In articolele anterioare am discutat destul de mult despre importanta blogului in conducerea si promovarea unei afaceri. Pe scurt, blogul reprezinta cea mai potrivita metoda pentru pozitionarea unei companii drept expert in domeniul sau de activitate.
Foarte important de subliniat este faptul ca oamenii vor sa cumpere de la experti, au nevoie sa stie ca problemele lor vor fi rezolvate de catre cei mai buni. Tocmai din aceasta cauza, existenta blogului este o conditie esentiala pentru promovarea eficienta a companiilor din Romania.
In acest articol, as vrea sa impartasesc 10 idei pe baza carora poti scrie articole de blog de succes.
1. Interviuri
O idee foarte buna pentru urmatoarea ta postare pe blog o reprezinta interviurile.
Ai putea discuta cu alti experti din domeniul tau de activitate, cu parteneri, clienti sau chiar angajati. Publicul tau va avea astfel sansa sa citeasca si alte informatii interesante, care nu vin neaparat de la tine.
Iata cateva reguli pe care trebuie sa le respecti intr-un interviu:
Adreseaza intrebari relevante - cine este persoana respectiva, cu ce se ocupa, unde lucreaza, de ce lucreaza acolo, cand lucreaza. Incearca sa afli informatiile generale care vor ajuta cititorii sa plaseze interlocutorul intr-un anumit context. Oamenii tind sa inteleaga mult mai usor ce spune o persoana in momentul in care stiu foarte bine cine este persoana respectiva.
Incadreaza-te in nisa ta - poti solicita un interviu oricui si ii poti... mai mult
Marti, 22 Aprilie 2014, ora 08:19
Matei Pavel este un tanar antreprenor care, la doar 25 de ani, are deja un exit de succes in spate prin cautareduceri.ro si construieste neincetat noi si noi afaceri in online.
Cea mai "de succes" afacere a sa s-a nascut dintr-un tip de lene "care te face sa muncesti mult si cu placere ca in viitorul apropiat sa muncesti mai putin sau deloc pentru acelasi rezultat", spune acesta.
Cea mai recenta afacere este o colaborare cu Android, un proiect care pune la dispozitia utilizatorilor sistemului de operare diverse teme, cu care isi pot personaliza gadgeturile.
"In viata mea nu exista conceptul de 'timp liber' pentru ca asta ar implica un alt fel de timp, pe care mi l-as petrece constrans fiind de ceva sau cineva", sustine antreprenorul.
"Ma simt vinovat cand nu lucrez si de multe ori imi este greu sa accept ca oamenii privesc timpul liber ca un prilej de a sta degeaba, a bea cat mai multe cafele sau a merge la shopping. Timpul e timp si curge foarte repede. Eu prefer sa-l fructific, in loc sa-l pierd", completeaza Matei Pavel.
Despre fiecare afacere pe care a conturat-o, despre conceptia sa asupra timpului liber si pasiunea de a munci transformata in business de succes, dar si despre singura sa pasiune intre 1 si 31 decembrie - Craciunul, vorbeste antrprenorul Matei Pavel, intr-un interviu acordat Business24.
Ati dezvoltat site-uri precum cautareduceri.ro, Konkurs.ro, tragerilasorti.ro si acum androidmakeup.com. Toate s-au transformat in afaceri sau in... mai mult
Sambata, 19 Octombrie 2013, ora 00:00
Ferma de melci reprezinta una dintre afacerile care pot avea succes in Romania. Investitia minima incepe de la 10.000 de euro si se poate amortiza cel mai devreme in cinci ani.
Melcul nu este doar o delicatesa, ci se foloseste si in industria farmaceutica si cosmetica, iar Franta, Italia si Spania se numara printre principalele destinatii de export.
O astfel de afacere are nevoie de o investitie de minim 10.000 de euro si se poate amortiza cel mai devreme in cinci ani. Ca orice activitate, helicicultura (cresterea melcilor) implica o serie de avantaje si dezavantaje. Un crescator trebuie sa fie pregatit sa faca fata mai multor provocari, dar recompensele sunt pe masura efortului depus. Statul roman sprijina helicicultorii, care pot obtine si utiliza fonduri europene.
