Veniturile obtinute de eMag, cel mai mare magazin online din Romania, au atins 187 milioane de euro anul trecut, iar pentru acest an are ca obiectiv majorarea acestora cu mai mult de 40%, la peste 260 milioane de euro.
Compania a anuntat ca investitile de anul trecut, impreuna cu cele din acest an, se ridica la 11,5 milioane de euro, din care o treime este destinata dezvoltarii pe plan international, conform Mediafax.
"Cresterea mare a vanzarilor in acest an este rezultatul transformarii prin care trece eMAG prin investitii din ce in ce mai mari. Folosim din ce in ce mai multa tehnologie pentru a ne dezvolta, suntem un retailer online regional si adresam un numar in crestere de categorii", a declarat directorul general al retailerului, Iulian Stanciu.
eMAG a alocat un buget de investitii de 11,5 milioane de euro pentru acest an, din care 4,5 milioane de euro pentru dezvoltarea internationala si trei milioane de euro pentru dezvoltarea si implementarea de tehnologii noi. Diferenta este alocata dezvoltarii angajatilor, logistica si marketing de brand.
eMag este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria
Retailerul este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria si a ajuns la o baza de 36 de milioane de potentiali cumparatori.
Pentru acest an, eMAG are ca principal obiectiv marirea bazei de clienti, prin continuarea dezvoltarii regionale.
"Am invatat mult si am construit un brand puternic in ultimii ani. Prin extinderea internationala scalam aceste cunostinte,... mai mult
Luni, 28 Aprilie 2014, ora 13:31