Cu o intarziere de un an si jumatate, incep lucrarile la singurul capat al Autostrazii Ploiesti-Brasov care are sanse reale de finalizare, in viitorul apropiat. In schimb, principalul tronson al
Viorica Dancila a declarat - la inceputul precedentei sedinte de guvern - ca mai multe persoane care actioneaza impotriva intereselor tarii noastre au incercat sa blocheze constructia autostrazii
Guvernul vrea, in 2019, un buget de 11,6 miliarde de lei pentru Ministerul Transporturilor. E o suma uriasa, care ne-ar alimenta speranta ca, in sfarsit, vom incepe sa construim in ritm alert sosele
Odata cu inaugurarea ciotului de autostrada dintre Centura Capitalei si Soseaua Petricani - care ar urma sa aiba loc in doar 3 saptamani - traficul in zona de birouri din Pipera risca sa devina
Dosarul prin intermediul caruia Guvernul cere bani europeni pentru constructia Centurii Capitalei n-a fost trimis la Bruxelles pe 15 octombrie, asa cum a promis Viorica Dancila. Aceasta intarziere nu
Guvernul vrea sa renunte la rovinieta si sa introduca taxe pentru autostrazile din Romania, dupa modelul tarilor europene, pentru a se "intretine infrastructura rutiera".
Parte din vina pentru conditiile infernale in care se circula prin comunele din nordul Bucurestiului ar avea-o si Compania de Autostrazi care refuza sa ia masurile necesare pentru fluidizarea