Vedeta anului 2020 in domeniul afacerilor a fost comertul electronic. Sunt extrem de multe articole in media despre ascensiunea puternica din e-commerce in Romania, iar foarte multi antreprenori au
UTILBEN, companie lider de piata in Romania la vanzarea de utilaje second-hand si cu o crestere semnificativa in comercializarea de echipamente noi, a primit cea mai inalta distinctie din partea
China intentioneaza sa reduca cel mai devreme in octombrie tarifele vamale percepute majoritatii partenerilor sai comerciali, a anuntat, joi, Bloomberg News.
Infiintata in urma cu peste 50 de ani, Farmec Cluj-Napoca a fost cateva decenii singura sursa de produse cosmetice pentru populatia Romaniei. A supravietuit taierii importului de materii prime,
Numeroase companii cipriote au probleme sa functioneze normal, iar unele sunt practic blocate, in cea de-a 11-a zi de nefunctionare a bancilor, in timp ce masurile drastice aplicate celor mai mari
Iranul nu mai importa 77 de tipuri de produse de lux pe fondul unei lipse acute de lichiditati, dupa ce statele occidentale i-au impus mai multe sanctiuni in domeniul petrolier si cel bancar.
Responsabilii de marketing sustin ca foamea de cumparaturi a romanilor capata proportii uriase in perioada sarbatorilor, dar ea va fi satisfacuta prin aprovizionarea cu cantitati impresionante de
Oficial, economia romaneasca nu resimte decat intr-o masura mai mica turbulentele de pe pietele internationale, prin scumpirea resurselor financiare. Unele sectoare sunt insa mai afectate, cum este
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai
Vinzarile de vopsea de par din Romania ar putea depasi anul acesta 22 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut. Totusi, consumul de vopsea din tara noastra reprezinta doar 0.3% din
Unele dintre cele mai cunoscute marci din lume, vestimentatie si bijuterii de lux si multe vedete sunt ingredientele unui eveniment cu un buget de cateva sute de mii de euro, primului targ al
N-au ambalaje ochioase sau reclame care sa deschida buzunarele romanilor. In schimb, au denumiri care nu mai sunt la moda, asociate de cele mai multe ori cu perioada ceausista, cu comunismul. Si pe