Conferinta EuroPython 2015 este unul dintre cele mai importante evenimente din industria IT la nivel global si se adreseaza comunitatii utilizatorilor de Python, un limbaj de programare popular.
Editia din acest an a conferintei va avea loc in Bilbao, Spania, in perioada 20 - 26 iulie.
Prima editie a avut loc in 2002, cand o echipa de voluntari a organizat pentru prima data un eveniment dedicat acestui limbaj de programare, la care au participat mai mult de 200 de persoane.
Astazi, EuroPython se poate mandri cu statutul de cea mai mare conferinta de acest tip din Europa si a doua ca marime din lume, inregistrand in 2014 mai mult de 1200 de participanti.
Mai mult decat atat, EuroPython a devenit un punct de reper pentru programatorii, universitatile si companiile europene si din lume interesate de acest limbaj de programare.
Mai multe informatii despre conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.
Romania are si ea reprezentanti la EuroPython 2015
Printre numerosii sponsori ai acestui eveniment se numara si Spyhce, o companie tanara de IT din Cluj-Napoca care va participa pentru prima oara la EuroPython, unde isi va prezenta propriul produs: Smartfeedz.
Dezvoltat de Spyhce in primavara acestui an, Smartfeedz este un agregator pentru retelele de socializare care combina diferite surse cu scopul de a colecta toate mesajele postate in diferite canale de Social Media in jurul unui eveniment sau brand. Ulterior, aplicatia le afiseaza pe toate... mai mult
Vineri, 17 Iulie 2015, ora 10:37
Antreprenorul Dalton Caldwell de la Mixed Media Labs a reusit sa stranga o finantare cu garantie de 500.000 de dolari pentru infiintarea unui nou tip de retea sociala.
Pragul cerut pentru finantarea App.net a depasit cu 38 de ore in avans termenul limita pana la miezul noptii pe care dezvoltatorii l-au stabilit pentru luni. A fost nevoie de 7.372 de sustinatori pentru a colecta garantiile in valoare de 500.050 de dolari, pretul pe membru variind de la 50 de dolari pentru cont de membru de baza si pana la 1.000 de dolari pentru contul Pro Tier, potrivit The Verge.
Echipa lui Dalton Caldwell incearca sa lanseze un nou model de business in domeniul retelelor sociale, argumentand ca reclamele sau alte tipuri de operatiuni comerciale nu pot oferi niciodata utilizatorului o experienta autentica, in ceea ce priveste activitatea lui intr-o retea sociala. mai mult
Luni, 13 August 2012, ora 13:45
Google a achizitionat Wildfire Interactive, o companie care activeaza in domeniul social media marketing, cu scopul de a-i ajuta pe clienti sa comunice cu alte persoane prin intermediul serviciilor sociale.
Wildfire Interactive, cu sediul in California, a fost infiintata in urma cu patru ani si ajuta brandurile sa isi imbunatateasca prezenta pe piata prin intermediul retelelor sociale. Compania ofera o platforma software care poate fi integrata direct cu Facebook, Twitter, YouTube si LinkedIn, potrivit IT News.
Termenii tranzactiei nu au fost dezvaluiti.
Wildfire are 16.000 de clienti, inclusiv 30 dintre cele mai bune 50 de marci din SUA, si aproximativ 400 de angajati.
Mai multe companii au achizitionat in ultima perioada startup-uri care sa le permita clientilor sa isi imbunatateasca prezenta in retelele sociale. Oracle a cumparat recent companiile Involver si Vitrue, care activeaza in domeniul social media marketing. mai mult
Miercuri, 01 August 2012, ora 11:00