Un concediu reusit nu este garantat de pretul cel mai mic al sejurului, iar clientii trebuie sa inteleaga ca, apeland la agentii obscure, se expun unor riscuri, pe care daca le accepta "e treaba lor", afirma prim vicepresedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), Dumitru Luca.
"Am spus cu fiecare ocazie: nu pretul cel mai mic garanteaza concediul cel mai reusit.
Clientii trebuie sa inteleaga ca, apeland la agentii obscure, care de multe ori nu-si lasa nici macar datele complete de contact, se expun unor riscuri.
Daca le si accepta, e treaba lor. Nu e cazul Terra Turism, care avea totusi o pozitie si o vechime pe piata. Acolo inca nu stiu ce s-a intamplat - poate frauda, poate bad management, poate au fost trasi in jos de insolventa vreunui furnizor de-al lor.
Nu ma pot pronunta in acest caz pana cand nu voi avea mai multe informatii.
Problema, insa, ramane aceeasi: pe ce criterii imi aleg agentul de turism? Recomandari? Bonitate? Reputatie pe piata? Indiferent care va fi acela, un lucru e clar: cel mai mic pret, nu doar in turism, intotdeauna ascunde ceva.
Daca vorbim de un last minute real, e altceva. Nu poate fi, insa, sustenabil pe termen lung", este de parere Luca, intr-un comunicat de presa transmis, joi, AGERPRES.
Acesta subliniaza, totodata ca, la capitolul preferinte in materie de vacante de vara, in top se mentin Antalya si insulele grecesti pentru pachetele cu avion, respectiv Grecia de nord si Bulgaria ce includ transportul... mai mult
Joi, 28 Iunie 2018, ora 10:16
Consiliul Concurentei a declansat o investigatie in industria turistica, ce a fost pornita in baza unei sesizari anonime.
Exista suspiciuni legate de un posibil cartel, informeaza un comunicat remis luni Ziare.com.
"Investigatia are ca obiect o posbila incalcare a regulilor de concurenta pe piata comercializarii produselor turistice si/sau pachetelor de servicii turistice prin agentii de turism", arata institutia.
Autoritatea de concurenta suspecteaza agentiile de turism ca isi coordoneaza politicile comerciale "in scopul impunerii unui nivel minim de pret de vanzare a produselor turistice si/sau pachetelor de servicii turistice si al mentinerii unui status-quo pe piata, incepand cu anul 2013".
OMV Petrom a pierdut definitiv procesul cu Consiliul Concurentei - ...citeste mai departe despre "Posibil cartel al agentiilor de turism - Consiliul Concurentei face investigatii" pe Ziare.com mai mult
Luni, 18 Aprilie 2016, ora 15:08