Jill Abramson, fostul director editorial al The New York Times, planuieste sa lanseze un business in domeniul jurnalismului si sa ofere o suma de 100.000 de dolari pentru realizarea unui singur material, "mai lung decat articolele din reviste, dar mai scurt decat o carte", potrivit theguardian.com.
Jill Abramson a anuntat luna trecuta ca pregateste un proiect impreuna cu jurnalistul Steven Brill, cu scopul de a produce materiale jurnalistice "foarte ambitioase" si de a plati jurnalistii cu suficient de multi bani cat sa le permita sa traiasca din asta, relateaza huffingtonpost.com, scrie Mediafax.
Potrivit publicatiei britanice The Guardian, care citeaza poynter.org, Jill Abramson planuieste sa ofere jurnalistilor o suma de aproximativ 100.000 de dolari ca avans pentru realizarea unui singur material, care trebuie sa fie mai lung decat articolele lungi din reviste, dar mai scurt decat cartile, dupa cum a dezvaluit aceasta in timpul unei conferinte.
In schimbul acestei sume, Jill Abramson se asteapta sa primeasca un subiect de o foarte mare importanta. Astfel de materiale vor fi disponibile in fiecare luna, online, si vor putea fi citite in baza unui abonament de aproximativ 2,99 de dolari pe luna, mai scrie huffingtonpost.com.
Negocieri cu investitorii
Jill Abramson a mai spus ca ea si Steven Brill sunt foarte aproape de a incheia o intelegere cu un investitor pentru a lansa acest business.
Steven Brill, partenerul lui Jill Abramson in acest proiect, este... mai mult
Miercuri, 05 Noiembrie 2014, ora 09:35