Efectele pandemiei raman sub semnul intrebarii, iar noile masuri luate pentru prevenirea unui scenariu dramatic risca sa duca economia mondiala in recesiune. Pe cat de sumbra este aceasta prognoza, pe atat de inventivi ne obliga sa fim si multi antreprenori romani cauta solutii pentru a trece prin acesta criza economica.
Altii, insa, si-au construit afacerile din start, astfel incat contactul uman sa fie redus la minim. Un astfel de exemplu este Alexandru Alecu, antreprenorul care a pus bazele Videt.ro in 2011 din bursa lui de student, pe vremea cand vanzarea ochelarilor online era ceva foarte rar intanit, chiar si in pietele vestice.
Astfel, platforma sa de optica e a fost printre primele de acest tip, in Romania.
"Am fondat Videt.ro in 2011, in perioada in care eram in anul I de masterat. Eram un student care isi propusese sa incerce experienta antreprenoriatului in afara bancilor scolii, indiferent de sacrificii sau riscuri.
Poate mi-au dat curaj mentorii mei (profesorii mei si oamenii de afaceri despre care citeam), poate am avut mai multa indrazneala decat alti tineri, dar am avut curajul sa ma lupt cu hartiile (inca de la inceput) si apoi cu riscul de a pierde tot.
Am zambit atunci cand am vandut prima pereche de ochelari. N-am regretat nicio clipa atunci cand mi-am investit bursele de student (cateva sute de euro) intr-o afacere si am fost deschis schimbarii inca din clipa in care am observat ca, pe langa ochelari, exista o nisa pe piata romaneasca de... mai mult
Luni, 30 Martie 2020, ora 12:41
In timp ce comertul electronic se afla in plina ascensiune, reputatia spatiilor fizice devine din ce in ce mai compromisa. Este oare offline-ul "Calul Troian" necesar ca magazinele online sa isi scaleze cresterea?
Despre impactul investitiei intr-un showroom aflam de la optica Videt.ro, a carei noua prezenta offline din Dorobanti revolutioneaza serviciile clasice de vanzare de ochelari si lentile de contact.
Cum? Prin puncte de atractie cum ar fi spatii dedicate social media si tech, o echipa in-house de specialisti in eyewear si printr-o colectie de mii de rame de ochelari de brand.
Iata cum a crescut cifra de afaceri Videt in urma investitiei in offline:
Abordarea mixta urmarita de Alexandru Alecu, CEO Videt.ro, da rezultate. Devenit lider in materie de lentile de contact in Romania, Videt a ales o directie noua de business - prin vanzarea de ochelari de vedere si soare - in acest mod raspunzand nevoilor unui segment mai mare de clienti.
Astfel, noul showroom din calea Dorobanti este the go-to place unde mediul online intalneste experienta 3D din offline pentru segmentul rame de ochelari de vedere si de soare.
Din Obor in Dorobanti, investitia de peste 100.000 de euro in noul spatiu a dus la 40% crestere dupa doar 6 luni
In urma extinderii in spatiul offline, Videt si-a inaugurat noul showroom din calea Dorobanti, anterior avand un showroom mai mic, ce functiona foarte mult ca pick-up point in zona Obor.
Dupa aproape 6 luni de la deschiderea... mai mult
Vineri, 08 Noiembrie 2019, ora 14:12
Videt, unul dintre cele mai mari magazine online de optica din Romania, anunta inaugurarea unui nou showroom in Bucuresti, care poate fi gasit pe Calea Dorobantilor nr. 126-130.
In noul spatiu, clientii au la dispozitie o gama foarte bogata de ochelari de vedere si de soare, dar acestia se vor putea bucura si de alte servicii oferite de Videt, precum ridicarea comenzilor online de lentile de contact sau ochelari, verificarea gratuita a dioptriilor si adaptarea gratuita la lentile de contact medicale.
"Inauguram noul showroom, pentru ca avem nevoie de o abordare mixta in dezvoltarea afacerii, cu prezenta online si offline. In acest moment, achizitia online de ochelari este la indemana oricarui tip de cumparator, beneficiind atat de transport gratuit la majoritatea produselor, cat si de retur gratuit, bucurandu-se, de asemenea, de preturi mai atractive, in general, decat in piata offline.
Ne propunem totodata sa raspundem personalizat acelor clienti care doresc sa fie consiliati din mai multe perspective: ii asteptam intr-un spatiu primitor, unde pot gasi si proba produse diferite (atat in ceea ce priveste gama, brandul, cat si pretul); isi pot verifica gratuit dioptriile si cu ajutorul specialistilor nostri, vor gasi varianta optima in ceea ce priveste lentilele de contact, ochelarii de vedere sau de soare doriti. Nu in ultimul rand, ceea ce consideram foarte important, este practicarea preturilor online, la toate produsele, si in mediul offline.
Prin noul... mai mult
Joi, 21 Martie 2019, ora 18:10
Cele mai bune idei de afaceri apar atunci cand niciun risc sau sacrificiu nu pare prea mare. Alexandru Alecu, spre exemplu, a pus bazele Videt.ro in 2011 din bursa lui de student, pe vremea cand vanzarea ochelarilor online era ceva foarte rar intanit, chiar si in pietele vestice.
Desi a investit initial doar cateva sute de euro, iata ca in 2018 avea afaceri de 1,1 milioane de euro si promite ca-si va dubla cifra de afaceri in 2019. In plus, in luna martie inaugureaza si un nou showroom, in Dorobanti.
"Credem ca romanii sunt din ce in ce mai atenti la achizitia ochelarilor si aloca mai mult timp documentarii. In continuare, magazinele din mall sunt prima alegere a acestora, insa, cu siguranta, in viitor, consumatorii vor observa ca achizitia online a ochelarilor este la indemana oricui si ofera mai multe garantii, beneficiind atat de transport gratuit, cat si de retur gratuit", spune Alexandru Alecu, fondatorul Videt, intr-un interviu acordat Business24.
As vrea, pentru inceput, sa ne spuneti cateva cuvinte despre experienta dumneavoastra antreprenoriala.
Am fondat Videt.ro in 2011, in perioada in care eram in anul I de masterat. Eram un student care isi propusese sa incerce experienta antreprenoriatului in afara bancilor scolii, indiferent de sacrificii sau riscuri.
Poate mi-au dat curaj mentorii mei (profesorii mei si oamenii de afaceri despre care citeam), poate am avut mai multa indrazneala decat alti tineri, dar am avut curajul sa ma lupt cu hartiile... mai mult
Joi, 14 Martie 2019, ora 17:40