republica Ceha (72,28 de metri, in 2008), in timp ce recordul olimpic ii apartine sportivei Osleidys Menendez din Cuba (71,53 de metri, in 2004).
Recordul olimpic la proba masculina de aruncare a sulitei este detinut de Andreas Thorkildsen din Norvegia (90,57 de metri, in 2008).
Proba feminina de aruncare a sulitei la JO 2012 va debuta pe 7 august, cu calificarile, si se incheie pe 9 august, cu finala. La categoria masculina, calificarile vor incepe pe 8 august si proba se va incheia pe 11 august.
Romania nu are concurenti in proba de aruncare a sulitei de la Jocurile Olimpice de la Londra 2012.
Jocurile Olimpice de Vara de la Londra s-au deschis pe 27 iulie si se desfasoara pana pe 12 august. mai mult
Luni, 06 August 2012, ora 11:10
Google si-a schimbat, duminica, logoul pentru a promova proba de inot sincron de la Jocurile Olimpice de la Londra, care debuteaza in aceeasi zi si este destinata exclusiv sportivelor.
In noul logo, prima litera "O" din cuvantul Google este inlocuita cu opt sportive care se rotesc, pe fondul unui bazin de inot.
Inotul sincron era considerat la inceputul secolului al XX-lea un fel de balet in apa. Prima competitie de inot sincron s-a desfasurat in 1891 la Berlin (Germania), iar prima competitie de acest gen din Statele Unite ale Americii a avut loc pe 27 mai 1939, la Wright Junior College. In anul 1984, inotul sincron a devenit oficial un sport olimpic.
Inotul sincron este o forma hibrid de inot, dans si gimnastica. Inotatorii (solo, duete, trio sau echipe) efectueaza miscari sincronizate in apa, pe un fond muzical. Inotul sincron cere abilitasi avansate in apa si necesita forta, rezistenta, flexibilitate, gratie, arta si sincronizare perfecta, precum si un control perfect al respira?iei.
La Jocurile Olimpice si la Campionatul Mondial barbatii nu pot concura la proba de inot sincron, dar alte concursuri nationale si internationale permit si concurentii de sex masculin.
Probele sportive de inot sincron la Jocurile Olimpice de vara din 2012 debuteaza duminica si se vor desfasura pana pe 10 august la Centrul Acvatic din Londra. La aceasta proba sunt asteptati sa participe 104 sportive, doua medalii de aur fiind incluse in competitie - pentru inot sincron... mai mult
Duminica, 05 August 2012, ora 11:12
Google si-a schimbat, sambata, logoul pentru a promova proba sariturii cu prajina de la Jocurile Olimpice de la Londra, care debuteaza in aceeasi zi, la categoria feminina.
Noul Logo al Google prezinta o sportiva care efectueaza un salt cu prajina.
Saritura cu prajina este o proba de atletism. Prajinile, facute de obicei din fibra de sticla, pot avea dimensiuni diferite. Inainte de a sari, atletul sprijina prajina intr-o cutie cufundata la capatul pistei de decolare. Prajina se indoaie si apoi se indreapta, in timp ce saritorul incearca sa treaca peste bara cu picioarele inainte, eliberand parajina.
Recordul mondial la proba masculina de sarituri cu prajina este detinut de Sergei Bubka din Rusia (6,14 metri in aer liber in anul 1985), in timp ce recordul mondial feminin la sarituri cu prajina este detinut de Elena Isinbaieva din Rusia. Elena Isinbaieva a corectat de 27 de ori recordul mondial la saritura cu prajina, fiind prima femeie din lume care a depasit la saritura cu prajina inaltimea de 5 metri.
La Jocurile Olimpice de la Londra, proba de sarituri cu prajina incepe sambata si se incheie pe 10 august.
La proba sariturilor cu prajina participa 71 de atleti (37 de femei si 34 de barbati). In proba feminina de sarituri cu prajina, calificarile au loc sambata, 4 august, iar finala - pe 6 august. Pe de alta parte, calificarile in proba masculina de sarituri cu prajina se vor desfasura pe 8 august, iar finala - pe 10 august.
Jocurile Olimpice de Vara de... mai mult
Sambata, 04 August 2012, ora 13:11
Google si-a modificat logoul, vineri, pentru a marca debutul Jocurilor Olimpice, care se desfasoara la Londra, in perioada 27 iulie - 12 august.
Astfel, literele care formeaza logoul Google sunt insotite de cate un sportiv desenat: un fotbalist, o inotatoare, un atlet, un practicant de tir cu arcul si o scrimera. Alaturi de acestia se afla o minge de baschet si una de fotbal.
Cea de-a treia editie de la Londra a Jocurilor Olimpice va incepe vineri, iar capitala britanica va fi prima care realizeaza tripla olimpica: in 1908 si 1948 a gazduit deja doua editii ale JO din era moderna.
Invitatii la ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice 2012
Regina Marii Britanii insasi va deschide JO, dupa o receptie organizata la Buckingham in onoarea conducatorilor straini prezenti la eveniment. Printul William, sotia sa Kate, printul Harry, printul Charles si Camilla vor fi de asemenea prezenti.
