evoMAG aniverseaza 15 ani si creste cu 40% capacitatea depozitului, intr-un proces de extindere pe verticala. Decizia de extindere a capacitatii depozitului a fost luata pe fondul majorarii vanzarilor din ultimele doua luni si a fost posibila ca urmare a unei investitii anterioare, de 50.000 de euro, in sistemul de tip WMS.
"Situatia actuala ne reconfirma ca suntem in industria care trebuie si ca astazi, mai mult ca oricand, trebuie sa luam decizii mai rapid, sa analizam mai bine datele, sa intelegem mai bine comportamentul si nevoile clientilor.
Suntem in acelasi domeniu de 15 ani. In tot acest timp, singurul lucru care a ramas la fel este ca, online, clientii pot adauga produse in cos.
In rest, totul s-a schimbat: tehnologiile folosite, partea operationala, intelegerea clientului, nevoile acestora, modalitatile de plata, serviciile oferite etc. Acum 15 ani era tabu sa cumperi online - acum e o normalitate.
Mai ales in conditiile actuale, cand, de la inceputul anului, industria de eCommerce a crescut cu 25%", spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
Numarul comenzilor evoMAG a crescut, in ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari si a schimbarii comportamentului de consum al clientilor.
"Luna trecuta, din totalul comenzilor, 40% au apartinut clientilor noi, aflati astfel la prima comanda pe evoMAG.ro.
A crescut mult numarul clientilor persoane fizice, iar decizia de cumparare a fost luata mult mai rapid.
A crescut conversia cu 30 - 40%,... mai mult
Luni, 11 Mai 2020, ora 11:44
Magazinul online evoMAG tinteste anul acesta o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro, in crestere cu cel putin 30% fata de vanzarile inregistrate in 2013, avans superior evolutiei pietei de retail online IT&C, care va avea anul acesta o majorare de cel mult 15 - 20%.
"Am atins la finele anului trecut o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de nivelul vanzarilor din 2012. Ne-am depasit astfel tinta propusa si suntem increzatori ca vom reusi acest lucru si in 2014. Inceputul de an este unul promitator. Ne asteptam la un an foarte bun pentru comertul online pentru ca este, in continuare, un domeniu favorabil, iar clientii constientizeaza tot mai mult beneficiile de a face cumparaturi online", a spus Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro.
2014, an al investitiilor pentru evoMAG
Pentru acest an, compania are in plan mai multe investitii. Estimarea se ridica la nivelul a 500.000 de euro. Investitii importante se vor face si in oamenii care alcatuiesc echipa evoMAG si care vor beneficia pe parcursul acestui an de mai multe training-uri.
"Vom pune accent pe acapararea de cota de piata, pe cresterea increderii clientilor nostri in produsele si serviciile evoMAG. Pe plan secund trece dorinta de a face profit. Cu toate acestea, am fost intotdeauna o companie profitabila. Aproape tot castigul evoMAG a fost investit in dezvoltarea companiei si in achizitia altor business-uri. Iar aceasta strategie o vom aplica si in 2014.
Referitor la... mai mult
Miercuri, 22 Ianuarie 2014, ora 11:46
Mihai Patrascu, CEO evoMAG, sustine ca puterea de cumparare a scazut anul acesta si va continua sa scada si anul viitor. "Va fi astfel nevoie anul viitor de mai multa munca pentru a ajunge aceleasi rezultate ca anul acesta", spune omul de afaceri.
In plus, el subliniaza ca ingredientul absolut necesar succesului este munca "din placere".
Anul 2014 este anul achizitiilor pentru compania pe care o conduce:
"Urmarim magazinele online care au o baza de clienti stabila si care au cel putin trei ani de activitate. De asemenea, ar fi de preferat sa aiba o cifra de afaceri de minimum 500.000 de euro pe an. Nu conteaza in ce domeniu activeaza", a declarat Mihai Patrascu, intr-un interviu acordat Business24.
Pe plan personal isi propune extinderea familiei Patrascu, dar si a familiei sale de magazine online, in 2014.
"Un alt obiectiv este dezvoltarea altor magazine online folosindu-ma de experienta castigata in opt ani de business", spune omul de afaceri.
Cum a fost anul 2013 pentru afacerile dumneavoastra?
2013 inseamna pentru evoMAG o crestere a cifrei de afaceri de peste 30% pana la 15 milioane de euro. Rezultatele din ultima luna a anului ar putea influenta pozitiv aceasta estimare. Sunt premise sa depasim targetul.
Dar pentru mediul de afaceri, in general?
