Romanii se casatoresc la varste mai inaintate fata de acum 30 de ani si divorteaza mult mai greu, un semn al schimbarilor fundamentale prin care a trecut societatea romaneasca dupa Revolutia din 1989.
De curand s-a lansat pe piata de advertising online din Romania micapublicitate.ro, un site ce combina functionalitatea unui ziar de anunturi publicitare cu avantajele oferite de mediului digital.
La doar 22 de ani, Dana Nae Popa isi croia singura propriul drum in lumea afacerilor, direct de pe bancile facultatii. Chiar daca i-a fost greu sa le explice parintilor de ce nu s-a angajat dupa
Florin Stoican conduce o schimbare de mentalitate in Romania, construind sisteme functionale in jurul ariilor protejate. A infiintat cu succes Parcul National Buila-Vanturarita in judetul Valcea si
Din nou subiect de dezbateri - in mass media, in managementul companiilor si, in unele state, ale administratiei publice, - programul de lucru de 8 ore a ridicat in istorie vocile sindicatelor si
Sase din zece locuri de munca existente in Romania ar putea disparea din cauza automatizarii, iar conform datelor Bancii Nationale a Romaniei (BNR) publicate in 2017 media europeana a posturilor
Modelele de business online actuale, aparitia serviciilor cloud si a retelelor sociale au condus la necesitatea actualizarii legislatiei privind protectia datelor personale.
Romania are desigur particularitatile ei care tin de trecutul comunist, de institutiile etern dezamagitoare, de conditiile sau oportunitatile precare, si se vad la televizor si la firul ierbii, prin
Asociatia studentilor la Relatii Publice si Comunicare, Prime Romania, organizeaza a sasea editie a evenimentului PR&Ad Fair, targ de joburi si internshipuri in domeniul Relatiilor Publice si
Richard Branson vorbeste despre o noua abordare catre care toate companiile trebuie sa se indrepte, fortate de imprejurari, dar si de solicitarile oamenilor din intreaga lume.
Vladimir Sterescu, Country Manager al CGS, isi propune sa aduca numele companiei sale pe primul loc in topul celor mai mari furnizori de solutii de outsourcing din Europa Centrala si de Sud-Est.
Cele mai cautate joburi din Romania in domeniul social media sunt pozitiile de social media manager si social media specialist, potrivit studiului State of Social Media Employment 2012, realizat de
Este important ca micile afaceri sa se lanseze in social media, atunci cand este momentul potrivit sa faca acest pas. Insa care sunt semnele care indica faptul ca a venit momentul ca afacerea ta sa
Social media marketing manager, blogger social media, online comunity, social media specialist, brand manager social media, social media strategist. Suna cunoscut? Sunt joburi din social media.
Peste 65% dintre companiile angajatoare sunt interesate sa foloseasca retelele de socializare pentru campaniile de recrutare, potrivit unui sondaj Myjob. Printre mediile virtuale in care companiile
Ne este frica sa ne dam demisia, sa ne schimbam locul de munca si incepem sa ne depunem CV-ul la primul semn de incertitudine de la birou. Acestea sunt doar cateva dintre schimbarile pe care criza
Reteaua de socializare LinkedIn a devenit a doua cel mai popular site de social media dupa Facebook si inaintea Myspace si Twitter.Reteaua de socializare, specializata in recrutari si joburi a avut
Operatorul de telefonie mobila Orange a anuntat ca face angajari, cautand in special studenti, care sa contribuie la programele de dezvoltare a retelei, in cadrul unui plan de investitii de 110
Daca stai sa te gandesti la ce activitati aveai acum zece ani vei realiza ca viata ta mergea perfect si fara o adresa de e-mail prin care sa tii legatura cu prietenii, ca exista cablul TV ca mijloc
Germania a impresionat o lume intreaga cu cresterea economica record din trimestrul al doilea, de 2,2%, dar nu si proprii cetateni, care nu resimt efectele refacerii economiei din cauza salariilor
Tehnologie, interactiune sociala si construirea de cuvinte si imagini alcatuiesc ceea ce se cheama social media. Pe masura ce social media e pe cale sa devina ultima tendinta in materie de branding,
Pe fondul unei lipse acute de specialisti, companiile romanesti invata cum sa-si atraga angajatii. Multe au insa probleme de credibilitate. Mare parte dintre noii angajati sustin ca promisiunile