Ceremonia de deschidere, in prezenta a 80.000 de spectatori si sub privirile a miliarde de telespectatori, a fost incredintata lui Danny Boyle, regizorul filmului "Slumdog Millionaire", recompensat cu opt premii Oscar.
Va urma apoi intrarea in arena a celor 10.500 de sportivi originari din 204 de tari.
120 de sefi de stat si de guvern vor asista la un spectacol grandios. Numarul personalitatilor este mai mare decat cel de la Jocurile Olimpice de la Beijing, din 2008, si de la JO de la Atena.
Intre altii, cancelarul german Angela Merkel si premierul japonez Yoshihiko... mai mult
Vineri, 27 Iulie 2012, ora 11:38
Jocurile Olimpice au devenit mai valoroase decat Google, ca brand, potrivit unei analize realizate de Brand Finance.
Astfel, evenimentul sportiv ar valora circa 47,5 miliarde de dolari, fiind doar in urma companiei Apple, al carei brand valoreaza 70,6 miliarde de dolari, dar deasupra Google, de pe locul trei, cu un brand evaluat la 47,4 miliarde de dolari, relateaza CNN Money.
Aceasta cifra, bazata pe declaratiile financiare ale Comitetului Olimpic International, situeaza Olimpiada cu mult deasupra principalilor sai sponsori, precum Samsung (38,2 miliarde de dolari), General Electric (33,2 miliarde de dolari) si Coca-Cola (31,1 miliarde de dolari).
Jocurile Olimpice, inventate in Grecia Antica, au fost inviate de francezul Pierre de Coubertin, la sfarsitul anilor 1800. La circa 116 ani dupa prima editie a Jocurilor Olimpice moderne, desfasurate in Atena, acest brand valoreaza de 134 de ori mai mult decat Banca Nationala a Greciei (354 de milioane de dolari).
Citeste mai multe despre Olimpiada, mai valoroasa decat Google pe Ziare.com. mai mult
Joi, 26 Iulie 2012, ora 20:06
Reteaua de televiziune NBC devine mai sociala si mai digitala asa cum nu a fost niciodata, cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Londra.
Televiziunea va face video streaming via NBCOlympics.com si prin intermediul aplicatiilor mobile, care vor fi lansate la mijlocul lunii iulie.
Unul dintre directorii grupului, Mark Lazarus, a declarat ca transmisia live de oriunde si oricand a fost o alegere usoara, avand in vedere stadiul de inovare tehnologica la care s-a ajuns.
Practic, NBC va avea live streaming pentru toate evenimentele care se vor desfasura in cadrul Jocurilor Olimpice.
NBC a adaugat, de asemenea, componente sociale pentru a-si promova transmisiile. Spre exemplu, a gazduit o conferinta video pe Google+ cu jucatorul de fotbal americxan Megan Rapinoel. La inceputul acestei saptamani, a anuntat un parteneriat "olimpic" cu Shazam.
"Vor fi primele Jocuri Olimpice pe Twitter si vom acorda un timp semnificativ intelegerii interactivitatii dintre oameni, cum se conecteaza acestia intre ei si ce inseamna acest lucru", a declarat Alan Wurtzel, cercetator sef in cadrul NBC Universal.
NBC nu este singura entitate care va face streaming video in aceasta vara de la Jocurile Olimpice. Canalul YouTube dedicat Jocurilor Olimpice va transmite 2.200 de ore de reportaje HD pentru locuitori din 64 de teritorii din Asia si Africa.
Mediul digital si social vor juca un rol masiv la Jocurile Olimpice de la Londra. In aprilie, Comitetul International Olimpic a lansat un... mai mult
Vineri, 29 Iunie 2012, ora 09:01
Intr-o miscare care nu doar ii intareste statutul de furnizor major de continut pentru cele mai mari evenimentele ale lumii, dar este si un pas inaintea rivalei Twitter, reteaua Facebook a lansat un hub dedicat Jocurilor Olimpice care furnizeaza linkuri catre Paginile atletilor, echipelor si sporturilor prezente in competitie.
Noua resursa de continut a fost anuntat intr-un eveniment dedicat, la Londra.
Portalul Facebook ii ofera utilizatorului posibilitatea de a naviga si de a da like paginilor sportivilor si echipelor care participa la Jocurile Olimpice 2012, dar si de a vedea noutatilor si actualizarile centrate in jurul sporturilor. Utilizatorii sunt invitati sa urmareasca ultimele noutati ale Jocurilor Olimpice si sa le primeasca in fluxul lor de stiri Facebook (News Feed).
In prezent, exista doar cateva sute de atleti, dar portalul va fi intregit inainte de inceperea Jocurilor, care incep in luna iulie.
Lansarea Facebook vine la cateva saptamani dupa ce Twitter a anuntat ca va promova brandurile si actualizarile asociate cu acestea.
Twitter a explicat ca oferi ultimele stiri din NASCAR cu mesaje, fotografii si informatii despre soferii din curse. De asemenea, in acelasi loc, Twitter va oferi actualizari de la familiile sportivilor, fani si comentatori.
Pentru a vizita pagina dedicata, utilizatorii ar putea accesa cuvantul special (hashtag) #NA SCAR.
Atat Facebook, cat si Twitter isi incurajeaza utilizatorii sa viziteze paginile dedicate, pentru a... mai mult
Marti, 19 Iunie 2012, ora 08:16