Pentru mediul de afaceri, in general, 2013 este sinonim cu un an de stabilitate si de consolidare. Nimeni nu a exagerat, nu s-a aruncat la proiecte marete, nu a facut investitii importante. Tot ce... mai mult
Vineri, 03 Ianuarie 2014, ora 00:00
Societatea Evolution Prest Systems, care detine magazinul online evomag.ro, estimeaza afaceri de 15 milioane de euro in acest an, in crestere cu 30% fata de 2012, pe fondul majorarii cu 35% a numarului de clienti si extinderii portofoliului de produse comercializate.
"Afacerile evomag.ro au crescut organic in ultimii ani, cu rate de peste 30%. In 2011, afacerile au atins 8,6 milioane de euro, au urcat in 2012 la 11,5 milioane de euro si vom incheia acest an cu 15 milioane de euro. Cresterea afacerilor a fost sustinuta de avansul numarului de clienti cu 35% si extinderea portofoliului de produse comercializate", a declarat, intr-o conferinta de presa, directorul general al Evolution Prest Systems, Mihai Patrascu.
Potrivit datelor evomag.ro, 35% din vanzari provin din produse portabile si tablete, urmate de componentele PC - 19% si terminale mobile (smartphone) - 9%.
"Valoarea cosului mediu pe evomag.ro este de 1.000 de lei, TVA inclusa", a spus Patrascu.
Investitiile Evomag.ro
El a afirmat ca societatea a investit 100.000 de euro in deschiderea unui showroom in Capitala, situat pe bulevardul Mihai Bravu, motivul principal fiind dorinta clientilor evomag.ro de a atinge produsele pe care intentioneaza sa le cumpere, mai ales cele scumpe.
"Noul showroom are o suprafata de 200 metri patrati, de trei ori mai mare decat a celui anterior, la care se adauga un spatiu de depozitare de 1.000 de metri patrati, de cinci ori mai mare, care permite dublarea stocului de... mai mult
Luni, 04 Noiembrie 2013, ora 14:29
Piata comertului electronic din Romania nu este matura, ceea ce determina marii jucatori de profil sa nu fie interesati de investitii pe piata locala, sustine Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro, intr-un interviu acordat Business24.
Seful evoMAG considera ca, in continuare, comertul online este un segment vedeta si anticipeaza o crestere a pietei, cu o usoara accelerare, dar fara salturi spectaculoase. Unul dintre motoarele e-comertului este tableta, care aduce vanzari din ce in ce mai mari.
Anul trecut, EvoMag se afla pe locul patru, la doar cateva locuri de liderul pietei, emag. Cum estimati ca va evolua anul acesta EvoMag? La ce cifra de afaceri va asteptati?
Anul acesta estimam o crestere a business-ului cu 30-35%. Speram sa ne atingem acest obiectiv si mizam, ca majoritatea celor din comertul online, pe ultima perioada din an, perioada cea mai aglomerata din punct de vedere al vanzarilor!
Ce strategie de dezvoltare aveti pentru anul acesta?
Anul acesta mizam pe vanzari mai mari in perioada urmatoare, vanzari aduse in mare parte prin campanii desfasurate atat online cat si offline.
Ce produse se vand cel mai bine? La ce volum de vanzari va asteptati pentru 2013?
Categoriile de produse cele mai vandute sunt, ca si in anii trecuti, laptop-urile, telefoanele mobile, smartphone-urile, gadgeturile in general. Ce putem observa este accelerarea categoriei de tablete, categorie care a crescut de 4 ori de la inceputul anului pana acum.
Desi comertul... mai mult
Miercuri, 11 Septembrie 2013, ora 08:08
Magazinul online evoMAG.ro, specializat in vanzarea de produse IT&C, a platit in ultimii trei ani comisioane in valoare de peste 140.000 de lei catre afiliatii din pltforma 2Parale.
Compania care detine evoMAG.ro, Evolution Prest Systems, a obtinut anul trecut o cifra de afaceri in valoare de 36,52 milioane de lei si un profit net in valoare de 291.000 de lei. Firma avea anul trecut un numar de 27 de angajati.
"In 2012 estimam o cifra de afaceri in valoare de 14 milioane de euro", a declarat pentru Business24 directorul executiv al evoMAG.ro, Mihai Patrascu.
2Parale este un serviciul de marketing online afiliat, care permite magazinelor online sa ofere comisioane de vanzare website-urilor care le promoveaza produsele.
2Parale are un portofoliu de peste 122 de campanii si peste 8.700 de afiliati, care au generat 42 de milioane de click-uri, dar si vanzari de peste 24 de milioane de lei.
Mihai Patrascu a declarat, in luna mai a acestui an, ca aproximativ 30% din veniturile generate lunar de catre evoMAG.ro sunt investite in promovare si marketing online. mai mult
Marti, 13 Noiembrie 2012, ora 11:02