"Helicicultura este departe de a fi o activitate simpla. Fara sa cunosti felul de viata al melcului si mai ales fara sa-l iubesti nu poti deveni helicicultor. Helicicultura este o activitate frumoasa si plina de satisfactii, doar daca stii foarte bine ce ai de facut, altfel este un fiasco total", spune Gina Stefancu, consultant in domeniul heliciculturii.
Ea a explicat, pentru Business24, care sunt pasii pe care un antreprenor trebuie sa ii faca, daca isi propune sa investeasca intr-o ferma de melci.
Sursa foto: www.melcilor.ro
Inceputul
O ferma de melci are nevoie, in primul rand, de un teren si de o sursa potabila de apa, pentru udarea zilnica a fermei. De asemenea, este nevoie un... mai mult
Luni, 03 Septembrie 2012, ora 13:41
Un blog bine pus la punct poate atrage audienta loiala care sa puna la comun expertize, informatii si idei. In acelasi timp, ea va amplifica imaginea companiei si brandului tau. Iata patru modalitati de a "construi" un blog folositor afacerii:
Leaga prietenii cu consumatorii
Promoveaza o companie, un produs sau un serviciu realizand o identintate online, printr-un blog care ofera sectiuni de tipul "Cum sa…", sectiuni cu stiri si alte informatii de interes pentru consumatori.
Pe blog, vizitatorii pot sa posteze declaratii, sa ofere feedback, sa adreseze intrebari si comentarii sau chiar sa participle la sondaje.
Folosind o abordare informala si nu una axata pe vanzare, o companie poate interactiona cu consumatorii, primind un feedback util.
Astfel se poate construi o audienta online care intr-un final poate fi directionata catre site-ul principal al companiei sau chiar magazinul de retail.
Asigura o relatie cu clientii de exceptie
Suplimenteaza suportul tehnic si serviciul pentru clienti cu un forum unde consumatorii pot adresa deschis intrebari.
In timp ce angajatii pot actualiza si mentine acest tip de blog, utilizatorii il vor umple cu diferite comentarii.
Comentariile vor genera noi intrebari si astfel se poate dezvolta interactiunea pe blog.
Daca este realizat corect, acest tip de blog poate reduce dramatic costurile suportului tehnic personalizat si cele pentru servicii clienti.
Verifica sectiunea de comentarii pentru a identifica utilizatorii care isi... mai mult
Vineri, 29 Ianuarie 2010, ora 17:59
Fondatorii celui mai mare site de social networking din lume, MySpace.com, au lansat primul loc proiect de cand au inceput Slingshot Labs, un proiect impreuna cu noul patron, News Corp., pentru a construi un imperiu Web 2.0.Josh Berman si Colin Digiaro au lansat un blog de vedete si birfe care se va numi DailyFill, un blog colaborativ care va prezenta informatii din Entertainment. News Corp a lui Rupert Murdoch s-a decis sa realizeze cu ajutorul fondatorilor MySpace un incubator de idei despre online din care sa se lanseze comercial doar cele mai viabile proiecte. Interesul pentru stirile mondene este foarte ridicat si in Statele Unite, iar recent, reteaua de bloguri Gawker Media a achizitionat Defamer, cel mai popular blog de vedete din industria web americana. Gawker avea deja site-ul propriu de divertisment chiar pe gawker.com, dar s-a decis sa isi creasca audienta printr-o achizitie de marca. Fondatorii MySpace confirma astfel interesul pentru acest domeniu. DailyFill are o echipa destul de restransa si care va posta cat mai multe "stiri scurte", aproape pe modelul Twitter, spun gurile rele. DailyFill va fi condus insa de un om cu experienta adus din industria media, Chis Case. Acesta a lucrat mai mult in domeniul filmelor de divertisment, dar este la curent cu ceea ce se intampla pe la Hollywood. La lansarea site-ului, pricipalele stiri erau despre Nicole Ritchie, care este insarcinata din nou si despre care tabloidul online scrie ca vrea sa o prinda din urma pe... mai mult
Marti, 10 Martie 2009, ora 11:00