Anul 2018 a fost marcat de o crestere record a numarului romanilor care au decis sa mearga in vacanta in statiunile din tara datorita celor 1,2 milioane de de vouchere de vacanta acordate angajatilor
Cerem guvernului sa ne foloseasca, cu resursele noastre, cu specialistii nostri, vorbiti cu noi sincer, ascultati-ne pentru ca nu vrem raul Romaniei si nu putem decat impreuna! Nu vrem sa fim
Schimbarea filosofiei de taxare a veniturilor personale, prin trecerea la impozitul pe gospodarie, si decizia de transfer a contributiilor sociale de la angajator la angajat au reprezentat cele mai
Dragos Anastasiu, unul dintre cei mai puternici oameni de afaceri, pregateste lansarea celui mai complex site de turism din Romania. Acesta este doar unul dintre planurile sale de business de anul
Eurolines a preluat in luna aprilie transportatorul german de persoane Kessler, proprietarului companiei, Walter Kessler, intentionand sa vanda compania chiar la momentul cand grupul roman era
O comunitate de antreprenori si manageri este locul in care poti invata cu adevarat ce inseamna sa fii un lider. Poti invata asta de la cei mai buni oameni din business, chiar in Romania, iar Adelina
Dragos Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, vorbeste despre rezultatele companiei sale, despre planuri de business, dar nu uita sa le rasfete pe doamnele din jurul sau, de ziua femeii.
TUI, cel mai mare touroperator din lume, nu intentioneaza sa paraseasca piata romaneasca, asa cum s-a scris in presa in ultimele zile, insa ar putea sa renunte la promovarea Romaniei in cataloagele
Dragos Anastasiu, CEO Eurolines Romania, se caracterizeaza drept turistul "lenes", in vacante, pe care le prefera mai scurte, dar mai dese. Nu se considera un om de succes, iar titlul de
Traian Badulescu, fostul purtator de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), marturiseste ca ar vrea sa-l aduca in Romania pe Steven Spielberg si ca i-ar placea sa calatoreasca
Turismul romanesc capata o noua dimensiune, odata cu parteneriatele strategice realizate de operatorii de turism cu marile companii internationale. In luna iunie 2011, Grupul Eurolines Romania a
Profitul agentiilor de turism este infim. Discutam despre despre o rata de rentabilitate sub 1%, de foarte multe ori sub 0.5% din cifra de afaceri. Asta e tot ce ramane, la final, agentiei de turism.