iPhone 5, cel mai recent smartphone lansat de Apple, ajunge in Romania in data de 2 noiembrie, potrivit unui anunt pe care l-au facut operatorii de telefonie mobila.
La Vodafone Romania, varianta cea mai ieftina pentru iPhone 5, varianta de 16GB, este 299 de euro, impreuna cu un abonament de 59 de euro, pentru o perioada contractuala de 2 ani. In cadrul abonamentului, utilizatorul primeste 500 de minute nationale si 500 de SMS-uri nationale, 3.000 de minute in retea, 3.000 de SMS-uri in retea si 300 de MMS-uri.
iPhone 5 - Oferta Vodafone Romania
Model_______Abonament (euro)_____ Pret telefon(euro)
16 GB_________________39__________________ 369
16 GB_________________59__________________ 299
16 GB_________________19__________________ 539
32 GB_________________39__________________ 469
32 GB_________________59__________________ 399
32 GB_________________19__________________ 639
Orange Romania ofera iPhone 5, 16GB, la 269 de euro, impreuna cu abonamentul Pantera 51, la 51 de euro pe luna.
iPhone 5 - Oferta Orange Romania
Cosmote Romania nu a stabilit inca preturile pentru iPhone5. mai mult
Vineri, 26 Octombrie 2012, ora 10:05
Dupa ce Brand Finance a numit Google cel mai valoros brand din lume, BrandZ contesta acest top, afirmand ca Apple este pe primul loc. Oricare ar fi adevarul, cele doua nume valoreaza mai mult decat unele dintre cele mai mari corporatii internationale.Cu o valoare a brandului de 44,29 miliarde de euro, Google a inlocuit, in topul Brand Finance, liderul de anul trecut, Walmart. In clasament, Apple apare duoa nume precum Microsoft, IBM sau Vodafone, valorand doar 29,54 miliarde de dolari.
Daca producatorului nu i-a convenit acest rating, cu siguranta ca topul realizat de BrandZ si preluat de Business Insider il va unge pe suflet.
Astfel, dupa un val de lansari de produse, Apple a ajuns cel mai valoros brand din lume...in topul BrandZ. Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de dolari, cresterea dde 84% fata de anul trecut fiind impresionanta.
BrandZ si Millard Brown Optimor au calculat valorile pe baza castigurilor brandurilor si a unui studiu care a determinat cat de mult din acele castiguri au fost generate de legatura stransa dintre branduri si consumatori.
Pentru companii precum Apple, aceasta legatura valoreaza mai mult decat ar putea-o arata orice calcule.
Google a cazut pe locul doi, cu o valoare de 111,5 miliarde de dolari, dupa restabilirea pozitiei in China si lansarea a catorva produse noi.
Modul in care brandurile genereaza valoare se schimba odata cu cresterea social web-ului, dupa cum arata raportul: "Vechiul obiectiv ale vendorilor era sa se faca mai... mai mult
Marti, 10 Mai 2011, ora 12:06